Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Torche

Legacy Member
Naar mijn mening zit er meer emotie in eender welke Sunn plaat dan in alle platen genre Sabaton samen.

En dat zullen we volgende week weer aan de lijve mogen ondervinden. :)

freakykiller

Legacy Member
Torche zei:
Naar mijn mening zit er meer emotie in eender welke Sunn plaat dan in alle platen genre Sabaton samen.

En dat zullen we volgende week weer aan de lijve mogen ondervinden. :)

Daarom dat ik zei Er moet Energie achter zitten (death,power,heavy etc. dus vb sabaton) of iets van emotie (black/ambient) !

Bosvos

Legacy Member
freakykiller zei:
Ze noemen het drone METAL :unsure:

eigenlijk heb ik nog nooit iemand die term horen gebruiken, toch geen kenners. Drone lijkt me een juiste benaming, aangezien een 'drone' een aanhoudende noot en dat is nu juist waar het om gaat in die muziekstijl.

Veel metal is er niet aan dingen zoals Sunn 0))) en Earth...

en ja ik weet dat wikipedia 'Drone metal' zegt, maar qua uitleg over muziek moet ge daar niet te veel van geloven ;)







:unsure:

^MystiQ

Legacy Member
freakykiller zei:
Waarom zouden ze ze splitsen ? Beide richtingen heb praktijk gerichte zalen nodig

Aangezien ge da zegt, ga ik ervan uit da ge niet goed weet wat TSO allemaal inhoudt :)

Crashtestdummy

Legacy Member
printerke gekocht in de carrefour voor 59 euro en kvind de usb kabel nie da er bij hoort...

wa staat er in de handleiding? als de usb-kabel er niet bijgeleverd is dan moet u deze aankopen :doh:

der staat nergens op de verpakking dat da er nie bijzit natuurlijk, ma sjans dak nog ne kabel liggen heb die er op past :sop:

freakykiller

Legacy Member
Math'ke zei:
Aangezien ge da zegt, ga ik ervan uit da ge niet goed weet wat TSO allemaal inhoudt :)

Het is toch zo dat beide richtingen praktijk gerichte lokalen nodig heeft :oink: Voor die paar richtingen die dan geen praktijk hebben ga ik niet muggeziften

freeza

Legacy Member
Dude87 zei:
printerke gekocht in de carrefour voor 59 euro en kvind de usb kabel nie da er bij hoort...

wa staat er in de handleiding? als de usb-kabel er niet bijgeleverd is dan moet u deze aankopen :doh:

der staat nergens op de verpakking dat da er nie bijzit natuurlijk, ma sjans dak nog ne kabel liggen heb die er op past :sop:

heb ik ook voorgehad met mijn printer, uiteindelijk zat die achter die klep waar de inktpatronen zitten...

deathsythe

Legacy Member
Dude87 zei:
printerke gekocht in de carrefour voor 59 euro en kvind de usb kabel nie da er bij hoort...

wa staat er in de handleiding? als de usb-kabel er niet bijgeleverd is dan moet u deze aankopen :doh:

der staat nergens op de verpakking dat da er nie bijzit natuurlijk, ma sjans dak nog ne kabel liggen heb die er op past :sop:

zit er meestal niet meer bij, kheb het ook voorgehad, ik had ook sjans dat ik hier idd nog een soortgelijke kabel had :)

Pilatus

Legacy Member
mijn pa die hier muziek zit te maken voor gans de buurt, mijn ma die aant stofzuigen is, de kleinkinders van hiernaast zijn ook in den tuin lawijt aant make en tege de muur aant sjotte
dan verwacht ge da iedereen wa rekening zou houde mee het feit dat het blok is en de exames er direct zijn, belangrijkste tijd van het jaar maar nee, als ge er dan iets van durft zeggen dan zijde nen egoïst, goddamn wat ga ik gelukkig zijn als ik op kot zit

Silmarunya

Legacy Member
freakykiller zei:
Het is toch zo dat beide richtingen praktijk gerichte lokalen nodig heeft :oink: Voor die paar richtingen die dan geen praktijk hebben ga ik niet muggeziften

Handel is ook TSO en die hebben ongeveer geen praktijk. Bij ons krijgen die les in precies dezelfde lokalen als het ASO. Maar STW en zo zouden inderdaad evengoed sommige praktijklokalen met BSO kunnen delen.

freakykiller

Legacy Member
Silmarunya zei:
Handel is ook TSO en die hebben ongeveer geen praktijk. Bij ons krijgen die les in precies dezelfde lokalen als het ASO. Maar STW en zo zouden inderdaad evengoed sommige praktijklokalen met BSO kunnen delen.

Ja ik wist dat maar ik bedoel gewoon, ASO heeft totaal geen praktijkvakken

EternalSilence

Legacy Member
Pilatus zei:
mijn pa die hier muziek zit te maken voor gans de buurt, mijn ma die aant stofzuigen is, de kleinkinders van hiernaast zijn ook in den tuin lawijt aant make en tege de muur aant sjotte
dan verwacht ge da iedereen wa rekening zou houde mee het feit dat het blok is en de exames er direct zijn, belangrijkste tijd van het jaar maar nee, als ge er dan iets van durft zeggen dan zijde nen egoïst, goddamn wat ga ik gelukkig zijn als ik op kot zit

ga op verplaatsing studeren?
in een nonnenklooster :D

freakykiller zei:
Ja ik wist dat maar ik bedoel gewoon, ASO heeft totaal geen praktijkvakken

tjen ... kvraag mij dan af wanneer ik een hamer maakte in het ASO :unsure:
of mijn elektronisch autootje.


Al te zien in welke scholen je het ASO volgt, maar voor zover ik weet hebben die wel degelijk praktijk, maar dan in de vorm van veel labo proeven.

Pilatus

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ga op verplaatsing studeren?
in een nonnenklooster :D



tjen ... kvraag mij dan af wanneer ik een hamer maakte in het ASO :unsure:
of mijn elektronisch autootje.


Al te zien in welke scholen je het ASO volgt, maar voor zover ik weet hebben die wel degelijk praktijk, maar dan in de vorm van veel labo proeven.

ja niet echt veel mogelijkheden hier :crazy:
volgend jaar op kot gaat toch pakken handiger zijn

Sileced`

Legacy Member
- Turks meiske met een topje aan, toen ik naar haar keek toen ze voorbij liep zag ik net iets teveel haar op haar rug. Dit net boven haar broek :puke:

- Oude vent die in spandex aan het joggen was :puke:

- Mensen die mij een uber game freak noemmen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan