Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik pas nergens bij.
Ik ben te groen voor liberaal, maar niet genoeg socialist voor Groen (en al zeker niet genoeg voor Spa), maar kben ook rechtser dan de meeste liberalen, doch niet rechts genoeg voor LDD of VB.

Kwil eigenlijk gwn een liberaal beleid dat zich meer focust op milieu, voortstrevende thema's en behoud van de Vlaamse cultuur.
Maw: Ik ben eraan voor de moeite, kan evengoed niet gaan stemmen.

edit: Die stemtesten zijn echt brol. Wat kan dat mij nu schelen of menne kleine ooit een dure schoolreis zou mogen maken of niet. Met hun stomme vragen.


Volledig hetzelfde, ik ga dan ook niét stemmen...
Stemtest gaf mij de optie om voor LDD of Vlaams Belang te stemmen, terwijl ik absoluut tegen die partijen ben :s
Ik haal gewoon mijn attest van examens en ik kan uitslapen dieje zondag :)

GMotha

Legacy Member
Temale zei:
die bejaarden hebben het land waar je woont gebouwd en verzorgd.. toon wat respect asshole.
Vanuit dat standpunt kunnen we ook zeggen dat zij verantwoordelijk zijn voor de problemen die we nu mogen oplossen.

Illcat

Legacy Member
forn9 zei:
Ik ga der een peteken op tekenen 8-)

ot : ouders, krijg echt meer en meer goesting om ze is te slappen ofzo. Kwas gisteren bij een vriendin blijven slapen, khad gezegd da we rond 9uur gingen opstaan. Om 9.45 bellen ze om te zien waar ik blijf... Bij het thuiskomen verwelkomt mijn vader mij met de zin : " ge zijt gans ziek zeker?". Mijn ma :" En waar bleeft ge?, wa hebt ge gedaan? hoe laat zijt ge gaan slapen, welke film wast, en waarom moet ze niet naar school vandaag, blablabla." Verder hebbik mijn ma moeten helpen de ruiten kuisen, het gras + dat van de buren afrijden, mijn pa zijn belastingsbrief, waar ik totaal niets over weet, moeten helpen invullen + die van mijn ma. Ondertussen was mijn ma al aan het roepen tegen mij want ze was dat tokengedoe kwijt, en dat is natuurlijk mijn fout.

En oja, omdat ik ergens bleef slapen voor één nacht zou ik die vriendin haar thuisnummer hebben moeten geven voor als er iets was. Gsm, anyone?

Dat lijken allemaal maar kleine dingen, maar ze beginnen hier iedere dag op te stapelen en ik begin het serieus beu te worden.

Hoe oud zijt gij?


En Dedecker vind ik de meest incompetente politieker die er is.
Kritiek geven is nie moeilijk hé kan iedereen. Dat hij het zelf es doet, wordt gegarandeerd een grandioze flop IMO

Temale

Legacy Member
Vanuit dat standpunt kunnen we ook zeggen dat zij verantwoordelijk zijn voor de problemen die we nu mogen oplossen.

die problemen zijn relatief "klein" in vergelijking met de rest van de wereld. geef toe dat Belgie helemaal geen slechte plaats is om te wonen.

Crosserke

Legacy Member
Temale zei:
die bejaarden hebben het land waar je woont gebouwd en verzorgd.. toon wat respect asshole.

die bejaarden zeiken teveel , vooral op trein en bus

raampke staat open.
stoelkes op de bus staan op een verhoog dus das weer te hoog volgens hun voor op te raken.
in de zomer zeiken over airco op bus en trein.
stappen altijd met 50 tegelijk op kleine stadslijnen waardoor ge iedereen onder de 50-60 ziet staan en de rest zitten , the fuck wij hebben betaald voor onze rit , zij niet

en dat gedoe van " ja maar die mensen zijn oud en gaan moeilijk " , dikke care ik heb betaald dus ik zit ( verder zitte er daar soms van 70+ die er nog uit zien alsof ze 2 meter hoog kunne springen , maar toch zagen als ter geen plekske is voor te zitten )

Troj

Legacy Member
Crosserke zei:
die bejaarden zeiken teveel , vooral op trein en bus

raampke staat open.
stoelkes op de bus staan op een verhoog dus das weer te hoog volgens hun voor op te raken.
in de zomer zeiken over airco op bus en trein.
stappen altijd met 50 tegelijk op kleine stadslijnen waardoor ge iedereen onder de 50-60 ziet staan en de rest zitten , the fuck wij hebben betaald voor onze rit , zij niet

en dat gedoe van " ja maar die mensen zijn oud en gaan moeilijk " , dikke care ik heb betaald dus ik zit ( verder zitte er daar soms van 70+ die er nog uit zien alsof ze 2 meter hoog kunne springen , maar toch zagen als ter geen plekske is voor te zitten )

Koop een auto, dan kunt ge u ergeren aan de andere weggebruikers, wat veel productiever is!

Crosserke

Legacy Member
Troj zei:
Koop een auto, dan kunt ge u ergeren aan de andere weggebruikers, wat veel productiever is!

om dan de avond na een meningsverschil uw banden plat te zien :p

gizmo666

Legacy Member
Temale zei:
Aangezien er geen homosexualiteit is in Rusland worden gay pride parades door "OMOH" uit elkaar gedreven :) beelden van zaterdag..

http://de.fishki.net/picsw/052009/18/gay/015.jpg

ben geen homo maar vind het jammer voor die mannen..

ik heb echt niks tegen holebi's maar ze moeten normaal doen verdomme, al die parades das nergens voor nodig, daarmee willen ze alleen maar opvallen en provoceren.

Silmarunya

Legacy Member
gizmo666 zei:
ik heb echt niks tegen holebi's maar ze moeten normaal doen verdomme, al die parades das nergens voor nodig, daarmee willen ze alleen maar opvallen en provoceren.

Uiteraard. Als je door extreem rechtse zakken in mekaar mag worden getimmerd onder de ogen van de politie in een klein dorpje ergens in Rusland is het absoluut niet nodig om dat probleem eens met zijn allen onder de aandacht te brengen op het moment dat half Europe toekijkt...

Troj

Legacy Member
gizmo666 zei:
ik heb echt niks tegen holebi's maar ze moeten normaal doen verdomme, al die parades das nergens voor nodig, daarmee willen ze alleen maar opvallen en provoceren.

"ik heb echt niks tegen ..." + <insert random discriminerende quote> is wel dé kreet van de eeuw anders.

Zij mogen doen wat zij willen. De gay pride in België is nu misschien een beetje nutteloos, maar in Rusland of andere landen waar er geen gelijke rechten zijn, is het een manier om aandacht te vragen. Me dunkt dat het daar geen carnavalstoet is zoals hier maar gewoon een betoging voor meer gelijke rechten.

Temale

Legacy Member
ik heb echt niks tegen holebi's maar ze moeten normaal doen verdomme, al die parades das nergens voor nodig, daarmee willen ze alleen maar opvallen en provoceren.

jaja maar wat als hun rechten altijd geschonden worden op alle hoeken van de straat daar ? wat als hun smoel regelmatig door een vuist bewerkt wordt puur omwille van hun orientatie ..? tolerantie tegenover homo's is net als de staat van gevangenissen is imo één van de kenmerken van de ontwikkeling van de samenleving.
Hier in Europa zijn hun parades wss wel overbodig maar ik zie geen redenen om die te verbieden ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan