Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

speeding.be

Legacy Member
Math'ke zei:
Speeding.be , gelieve diene link te removen, dit kan echt niet zijn dat ge da hier post, keb het maar gereport ook ..

Ela, 9lives doet toch niet aan censuur zeker? Het kunnen nu eenmaal niet allemaal jonge olifantjes zijn die het nieuws halen. :crazy:

Approved

Legacy Member
bwa, ca va nog.. zolang da het vtm of kanaal 2 maar nie is met hunne reclame ffsakes

Troj

Legacy Member
rammsein zei:
ergernis: Het feit dat ge voetbal al nemeer in uw eigen taal kunt kijken :).
Gogo onafhankelijkheid

En als Telenet of Exqi op de rechten hadden geboden hadden Walen de match niet kunnen volgen.
Ik snap echt niet hoe ge hier iets communautair van kunt maken. Nu kunt ge het nog via een zenderpakket op Telenet volgen.

Carrion

Legacy Member
Mad.Villain zei:
bwa, ca va nog.. zolang da het vtm of kanaal 2 maar nie is met hunne reclame ffsakes

Lol, wa reclame? Tijdens de rust ja, hoop en al 1 of te reclame blokken van sponsors. Ge moogt zegge wa ge wilt, comentaar van vroeger bij GOAL! of stadion >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> al de rest

paarsbloed

Legacy Member
Veldrijden op 2be suckt dan weer keihard, met reclame tijdens de wedstrijd zelf :angry:

Bosvos

Legacy Member
grrr net als ik een douchke wil pakken glipt mijn zus de badkamer binnen voor mijn neus...
En het ergste van al is dat ze ook al begint met haar gsm overal mee te nemen en veel te luide kakmuziek speelt. Zelfs in de badkamer :/

Carrion

Legacy Member
hoofdschooier zei:
grrr net als ik een douchke wil pakken glipt mijn zus de badkamer binnen voor mijn neus...
En het ergste van al is dat ze ook al begint met haar gsm overal mee te nemen en veel te luide kakmuziek speelt. Zelfs in de badkamer :/

Hamer + hoofd = win :unsure:

Bosvos

Legacy Member
Carrion zei:
Hamer + hoofd = win :unsure:

geloof me, ik heb verschillende plannen :D

maar na uitvoering van zo'n plan ga ik niet echt meer op een goed blaadje staan bij mijn moeder denk ik :D

nuja, een paar jaar volhouden en mijn zus zal dan wel normaal beginnen doen en als dat het geval niet is... dan hoop ik het huis al uit te zijn :D

Carrion

Legacy Member
Bwa, zie het zo, ge bespaard uw ma ne gigantische hoop geld aan (neem nu aan da ge geen andere broers & zussen meer hebt):

- gene mega hoeveelheid tampons/maandverband meer hoeven kopen
- besparing op allerlei cosmetica rommel
- besparing op ne hoop kleding
- besparing op zakgeld
- besparing op kleding
- besparing op feestdagen/verjaardag
-.....

face it, 1 kind is goedkoper dan 2, ge zou dus in principe uw moeder nog een goei plezier kunnen doen doorda ze ne hoop minder kosten heeft

^MystiQ

Legacy Member
speeding.be zei:
Ela, 9lives doet toch niet aan censuur zeker? Het kunnen nu eenmaal niet allemaal jonge olifantjes zijn die het nieuws halen. :crazy:

Er zijn toch wel dingen die écht niet door de beugel kunnen, dat heeft niets met censuur te maken, er zitten hier kinderen van 13-14 jaar op dit forum ook.

Approved

Legacy Member
Carrion zei:
Lol, wa reclame? Tijdens de rust ja, hoop en al 1 of te reclame blokken van sponsors. Ge moogt zegge wa ge wilt, comentaar van vroeger bij GOAL! of stadion >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> al de rest

Uuuuuum, voor elke helft begint is ook altijd ne minuut of 3 reclame..

Carrion

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Uuuuuum, voor elke helft begint is ook altijd ne minuut of 3 reclame..

Als ik op kanaal 2 (ja, ik weiger 2be te gebruiken) naar champions league kijk zit er tussen de opstelling en de start van de 1ste helft juist 1 reclame blok, die van de cl zelf met de sponsors (sony, mastercard) en da duurt hoop en al een paar seconden. En gezien de rust 15 minuten is, vind k 3 minuten reclame toch nie echt zo storend, kunde ondertussen gaan pisse of drinke halen he.

Bosvos

Legacy Member
Carrion zei:
Bwa, zie het zo, ge bespaard uw ma ne gigantische hoop geld aan (neem nu aan da ge geen andere broers & zussen meer hebt):

- gene mega hoeveelheid tampons/maandverband meer hoeven kopen
- besparing op allerlei cosmetica rommel
- besparing op ne hoop kleding
- besparing op zakgeld
- besparing op kleding
- besparing op feestdagen/verjaardag
-.....

face it, 1 kind is goedkoper dan 2, ge zou dus in principe uw moeder nog een goei plezier kunnen doen doorda ze ne hoop minder kosten heeft

true, maar ze is de jongste en da's altijd een gevoelig punt hé :D

_DKsissor_

Legacy Member
Troj zei:
En als Telenet of Exqi op de rechten hadden geboden hadden Walen de match niet kunnen volgen.
Ik snap echt niet hoe ge hier iets communautair van kunt maken. Nu kunt ge het nog via een zenderpakket op Telenet volgen.
Uw extra argument maakt het net duidelijker hoe communautair het probleem net ligt:).
Ge verwacht dat ge nationaal voetbal in uw land in uweigen taal kunt volgen :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan