Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Math'ke zei:Speeding.be , gelieve diene link te removen, dit kan echt niet zijn dat ge da hier post, keb het maar gereport ook ..

jepMad.Villain zei:Zenden ze het uit op een waalse zender?
ad:rammsein zei:ergernis: Het feit dat ge voetbal al nemeer in uw eigen taal kunt kijken.
Gogo onafhankelijkheid
Mad.Villain zei:bwa, ca va nog.. zolang da het vtm of kanaal 2 maar nie is met hunne reclame ffsakes
paarsbloed zei:Veldrijden op 2be suckt dan weer keihard, met reclame tijdens de wedstrijd zelf![]()

hoofdschooier zei:grrr net als ik een douchke wil pakken glipt mijn zus de badkamer binnen voor mijn neus...
En het ergste van al is dat ze ook al begint met haar gsm overal mee te nemen en veel te luide kakmuziek speelt. Zelfs in de badkamer :/

Carrion zei:Hamer + hoofd = win![]()



speeding.be zei:Ela, 9lives doet toch niet aan censuur zeker? Het kunnen nu eenmaal niet allemaal jonge olifantjes zijn die het nieuws halen.![]()
Carrion zei:Lol, wa reclame? Tijdens de rust ja, hoop en al 1 of te reclame blokken van sponsors. Ge moogt zegge wa ge wilt, comentaar van vroeger bij GOAL! of stadion >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> al de rest
Mad.Villain zei:Uuuuuum, voor elke helft begint is ook altijd ne minuut of 3 reclame..
Carrion zei:Bwa, zie het zo, ge bespaard uw ma ne gigantische hoop geld aan (neem nu aan da ge geen andere broers & zussen meer hebt):
- gene mega hoeveelheid tampons/maandverband meer hoeven kopen
- besparing op allerlei cosmetica rommel
- besparing op ne hoop kleding
- besparing op zakgeld
- besparing op kleding
- besparing op feestdagen/verjaardag
-.....
face it, 1 kind is goedkoper dan 2, ge zou dus in principe uw moeder nog een goei plezier kunnen doen doorda ze ne hoop minder kosten heeft

Uw extra argument maakt het net duidelijker hoe communautair het probleem net ligtTroj zei:En als Telenet of Exqi op de rechten hadden geboden hadden Walen de match niet kunnen volgen.
Ik snap echt niet hoe ge hier iets communautair van kunt maken. Nu kunt ge het nog via een zenderpakket op Telenet volgen.
.
.hoofdschooier zei:true, maar ze is de jongste en da's altijd een gevoelig punt hé![]()