Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Guazala zei:
Het is zelfs Malarone, allez hetzelfde product, maar de wit product versie, die toch ietsje goedkoper is.
Maar ik heb de voorbije week wel een serieuze migraine aanval gehad, dus maag is nog wat gevoelig van de pijnstillers. Hoop dat het gewoon daarvan nog een gevolg is.

En die negertjes daar dan? Wat zit gij nu te klagen eigenlijk?

Die zijn al blij als ze zo'n pil kunnen eten. De schrapen het zetmeel van zo'n capsule af en de werkzame stoffen gooien ze weg.

Ik zou ook wel eens graag een olifant of een gorilla zien in't wild, maar niet als ik weet dat er in dat mooie land negertjes,wiens familie 20 jaar geleden voor de helft is uitgemoord, wonen die creperen van hongersnood en ziekte. En dan maar #YOLO twitteren en pics posten van uw reis op FB van de oh zo mooie fauna & flora.

Ja, het was een ervaring om nooit meer te vergeten! Wat zijn we toch gelukkig dat we hier in België wonen! Je krijgt zoveel dankbaarheid van de plaatselijke bevolking ginder!Hier een foto van een gorilla! #YOLOOOO

Ik haat wereldreizende hipsters die eens gaan piepen hoe slecht een ander het heeft om zichzelf goed te doen voelen.

Je doet me kotsen Guazala! Kotsen!

PS: Guazala gaat totaal geen aanstoot nemen aan mijn rant, want die weet wel dat ik zo'n dingen zeg, dus iemand anders moet het ook niet doen.

cva

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
En die negertjes daar dan? Wat zit gij nu te klagen eigenlijk?

Die zijn al blij als ze zo'n pil kunnen eten. De schrapen het zetmeel van zo'n capsule af en de werkzame stoffen gooien ze weg.

Ik zou ook wel eens graag een olifant of een gorilla zien in't wild, maar niet als ik weet dat er in dat mooie land negertjes,wiens familie 20 jaar geleden voor de helft is uitgemoord, wonen die creperen van hongersnood en ziekte. En dan maar #YOLO twitteren en pics posten van uw reis op FB van de oh zo mooie fauna & flora.

Ja, het was een ervaring om nooit meer te vergeten! Wat zijn we toch gelukkig dat we hier in België wonen! Je krijgt zoveel dankbaarheid van de plaatselijke bevolking ginder!Hier een foto van een gorilla! #YOLOOOO

Ik haat wereldreizende hipsters die eens gaan piepen hoe slecht een ander het heeft om zichzelf goed te doen voelen.

Je doet me kotsen Guazala! Kotsen!

PS: Guazala gaat totaal geen aanstoot nemen aan mijn rant, want die weet wel dat ik zo'n dingen zeg, dus iemand anders moet het ook niet doen.

of hij daar nu op vakantie gaat of niet , ze zullen er toch honger hebben , als je die mensen morgen naar hier haalt en hun alles geeft wat wij hebben zullen ze dan echt gelukkiger zijn ?

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
cva zei:
of hij daar nu op vakantie gaat of niet , ze zullen er toch honger hebben , als je die mensen morgen naar hier haalt en hun alles geeft wat wij hebben zullen ze dan echt gelukkiger zijn ?

Guazala is een meisje. :cry:

Guazala

Legacy Member
cva zei:
of hij daar nu op vakantie gaat of niet , ze zullen er toch honger hebben , als je die mensen morgen naar hier haalt en hun alles geeft wat wij hebben zullen ze dan echt gelukkiger zijn ?

ZIJ!!!!

Edit: Wikkes was me voor. Maar toch: zij!

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
En nee, ze zullen ook ongelukkig zijn hier, maar dan hebben ze teminste nog fret en geen parasitische wormen die hun van binnenuit opeten.

Guazala zei:
ZIJ!!!!

Edit: Wikkes was me voor. Maar toch: zij!

I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

Precies wel een fundamenteel probleem van perceptie. Misschien kan dat u in Afrika redden van bronstige ******.

Gonzo

Legacy Member
Geachte domeinnaamhouder,

DNS.be heeft vastgesteld dat de gegevens die via de WHOIS opvraagbaar
zijn voor de bovenvermelde domeinnaam niet compleet of inaccuraat zijn.

Artikel 8,a,1°, van de algemene voorwaarden van DNS.be die van
toepassing zijn op iedereen die houder is van een .be domeinnaam bepalen
nochtans duidelijk dat de houder moet verklaren en garanderen dat "alle
verklaringen gedaan tijdens de registratieprocedure en gedurende de duur van
het gebruiksrecht volledig en juist zijn".

U kan de algemene voorwaarden van DNS.be raadplegen op onderstaande
lokatie:
Algemene voorwaarden voor .be-domeinnaamhouders | DNS Belgium

Het lijkt overduidelijk dat een aantal gegevens niet beantwoordt aan
hetgeen door de algemene voorwaarden wordt vereist.

Ik wil u hierbij dan ook uitnodigen om een en ander na te kijken en te
corrigeren.

Ik moet u informeren dat DNS.be, conform artikel 3,d, van de algemene
voorwaarden, over zal gaan tot de intrekking (=annulatie) van de
domeinnaam indien u niet binnen de 14 dagen na het versturen van dit
bericht de nodige maatregelen hebt genomen om de gestelde inbreuken te
doen ophouden.

Godverdomse beuzakken mee hun achterlijke regelneverij.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
travis.bickle zei:
In Brugge spreekt toch zowat iedereen 'een soort vreemd Nederlands'? :s

Dat kunt ge zelfs geen Nederlands meer noemen.

Uw zin moet zijn:

"In Brugge spreekt toch zowat iedereen 'een soort vreemd '? :s"

Albireo

Legacy Member
Crashtestdummy zei:
15000 is tlaatste dak hoor en kheb nochtans een goei koptelefoon (steelseries)

ma mijn gehoor gaat wel degelijk achteruit doordak in den bouw zit

ik hoor die 15000 zelfs niet meer, maar m'n speakers hebben geen tweeters dus dat zal er ook wel voor iets tussen zitten...

Cools

Legacy Member
Zo veel stééngoeie platen zijn er gemaakt in het verleden, komt Studio Brussel af (nuja, de luisteraars natuurlijk) met Arctic Monkeys en Nirvana in de top 3.

apzoeir

Legacy Member
Ik erger me aan de reclame van de hardgekookte eieren (Lecoque Eggs - Home). 'k snap niet dat mensen dit kopen, je betaalt echt het dubbele dan gewone nog niet gekookte eitjes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan