Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
oh man, ouders van doodgeboren kinderen zitten te klagen omda die olifant in het geboorteregister en hun doodgeboren kind nie, wa ne zever ze

Adelbert

Legacy Member
Carrion zei:
oh man, ouders van doodgeboren kinderen zitten te klagen omda die olifant in het geboorteregister en hun doodgeboren kind nie, wa ne zever ze

wat wil je zeggen? is dien olifant al dood?

Adelbert

Legacy Member
mja wat dan, alstie niet dood geboren is, waarover zitten ze dan te melken? (alhoewel ik niet echt weet welke vereisten het geboorteregister heeft :p)

Carrion

Legacy Member
Adelbert zei:
mja wat dan, alstie niet dood geboren is, waarover zitten ze dan te melken? (alhoewel ik niet echt weet welke vereisten het geboorteregister heeft :p)

Die zitten te melken omda hun kinderen daar nie in mogen omda hun kind geboren is, ma die olifant wel, alle, nie officieel he, gewoon omdat da de 1ste olifant is geboren in gevangeschap, en daar kunnen die nie mee leven

fireflymr

Legacy Member
Shit, we gaan de krant ni volkrijgen tegen morgen! Red Alert NEED NEWS

de hamster

Legacy Member
kweetnie, maar is dat geen kwestie van principe? Het argument van die ouders is dat ze hun kindje niet kunnen inschrijven omdat het gezien wordt als een hoopje cellen en nog geen volwaardig mensje, en die olifant mag er wel in. Ik denk dat veel mensen die daar op afgeven dringend eens wat empathie mogen krijgen. Ik denk dat als het jouw kind zou zijn dat je toch ook wel zou willen dat je erkenning wil krijgen omdat het geleefd heeft, verwerkingsproces enzo.

Carrion

Legacy Member
straathond zei:
kweetnie, maar is dat geen kwestie van principe? Het argument van die ouders is dat ze hun kindje niet kunnen inschrijven omdat het gezien wordt als een hoopje cellen en nog geen volwaardig mensje, en die olifant mag er wel in. Ik denk dat veel mensen die daar op afgeven dringend eens wat empathie mogen krijgen. Ik denk dat als het jouw kind zou zijn dat je toch ook wel zou willen dat je erkenning wil krijgen omdat het geleefd heeft, verwerkingsproces enzo.

Het kind heeft nooit geleefd, dus wat zou in het geboorteregister geplaatst worden daar aan helpen? En die olifant staat er nie officieel in he.

Adelbert

Legacy Member
fireflymr zei:
Shit, we gaan de krant ni volkrijgen tegen morgen! Red Alert NEED NEWS

spreek me er niet over, vandaag zag ik een laatste nieuws liggen en er stond op de voorpagina (!) dit artikel: Koo-Maai (of hoe die olifant ook noemt) kreeg een stamp. :wtf:

Carrion

Legacy Member
Adelbert zei:
spreek me er niet over, vandaag zag ik een laatste nieuws liggen en er stond op de voorpagina (!) dit artikel: Koo-Maai (of hoe die olifant ook noemt) kreeg een stamp. :wtf:

Kai-Mook, jammer genoeg betekend dit niet "parel" zoals de verzorgers dachten, maar "kip" :lol:

Adelbert

Legacy Member
Carrion zei:
Kai-Mook, jammer genoeg betekend dit niet "parel" zoals de verzorgers dachten, maar "kip" :lol:

kzat eigenlijk nog verrassend dicht bij de naam, als je wat word jumble speelt en der een K aan toevoegt :p

Preske

Legacy Member
Carrion zei:
Kai-Mook, jammer genoeg betekend dit niet "parel" zoals de verzorgers dachten, maar "kip" :lol:

sni waar zeker?
geef eens bron?

heel dat olifanten gedoe is geldklopperij.
zie mor naar knud, of klud, of hoe die ijsbeer ook noemt.

Adelbert

Legacy Member
Preske zei:
sni waar zeker?
geef eens bron?

heel dat olifanten gedoe is geldklopperij.
zie mor naar knud, of klud, of hoe die ijsbeer ook noemt.

nog nooit van een ijsbeer gehoord die ook maar dicht bij die naam komt.

Carrion

Legacy Member
Preske zei:
sni waar zeker?
geef eens bron?

heel dat olifanten gedoe is geldklopperij.
zie mor naar knud, of klud, of hoe die ijsbeer ook noemt.

Check da topic paar posts beneden, da topic over die olifant :p blijkbaar moet er bij "kai" nog een h tussen, dus is Kai-Mook een kip, en Khai-mook met een h een parel

*edit: laat ma, heb is online gezien, het klopt toch.

Spijtig :p zou anders wel geweldig geweest zijn :p

Dennoman

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Er is echt geen nieuws meer in dit land...zucht...
Doet me zo hard denken aan Brussel Nieuwstraat :')

"Dames en heren, jammer genoeg is er geen nieuws vandaag.
Of wacht, hier dan toch een pas binnengelopen bericht!
De potten choco staan in den afslag bij de Delhaize. Onze reporter ter plaatse brengt verslag uit!"

:lol:

?therapy?

Legacy Member
Politieke discussie gehad met een goeie maat. :sad:
Ontzettend spijtig dat hij zo in-the-box bleef. :s anders lukt dat vrij goed maar nu...

Allé, wij geven alletwee onze mening. Hij pakt mijn mening op als direct een veralgemening. En als ik hem zeg dat dat niet zo is voelt hij zich "gewonnen"...

Nu, als ik argumentatie geef heeft hij nooit een deftig argument terug kunnen zeggen. Vrij spijtig dus imo. Direct persoonlijk ipv politiek *zucht*

Wanneer zal men eens kunnen luisteren naar zijn medemens en hem proberen te begrijpen zoals hij het echt bedoelde? Fucking spijtig gewoon zijn reactie :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan