Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Illcat zei:
En Dedecker vind ik de meest incompetente politieker die er is.
Kritiek geven is nie moeilijk hé kan iedereen. Dat hij het zelf es doet, wordt gegarandeerd een grandioze flop IMO

Alsof andere politiekers niet hetzelfde doen als Dedecker, ik vind het eigenlijk wel grappig maar ook triestig dat andere politiekers met de vinger wijzen naar Dedecker dat hij kritiek geeft maar geen oplossingen terwijl de meesten eigenlijk geen haar beter zijn.

We hebben gezien hoe het geweest is wanneer mensen zoals Steve Stevaert hun ding eens kunnen doen, het is ook mooi uitgedraaid. Ik heb nog liever een politieker die kritiek geeft dan een politieker die denkt dat hij het kan oplossen waardoor er achteraf een nog grotere drol achterblijft, en dan maar terug achter uwen toog pinten gaan tappen.

Er zijn maar weinig degelijke politiekers, Johan Van De Lanotte is wel een politieker die weet waar hij mee bezig is, ook zijn redeneringen zitten meestal correct, spijtig genoeg staat hij aan de andere kant van het roer ten opzichte van mijn kiesrichting. Bart de Wever vind ik ook een heel intelligent persoon mét oplossingen, hopelijk krijgt hij ooit de kans om wat meer te kunnen doen. Maar zijn partij doet het niet zo goed volgens de peilingen ( gelukkig is dat voorbarig ) :)

BleKKie

Legacy Member
van vrijdag al, op den trein:

Een groepke pubers (waaronder enkele Marokkanen, maar dat maakt niet uit) die met een draagbare radio (zoiets) op den trein stappen en die staat echt loeihard en constant *boenke* *boenke* *boenke* :ironic:. Alsof dat allemaal nog niet irritant genoeg is beginnen ze nog met alles wat ze in handen krijgen te gooien, en iedereen die passeert uit te maken voor het vuil van de straat.
Wat zie ik vol plezier uit naar de volgende 20 jaar :ironic:

En voor vandaag: moet ik 1 keer in een maand of 3 met de fiets naar het station (en kga maar max 2 a 3 keer met de trein per maand.) en het zal het weer om doen dat het zal regenen als ik moet fietsen :angry: - van fietsen in de regen word ik zo pissed hé

Silmarunya

Legacy Member
Math'ke zei:
Alsof andere politiekers niet hetzelfde doen als Dedecker, ik vind het eigenlijk wel grappig maar ook triestig dat andere politiekers met de vinger wijzen naar Dedecker dat hij kritiek geeft maar geen oplossingen terwijl de meesten eigenlijk geen haar beter zijn.

We hebben gezien hoe het geweest is wanneer mensen zoals Steve Stevaert hun ding eens kunnen doen, het is ook mooi uitgedraaid. Ik heb nog liever een politieker die kritiek geeft dan een politieker die denkt dat hij het kan oplossen waardoor er achteraf een nog grotere drol achterblijft, en dan maar terug achter uwen toog pinten gaan tappen.

Er zijn maar weinig degelijke politiekers, Johan Van De Lanotte is wel een politieker die weet waar hij mee bezig is, ook zijn redeneringen zitten meestal correct, spijtig genoeg staat hij aan de andere kant van het roer ten opzichte van mijn kiesrichting. Bart de Wever vind ik ook een heel intelligent persoon mét oplossingen, hopelijk krijgt hij ooit de kans om wat meer te kunnen doen. Maar zijn partij doet het niet zo goed volgens de peilingen ( gelukkig is dat voorbarig ) :)

Wat Dedecker doet is nog een grote stap verder dan wat de meeste politiekers doen. Meestal hemelen ze zichzelf op en kleineren ze hun concurrenten, soms al wat onbeschofter dan anders, maar steeds om hun eigen programma te verdedigen. Dedecker heeft zelf dat doel niet. Door anderen belachelijk te maken en een grote mond op te zetten wil hij stemmen ronselen, ongeacht of wat hij zegt relevant is/in zijn programma past/een beschaafd persoon waardig is...

nonkel wulle

Legacy Member
Weet iemand hoever een incassobureau gaat na het weigeren te betalen van een boete bij een videotheek die ondertussen failliet is?

die vragen 40 euro administratiekosten! o.O

Temale

Legacy Member
nonkel: redelijk ver... had zo een ervaring met ebay waar ik +-100€ niet betaalde..

Silmarunya

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Weet iemand hoever een incassobureau gaat na het weigeren te betalen van een boete bij een videotheek die ondertussen failliet is?

die vragen 40 euro administratiekosten! o.O

Ik ben geen expert, maar volgens wat ik weet beginnen ze intimiderende brieven te sturen en verhogen ze telkens de administratiekosten... Als je uiteindelijk niet betaald kunnen ze je dagvaarden, wat nog veel duurder uitvalt. Al vraag ik me af of ze zoveel tijd en moeite in zo'n kleine zaak, en dan nog voor een failliet bedrijf, zouden willen steken

Karre

Legacy Member
Dat er door werkzaamheden de bus nu een omweg moet maken. In plaats van een busrit van 15 tot 20 minuten is het nu één van 40 tot 50 minuten >.< Als ik geen 8ste hebt "valt" het nog mee maar als ik er één heb ben ik dan maar pas rond 6 uur of zo thuis.

Dennoman

Legacy Member
Het is zover, na wekenlang twijfelen en trachten te rekken van het verdriet zitten mijn ouders nu bij de dierenarts om de hond te laten inslapen.

Als ik mijn vader niet had opgebeld had ik het niet geweten, had wel verwacht dat ze me niet zouden verwittigen. Het voelt momenteel even allemaal heel overweldigend aan, ik zal prolly pas later mijn klop krijgen.

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Het is zover, na wekenlang twijfelen en trachten te rekken van het verdriet zitten mijn ouders nu bij de dierenarts om de hond te laten inslapen.

Als ik mijn vader niet had opgebeld had ik het niet geweten, had wel verwacht dat ze me niet zouden verwittigen. Het voelt momenteel even allemaal heel overweldigend aan, ik zal prolly pas later mijn klop krijgen.

Sterkte :(. Was bij mij ook zo toen ik mijn hond verloor. Gedurende die week kon ik het gewoon niet beseffen maar pas nadien kreeg ik mijn klop.

speeding.be

Legacy Member
Een groepke pubers (waaronder enkele Marokkanen, maar dat maakt niet uit) die met een draagbare radio (zoiets) op den trein stappen en die staat echt loeihard en constant *boenke* *boenke* *boenke* . Alsof dat allemaal nog niet irritant genoeg is beginnen ze nog met alles wat ze in handen krijgen te gooien, en iedereen die passeert uit te maken voor het vuil van de straat.
1. Zooitje ongeregeld ziet de fout niet in. Ze worden genegeerd door de maatschappij en vragen enkel en alleen om wat aandacht.

Wat doe ik dan
1. Blijven negeren
2. Actie ondernemen en vriendelijk vragen of ze hun negermuziek wat stiller kunnen zetten. Alsook vriendelijk vragen of ze hun medemens met enig respect behandelen.
3. Je begint te dagdromen en beeld een persoon in die per direct rechtspringt en met zijn 9MM dat stelletje ongeregeld met een headshot afmaakt. Daarna wandelt de huurmoordenaar op een rustig tempo naar de lijken en begint dan te urineren op hun kop.


Jaja, MP3 op openbaar vervoer. Het doet vreemde dingen met mensen.

Karre

Legacy Member
Die ergernis ben ik vergeten. Is het nu zo veel gevraagd om oortjes te kopen... Beter zelfs, normaal zit dat er al standaard bij bij uw GSM. Had ik van die kleine boxen gehad, ik nam ze mee en ik zette voor heel de bus DnB, rock of metal op om ze te irriteren.

Temale

Legacy Member
je trekt je revolver uit en zwaait ermee.. resultaat: makaken worden plots rustiger :)

Silmarunya

Legacy Member
Dennoman zei:
Het is zover, na wekenlang twijfelen en trachten te rekken van het verdriet zitten mijn ouders nu bij de dierenarts om de hond te laten inslapen.

Als ik mijn vader niet had opgebeld had ik het niet geweten, had wel verwacht dat ze me niet zouden verwittigen. Het voelt momenteel even allemaal heel overweldigend aan, ik zal prolly pas later mijn klop krijgen.

Heel veel sterkte toegewenst. Gecondoleerd met je verlies!

Oh en ps:
een ***** is of een Afrikaanse apensoort, of een stad in Kameroen. Marokkanen zijn een soort mens (al vindt niet iedereen dat...). Crapuul is beter voor gastjes met hun radio... *zeurmodus off*

Karre

Legacy Member
Bij ons zijn het gewoon 14-15 jarigen die hun muziek voor heel de bus opzetten. En het is echt omzeep met de jeugd. Iemand die ik ken vroeg of die zijn muziek wou afzetten en dat gastje van 15 jaar oud pakte uit. Iets wat ik al niet zou durven om tegen een 18 jarige als 15 jarig gastje te beginnen uitpakken voor iets. We zien die nu wel niet meer op de bus want hij heeft het dan ook gevoeld :p. Ik zit echt nog een op een marginale bus eigenlijk ><
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan