Adelbert zei:
nog nooit van een ijsbeer gehoord die ook maar dicht bij die naam komt.
Knut!
Wa ne nacht en ni in positieve zin. Ik heb er niks op tegen van int stad te wonen, af en toe is op donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht een paar zatlappen die roepend voorbij komen gewandeld, da valt op zich wel mee. Maar een hele groep mensen die zit ergens neerzet en gedurende 4 uur van 10-2uur zitten te ROEPEN zo luid alst maar kan, da gaat er wa over. Ik wou om 12uur slapen zodak vandaag goe kon studeren, en ze waren dan nog bezig, dus voordak in mn bed ging ligge gingk na benede om da tege mn ouders te zegge dak die zou belle als die straks nog bezig ware. Ik geef da een halfuurke tot 12.30 om te zien of die gaan stoppen, niet dus. Ik bel mn ouders beneden om dan naar de politie te bellen, die hebben da ni gedaan. Mijn stiefvader die komt om 1u na boven om te luisteren, die zegt da het ni zo erg is, riight.. en voor iemand die juist een operatie aan haar oor heeft gehad misschien? iemand die toch iets wa stilte nodig heeft om te slapen? Ik zeg dak zo absoluut ni kan slape (had immers al geprobeerd en kwas echt moe), ik veronderstel da dien de politie ging belle, weer ni gedaan dus. Maar ik dacht dus van wel, dus ikke ma wachten en wachten. Tegen 2u15 nogaltijd geen fucking stilte, dus zenk opgestaan om pc aan te zetten om da kutnummer dak altijd vergeet op te zoeken. Pc start op.. chkdsk

x 2, wachten en wachten tot da eindelijk gedaan is en nummer zoeken. Gebeld, 10 minuten later stilte. Zo moeilijk is da ni maar kwou der na echt ni voor uit mn fucking bed kruipe.
En dan de kicker, vermorgend om 8u begonne ze hier in de volgende straat iets open te breken, hoera antwerpen.