Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:oh man, ouders van doodgeboren kinderen zitten te klagen omda die olifant in het geboorteregister en hun doodgeboren kind nie, wa ne zever ze
Adelbert zei:wat wil je zeggen? is dien olifant al dood?

Adelbert zei:mja wat dan, alstie niet dood geboren is, waarover zitten ze dan te melken? (alhoewel ik niet echt weet welke vereisten het geboorteregister heeft)
straathond zei:kweetnie, maar is dat geen kwestie van principe? Het argument van die ouders is dat ze hun kindje niet kunnen inschrijven omdat het gezien wordt als een hoopje cellen en nog geen volwaardig mensje, en die olifant mag er wel in. Ik denk dat veel mensen die daar op afgeven dringend eens wat empathie mogen krijgen. Ik denk dat als het jouw kind zou zijn dat je toch ook wel zou willen dat je erkenning wil krijgen omdat het geleefd heeft, verwerkingsproces enzo.
fireflymr zei:Shit, we gaan de krant ni volkrijgen tegen morgen! Red Alert NEED NEWS

Adelbert zei:spreek me er niet over, vandaag zag ik een laatste nieuws liggen en er stond op de voorpagina (!) dit artikel: Koo-Maai (of hoe die olifant ook noemt) kreeg een stamp.![]()

Carrion zei:Kai-Mook, jammer genoeg betekend dit niet "parel" zoals de verzorgers dachten, maar "kip"![]()

Carrion zei:Kai-Mook, jammer genoeg betekend dit niet "parel" zoals de verzorgers dachten, maar "kip"![]()
Preske zei:sni waar zeker?
geef eens bron?
heel dat olifanten gedoe is geldklopperij.
zie mor naar knud, of klud, of hoe die ijsbeer ook noemt.
Preske zei:sni waar zeker?
geef eens bron?
heel dat olifanten gedoe is geldklopperij.
zie mor naar knud, of klud, of hoe die ijsbeer ook noemt.
blijkbaar moet er bij "kai" nog een h tussen, dus is Kai-Mook een kip, en Khai-mook met een h een parel
zou anders wel geweldig geweest zijn 
Doet me zo hard denken aan Brussel Nieuwstraat :')Recipe4hate zei:Er is echt geen nieuws meer in dit land...zucht...

ad:
anders lukt dat vrij goed maar nu...
DekadeZ zei:Cavaliers verliezen Game 1 van de conference finals![]()