Ik ga der een peteken op tekenen
ot : ouders, krijg echt meer en meer goesting
om ze te laten inslapen ofzo. Kwas gisteren bij een vriendin blijven slapen, khad gezegd da we rond 9uur gingen opstaan. Om 9.45 bellen ze om te zien waar ik blijf... Bij het thuiskomen verwelkomt mijn vader mij met de zin : " ge zijt gans ziek zeker?". Mijn ma :" En waar bleeft ge?, wa hebt ge gedaan? hoe laat zijt ge gaan slapen, welke film wast, en waarom moet ze niet naar school vandaag, blablabla." Verder hebbik mijn ma moeten helpen de ruiten kuisen, het gras + dat van de buren afrijden, mijn pa zijn belastingsbrief, waar ik totaal niets over weet, moeten helpen invullen + die van mijn ma. Ondertussen was mijn ma al aan het roepen tegen mij want ze was dat tokengedoe kwijt, en dat is natuurlijk mijn fout.
En oja, omdat ik ergens bleef slapen voor één nacht zou ik die vriendin haar thuisnummer hebben moeten geven voor als er iets was. Gsm, anyone?
Dat lijken allemaal maar kleine dingen, maar ze beginnen hier iedere dag op te stapelen en ik begin het serieus beu te worden.