Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ketelbuik

Legacy Member
Oké maar hij zegt nooit tegen die natives waarom ze die bomen omverdoen. Hij heeft dat nooit gezegd. En de smurfen vragen zich precies ook niet af waarom de aliens komen en waarom ze bomen opblazen.

Swindels

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Oké maar hij zegt nooit tegen die natives waarom ze die bomen omverdoen. Hij heeft dat nooit gezegd. En de smurfen vragen zich precies ook niet af waarom de aliens komen en waarom ze bomen opblazen.

Hij heeft dat verteld tijdens het avondeten, maar de camera draaide niet :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Karre zei:

steak met sla is hier wel de gewoonte. Jammer genoeg :(



ergernis: 500 albums van stubru. retardzender die vastgeketend zit aan altijd dezelfde genres en albums

Cuth

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ik heb echt al 2+ maand geen patatten meer gegeten (frieten niet meegerekend) bedenk ik mij net:eek:

Allee?
Dat kan toch niet? Ge hebt dat in zoveel vormen en bereidingen, zoveel verschillende sausen dat ge daarop kunt zwieren!

Muscleduck

Legacy Member
?therapy? zei:
Luxeprobleem ik weet het maar weeral hetzelfde eten... dat is hier om de 5 lappen dat ze hetzelfde maken. :ironic: Echt strontbeu ben ik het. Zoveel lekkers maar nee, altijd hetzelfde maken. Dat ze hun gehaktballen met krieken steken waar de zon niet schijnt. Ik ga wel frieten gaan halen. :sop:

Soms heb ik ook dat gevoel. Gelukkig is mijn pa nen hobbykok en kookt hij af en toe eens iets anders. Spijtig is dan wel weer dat het dan toch nooit echt speciale dingen zijn. Eerder dingen die je gewoon weinig eet.
Mijn ma is ook een moeilijke van eten dus dat helpt ook niet. Zij heeft echt zo die 'wat de boer niet kent vreet hij niet' mentaliteit. Ik proef alles graag. In augustus zijn ze 2 weken niet thuis, ik ben al op Youtube recepten aan het verzamelen om zelf te proberen.

glashelder

Legacy Member
J.F. zei:
Hier altijd pasta :sad:
Hier eeeeeelke zondag frieten, kroketten of gebakken patatjes. Meestal met kip. Ik vind dat echt vreselijk. Ik ben al niet zo zot van die gefrituurde dingen maar dan nog élke zondag, en zondag is over het algemeen al een klotedag dus bleeeehhh.

Cools

Legacy Member
Iemand die ik al effe niet gezien had gevraagd om iets te gaan drinken. Komt ze toe met een vriendin, geen probleem, maar om dan een hele avond snel in het Spaans tegen elkaar te liggen praten :lol:. Fuck zeg, laat het dan ook maar. Na een uur afgebold en alleen liggen dolen, wel nog plezante mensen leren kennen.

J.F.

Legacy Member
Is het plots cool geworden om naar Thuis en Familie te kijken ofzo? Die Facebook-evenementen :')

Oldskooler

Legacy Member
J.F. zei:
Is het plots cool geworden om naar Thuis en Familie te kijken ofzo? Die Facebook-evenementen :')



Als uw onderste ledematen zijn verlamd, dan wel.

Dennoman

Legacy Member
Die aanhoudende complottheorieën op Facebook. Tijd om nog eens grote kuis te houden in de vriendenlijst, me dunkt.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ik heb echt al 2+ maand geen patatten meer gegeten (frieten niet meegerekend) bedenk ik mij net:eek:

Hahahahah!

Ik heb n fruittaart gegeten, lanternrod. :(

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

kil911ler

Legacy Member
J.F. zei:
Is het plots cool geworden om naar Thuis en Familie te kijken ofzo? Die Facebook-evenementen :')

Naast voetbal op groot scherm, tonen ze ook soap-finales in mn stamcafé :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan