Preske
Legacy Member
Swindels zei:Ja vandaag zal't alleszins ook niet lukken he.
Ze doen niet overal de brug hé
Guazala zei:Rwanda, vanavond vertrekken. Als ik daar elke dag zo mottig van ga zijn, moet ik misschien toch maar gaan voor goed insmeren en hopen niet gestoken te worden.
(Maar ik ga positief denken en ervan uit gaan dat het eenmalig is, voor ik gewoon van het gedacht alleen al misselijk ga zijn na het nemen van die pil.)
Veel sterkte voor jou gewenst trouwens. Hopelijk krijg je snel eens een beetje positief nieuws.
wat gaat ge daar zoeken?

Dank u. ik hoop het ook.





ad: