Flipkikker
Legacy Member
Arifiene zei:Ik pas nergens bij.
Ik ben te groen voor liberaal, maar niet genoeg socialist voor Groen (en al zeker niet genoeg voor Spa), maar kben ook rechtser dan de meeste liberalen, doch niet rechts genoeg voor LDD of VB.
Kwil eigenlijk gwn een liberaal beleid dat zich meer focust op milieu, voortstrevende thema's en behoud van de Vlaamse cultuur.
Maw: Ik ben eraan voor de moeite, kan evengoed niet gaan stemmen.
edit: Die stemtesten zijn echt brol. Wat kan dat mij nu schelen of menne kleine ooit een dure schoolreis zou mogen maken of niet. Met hun stomme vragen.
Volledig hetzelfde, ik ga dan ook niét stemmen...
Stemtest gaf mij de optie om voor LDD of Vlaams Belang te stemmen, terwijl ik absoluut tegen die partijen ben

Ik haal gewoon mijn attest van examens en ik kan uitslapen dieje zondag





