Lt. KroftDünkel
Legacy Member
Guazala zei:Het is zelfs Malarone, allez hetzelfde product, maar de wit product versie, die toch ietsje goedkoper is.
Maar ik heb de voorbije week wel een serieuze migraine aanval gehad, dus maag is nog wat gevoelig van de pijnstillers. Hoop dat het gewoon daarvan nog een gevolg is.
En die negertjes daar dan? Wat zit gij nu te klagen eigenlijk?
Die zijn al blij als ze zo'n pil kunnen eten. De schrapen het zetmeel van zo'n capsule af en de werkzame stoffen gooien ze weg.
Ik zou ook wel eens graag een olifant of een gorilla zien in't wild, maar niet als ik weet dat er in dat mooie land negertjes,wiens familie 20 jaar geleden voor de helft is uitgemoord, wonen die creperen van hongersnood en ziekte. En dan maar #YOLO twitteren en pics posten van uw reis op FB van de oh zo mooie fauna & flora.
Ja, het was een ervaring om nooit meer te vergeten! Wat zijn we toch gelukkig dat we hier in België wonen! Je krijgt zoveel dankbaarheid van de plaatselijke bevolking ginder!Hier een foto van een gorilla! #YOLOOOO
Ik haat wereldreizende hipsters die eens gaan piepen hoe slecht een ander het heeft om zichzelf goed te doen voelen.
Je doet me kotsen Guazala! Kotsen!
PS: Guazala gaat totaal geen aanstoot nemen aan mijn rant, want die weet wel dat ik zo'n dingen zeg, dus iemand anders moet het ook niet doen.




