Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
straks ganse dag alleen thuis, mijzelf kennede ga ik geen fuck studeren. :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
Adelbert zei:
nog nooit van een ijsbeer gehoord die ook maar dicht bij die naam komt.
Knut!



Wa ne nacht en ni in positieve zin. Ik heb er niks op tegen van int stad te wonen, af en toe is op donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht een paar zatlappen die roepend voorbij komen gewandeld, da valt op zich wel mee. Maar een hele groep mensen die zit ergens neerzet en gedurende 4 uur van 10-2uur zitten te ROEPEN zo luid alst maar kan, da gaat er wa over. Ik wou om 12uur slapen zodak vandaag goe kon studeren, en ze waren dan nog bezig, dus voordak in mn bed ging ligge gingk na benede om da tege mn ouders te zegge dak die zou belle als die straks nog bezig ware. Ik geef da een halfuurke tot 12.30 om te zien of die gaan stoppen, niet dus. Ik bel mn ouders beneden om dan naar de politie te bellen, die hebben da ni gedaan. Mijn stiefvader die komt om 1u na boven om te luisteren, die zegt da het ni zo erg is, riight.. en voor iemand die juist een operatie aan haar oor heeft gehad misschien? iemand die toch iets wa stilte nodig heeft om te slapen? Ik zeg dak zo absoluut ni kan slape (had immers al geprobeerd en kwas echt moe), ik veronderstel da dien de politie ging belle, weer ni gedaan dus. Maar ik dacht dus van wel, dus ikke ma wachten en wachten. Tegen 2u15 nogaltijd geen fucking stilte, dus zenk opgestaan om pc aan te zetten om da kutnummer dak altijd vergeet op te zoeken. Pc start op.. chkdsk :eek: x 2, wachten en wachten tot da eindelijk gedaan is en nummer zoeken. Gebeld, 10 minuten later stilte. Zo moeilijk is da ni maar kwou der na echt ni voor uit mn fucking bed kruipe.

En dan de kicker, vermorgend om 8u begonne ze hier in de volgende straat iets open te breken, hoera antwerpen.

paarsbloed

Legacy Member
Dennoman zei:
Na een paar afleveringen had het zijn pit al verloren tbh.

²
De 1e aflevering was echt goed, lang geleden dat ik met een nederlandstalig programma nog goed had gelachen, maar er komt gewoon niets nieuw, en zeggen dat er een 2e seizoen komt..

paarsbloed

Legacy Member
En gvd megaupload, nog 1 bestand nodig en nu mag ik nog tot morge wachten om het te downen. En tis echt dringend nodig :s
Moest er iemand zijn account share voor 1 bestand, please!

^MystiQ

Legacy Member
speeding.be zei:
Video: Dronken Rus in brandende auto - vkmag.com

Uitsloven voor 2 tienerkutjes, big nono
(Ps: 18+)

Ik begrijp niet dat er daar niemand brandblussers heeft en dat men zelfs niet rapper de levende persoon er probeerde uit te halen. Hoe je zomaar kan staan toekijken en filmen hoe mensen aan het verbranden zijn, de gedachte alleen al is om van te walgen.

Speeding.be , gelieve diene link te removen, dit kan echt niet zijn dat ge da hier post, keb het maar gereport ook ..

h0pje

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik begrijp niet dat er daar niemand brandblussers heeft en dat men zelfs niet rapper de levende persoon er probeerde uit te halen. Hoe je zomaar kan staan toekijken en filmen hoe mensen aan het verbranden zijn, de gedachte alleen al is om van te walgen.

Speeding.be , gelieve diene link te removen, dit kan echt niet zijn dat ge da hier post, keb het maar gereport ook ..

En misschien da filmpje van die brandende auto ook? Dang, kben der ook ff nie goed van :eek:

^MystiQ

Legacy Member
rammsein zei:
Wat gebeurt er in het filmke?:p

Ge ziet gewoon een auto die in brand staat, na 2 min hebben ze door dat er nog iemand inzit die nog leeft, die persoon raakt er dan nog uit en voor de rest ziet ge een paar bewustloze personen gewoon verbranden, vrij triestig maar geen schokkende beelden .. En ook de hulpdiensten die veel te laat arriveren ..

h0pje zei:
En misschien da filmpje van die brandende auto ook? Dang, kben der ook ff nie goed van :eek:

Hohja, ge ziet niemand roepen of pijn lijden, kvind het al bij al wel goed meevallen, hoewel de gedachte wel walgelijk is ja. Ik vind het echt wel zwaar ongepast dat sommigen het hier nodig achtten om dergelijke dingen hier te posten ..

Dennoman

Legacy Member
paarsbloed zei:
²
De 1e aflevering was echt goed, lang geleden dat ik met een nederlandstalig programma nog goed had gelachen, maar er komt gewoon niets nieuw, en zeggen dat er een 2e seizoen komt..
Ze doen er misschien goed aan om die Jan Whoeverthefuck eruit te filteren en Geubels als enige presentator te nemen. 't Is gewoon een zeer slecht duo en de "Joeri" is duidelijk de zwakste schakel. Elimineren die handel, het zal het programma goed doen, al is Geubels wel zo iemand die ge nogal rap beu wordt. Al is hij wel stukken minder flauw dan Adriaan Van den Hoof.

Zo droog prentje in de Humo daarover :lol:
"Zelfs het publiek kijkt nu niet meer naar de Andy Show."
"Hey mannen, hier brandt de lamp é!" :')

_DKsissor_

Legacy Member
ergernis: Het feit dat ge voetbal al nemeer in uw eigen taal kunt kijken :).
Gogo onafhankelijkheid
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan