Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Swindels zei:
Ja vandaag zal't alleszins ook niet lukken he.

Ze doen niet overal de brug hé

Guazala zei:
Rwanda, vanavond vertrekken. Als ik daar elke dag zo mottig van ga zijn, moet ik misschien toch maar gaan voor goed insmeren en hopen niet gestoken te worden.

(Maar ik ga positief denken en ervan uit gaan dat het eenmalig is, voor ik gewoon van het gedacht alleen al misselijk ga zijn na het nemen van die pil.)



Veel sterkte voor jou gewenst trouwens. Hopelijk krijg je snel eens een beetje positief nieuws.

wat gaat ge daar zoeken? :p

Dank u. ik hoop het ook.

?therapy?

Legacy Member
Luxeprobleem ik weet het maar weeral hetzelfde eten... dat is hier om de 5 lappen dat ze hetzelfde maken. :ironic: Echt strontbeu ben ik het. Zoveel lekkers maar nee, altijd hetzelfde maken. Dat ze hun gehaktballen met krieken steken waar de zon niet schijnt. Ik ga wel frieten gaan halen. :sop:

Cools

Legacy Member
?therapy? zei:
Luxeprobleem ik weet het maar weeral hetzelfde eten... dat is hier om de 5 lappen dat ze hetzelfde maken. :ironic: Echt strontbeu ben ik het. Zoveel lekkers maar nee, altijd hetzelfde maken. Dat ze hun gehaktballen met krieken steken waar de zon niet schijnt. Ik ga wel frieten gaan halen. :sop:

Zelf eens iets maken? Uw ouders zullen dat ook appreciëren denk ik :)

Oij

Legacy Member
?therapy? zei:
Luxeprobleem ik weet het maar weeral hetzelfde eten... dat is hier om de 5 lappen dat ze hetzelfde maken. :ironic: Echt strontbeu ben ik het. Zoveel lekkers maar nee, altijd hetzelfde maken. Dat ze hun gehaktballen met krieken steken waar de zon niet schijnt. Ik ga wel frieten gaan halen. :sop:

De dag dat je alleen gaat wonen moet je eens kijken of je veel verschillende dingen gaat eten.
Wij proberen hier thuis ook regelmatig eens iets anders te maken, maar voor je weet ben je weer al die standaard gerechten aan het klaarmaken. :p
Het staat hier nochtans vol (!) met kookboeken en uiteindelijk is er keus zat wat gerechten betreft.

Maar goed, frietje op vrijdag kan nooit kwaad. :drool:

?therapy?

Legacy Member
Gohjah, standaardgerechten zijn cva hoor. :p Zo is het doorgaans ook hier. Maar gewoon dit eten we de laatste tijd bijna altijd. Kweet nie hoe dat het komt maar ik heb echt een degout gekregen van gehaktballen met krieken. :') Moet het echt in men keel stampen. Verwend enal. :unsure:

gumball4000

Legacy Member
Strange reactie van mn vriendin of ben ik de rare?
We gaan vriendin int ziekenhuis bezoeken.
Was ze na een tijdje op haar gsm aant "spelen", want kreeg haar internet er niet op. Mn broer die zelfde gsm wou kopen had graag geweten of em goed was.
Kzeg dan zo tegen mn vriendin "laat em anders eens 10 seconden testen, dan weet em zelf wat em ervan vindt".
Zij kei bot "Nee.." en dan zegt ze achteraf "Jah, ik heb die toch ook niet getest toen ik hem kocht."

Op da moment dachtk effe "shiittt..man"

Noscoped420

Legacy Member
?therapy? zei:
Luxeprobleem ik weet het maar weeral hetzelfde eten... dat is hier om de 5 lappen dat ze hetzelfde maken. :ironic: Echt strontbeu ben ik het. Zoveel lekkers maar nee, altijd hetzelfde maken. Dat ze hun gehaktballen met krieken steken waar de zon niet schijnt. Ik ga wel frieten gaan halen. :sop:

Ach troost u, hier is het ook altijd patatten + vleesje + groenten wat de klok slaat, en qua vlees kennen ze dan nog precies alleen maar worsten, koteletten en kip en van die ordinaire dingen.

En als je dan vraagt '' maak eens iets nieuw '' dan krijg je altijd als antwoord '' wat moet ik wel maken ? ''
Goh, misschien 1 van die 10.000 gerechten die je op kookprogramma's ziet en wat geen worst, kotelet of kip bevat.

Ik kook tegenwoordig zelf en apart, ik eet op welk uur ik wil ipv recht op 18u en dat loopt uit elkaar van ne goeie steak tot langoustine's op de grill met een zelfgemaakte thaise dipsaus en een slaatje.

Preske

Legacy Member
?therapy? zei:
Luxeprobleem ik weet het maar weeral hetzelfde eten... dat is hier om de 5 lappen dat ze hetzelfde maken. :ironic: Echt strontbeu ben ik het. Zoveel lekkers maar nee, altijd hetzelfde maken. Dat ze hun gehaktballen met krieken steken waar de zon niet schijnt. Ik ga wel frieten gaan halen. :sop:

Er was hier nog ene die daar vaak over kloeg (krikke of killer), ge kunt methem gaan samenwonen :p

Karre

Legacy Member
Preske zei:
Er was hier nog ene die daar vaak over kloeg (krikke of killer), ge kunt methem gaan samenwonen :p

Was ik :unsure:

Tegenwoordig kook ik ook alleen meer zelf. Maar voor je eigen koken is wel duur. Vooral als je verse vis gaat gaan kopen :(

J.F.

Legacy Member
Noscoped420 zei:
Ach troost u, hier is het ook altijd patatten + vleesje + groenten wat de klok slaat, en qua vlees kennen ze dan nog precies alleen maar worsten, koteletten en kip en van die ordinaire dingen.

En als je dan vraagt '' maak eens iets nieuw '' dan krijg je altijd als antwoord '' wat moet ik wel maken ? ''
Goh, misschien 1 van die 10.000 gerechten die je op kookprogramma's ziet en wat geen worst, kotelet of kip bevat.

Ik kook tegenwoordig zelf en apart, ik eet op welk uur ik wil ipv recht op 18u en dat loopt uit elkaar van ne goeie steak tot langoustine's op de grill met een zelfgemaakte thaise dipsaus en een slaatje.

Hier altijd pasta :sad:

Racing_Genk

Legacy Member
gumball4000 zei:
Strange reactie van mn vriendin of ben ik de rare?
We gaan vriendin int ziekenhuis bezoeken.
Was ze na een tijdje op haar gsm aant "spelen", want kreeg haar internet er niet op. Mn broer die zelfde gsm wou kopen had graag geweten of em goed was.
Kzeg dan zo tegen mn vriendin "laat em anders eens 10 seconden testen, dan weet em zelf wat em ervan vindt".
Zij kei bot "Nee.." en dan zegt ze achteraf "Jah, ik heb die toch ook niet getest toen ik hem kocht."

Op da moment dachtk effe "shiittt..man"
Tijd om andere vrienden te zoeken..

J.F.

Legacy Member
Zubrowka zei:
Pasta :drool:
Zou ik dus echt elke dag kunnen eten.

NEe echt niet, dat steekt keihard tegen na een tijd :p vooral omdat dat altijd met tomatensaus is hgksnjqgzs;

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
NEe echt niet, dat steekt keihard tegen na een tijd :p vooral omdat dat altijd met tomatensaus is hgksnjqgzs;

goeie pasta met tomattensaus kan ik altijd eten.
jammer genoeg is mijn oma er niet meer en nooit elders dezelfde smaak van saus teruggevonden :sad:

Zsazsa

Legacy Member
Mmm, de wekelijkse spaghettidag :drool:

Pasta word ik echt nooit beu, ge kunt dat toch met zoveel verschillende sauzen eten?!

Ik ben de laatste tijd nogal verslaafd aan homemade wraps, daar kunt ge zelf ook vanalles insteken wat ge maar wilt + snel klaar + warm of lauw/koud te eten :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan