Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Illcat zei:En Dedecker vind ik de meest incompetente politieker die er is.
Kritiek geven is nie moeilijk hé kan iedereen. Dat hij het zelf es doet, wordt gegarandeerd een grandioze flop IMO

- van fietsen in de regen word ik zo pissed héMath'ke zei:Alsof andere politiekers niet hetzelfde doen als Dedecker, ik vind het eigenlijk wel grappig maar ook triestig dat andere politiekers met de vinger wijzen naar Dedecker dat hij kritiek geeft maar geen oplossingen terwijl de meesten eigenlijk geen haar beter zijn.
We hebben gezien hoe het geweest is wanneer mensen zoals Steve Stevaert hun ding eens kunnen doen, het is ook mooi uitgedraaid. Ik heb nog liever een politieker die kritiek geeft dan een politieker die denkt dat hij het kan oplossen waardoor er achteraf een nog grotere drol achterblijft, en dan maar terug achter uwen toog pinten gaan tappen.
Er zijn maar weinig degelijke politiekers, Johan Van De Lanotte is wel een politieker die weet waar hij mee bezig is, ook zijn redeneringen zitten meestal correct, spijtig genoeg staat hij aan de andere kant van het roer ten opzichte van mijn kiesrichting. Bart de Wever vind ik ook een heel intelligent persoon mét oplossingen, hopelijk krijgt hij ooit de kans om wat meer te kunnen doen. Maar zijn partij doet het niet zo goed volgens de peilingen ( gelukkig is dat voorbarig )![]()
nonkel wulle zei:Weet iemand hoever een incassobureau gaat na het weigeren te betalen van een boete bij een videotheek die ondertussen failliet is?
die vragen 40 euro administratiekosten!![]()
Dennoman zei:Het is zover, na wekenlang twijfelen en trachten te rekken van het verdriet zitten mijn ouders nu bij de dierenarts om de hond te laten inslapen.
Als ik mijn vader niet had opgebeld had ik het niet geweten, had wel verwacht dat ze me niet zouden verwittigen. Het voelt momenteel even allemaal heel overweldigend aan, ik zal prolly pas later mijn klop krijgen.
. Was bij mij ook zo toen ik mijn hond verloor. Gedurende die week kon ik het gewoon niet beseffen maar pas nadien kreeg ik mijn klop.1. Zooitje ongeregeld ziet de fout niet in. Ze worden genegeerd door de maatschappij en vragen enkel en alleen om wat aandacht.Een groepke pubers (waaronder enkele Marokkanen, maar dat maakt niet uit) die met een draagbare radio (zoiets) op den trein stappen en die staat echt loeihard en constant *boenke* *boenke* *boenke* . Alsof dat allemaal nog niet irritant genoeg is beginnen ze nog met alles wat ze in handen krijgen te gooien, en iedereen die passeert uit te maken voor het vuil van de straat.
Dennoman zei:Het is zover, na wekenlang twijfelen en trachten te rekken van het verdriet zitten mijn ouders nu bij de dierenarts om de hond te laten inslapen.
Als ik mijn vader niet had opgebeld had ik het niet geweten, had wel verwacht dat ze me niet zouden verwittigen. Het voelt momenteel even allemaal heel overweldigend aan, ik zal prolly pas later mijn klop krijgen.
. Ik zit echt nog een op een marginale bus eigenlijk ><