J.F.
Legacy Member
lantaarnpaal zei:goeie pasta met tomattensaus kan ik altijd eten.
jammer genoeg is mijn oma er niet meer en nooit elders dezelfde smaak van saus teruggevondenad:
Hier is het altijd verse tomatensaus, niet uit een potje
still hate it
ad:






