Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Dillyracer zei:
T'is vooral het ziekenhuis en de last erna dat mij dwarszit :p

Mijn bovenste staan trouwens perfect recht >_<

Als die perfect recht zitten en ge er geen last van hebt, dan moeten die er normaal toch nie uit? M'n schoonbroer heeft ze ook nog alle 4 omdat 'm er geen last van heeft gehad vroeger.

Maja, voor 2 tanden kunne ze nie zoveel vragen als 4 he. Ma kom, mss hebde wel zo'n knap verpleegsterke :p

Carrion

Legacy Member
hoofdschooier zei:
de gebuur komt klagen (gebuur=naast mij), ik en die gebuur zijn naar de onderbuur geweest, waar de muziek van komt ;)

Mijne gebuur was al gaan bellen bij die onderbuur en ik ben verkeerd geïnformeerd, blijkbaar doetem gewoon niet open, hij zal wel met zijn zatte botten liggen maffen

ah, dus de muziek die uw buur hoort komt nie van bij u ma van bij uw onderbuur? :p raar dat 'm zou denken dat da van u komt, hoort ge meestal toch wel goed of da van langs u komt of van onder u.

iamhollywood

Legacy Member
Silmarunya zei:
Ik zou er niet jaloers op zijn... Zo'n centrum kan elk moment failliet gaan en je zit dag in dag uit te werken met producten die de nodige kankerverwekkende stoffen bevatten. Idem voor bv. de bouw. Ze verdienen soms zoveel als een ingenieur, maar als je ziet in wat voor omstandigheden....

Het center ligt in het stad, dus denk dat het wel potentieel heeft.
En ze heeft al behoorlijk wat vaste klanten, mond-tot-mondreclame doet veel.

Maar het blijft wel een luxeproduct..

BleKKie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik moet mijn 4 wijsheidstanden laten trekken. Alsof die 2 jaar blokjes nog niet genoeg was, kotsbeu ben ik het.

2 jaar, als het dat maar is, ik heb ze 5 jaar gedragen, en toen was het nog niet zoals het zou moeten zijn :angry: - eerst gans verkloot en dan proberen 'redden' wat er te redden valt, wel de laatste 3 jaar niets meer moeten betalen.
En uiteindelijk valt het wel nog mee (een gewone mens ziet het niet zeg maar)

Tha_nOn

Legacy Member
Carrion zei:
Als die perfect recht zitten en ge er geen last van hebt, dan moeten die er normaal toch nie uit? M'n schoonbroer heeft ze ook nog alle 4 omdat 'm er geen last van heeft gehad vroeger.

Maja, voor 2 tanden kunne ze nie zoveel vragen als 4 he. Ma kom, mss hebde wel zo'n knap verpleegsterke :p

als ze uw 2 onderste deruit moeten doen, dan gaan ze altijd opteren voor uw 2 bovenste ook deruit te doen
omdat die bovenste anders totaal geen nut hebben (ze bijten nergens meer op)

denk dat mijn onderste ook schuin zaten en deruit moeten, en mijn ene bovenste moet er mee uit daarom (mijnen andere mag blijven staan omdat ik ne tand ervoor kwijt ben en daar kan die inschuiven en nut hebben^^)

^MystiQ

Legacy Member
Het wordt tijd dat het TSO losgekoppeld wordt van het BSO en dat beide onderdelen in aparte scholen ondergebracht worden zodat de negatieve indruk die over TSO heerst eens verdwijnt.

Ik weet eigenlijk niet in wat voor een streken sommige mensen hier wonen maar ik heb op een katholieke TSO school gezeten, natuurlijk zaten daar pestkoppen ( waar eigenlijk niet ? ) maar uiteindelijk moet ge die dingen ook wat kunnen relativeren hé. En als er eens problemen waren dan kwam het meestal nog vanuit het BSO onderwijs.

We hebben hier in Oudenaarde dan ook een Atheneum ( niet katholiek dus ) en die school wordt dan weer uitgeroepen tot één van de grootste drugsscholen in Oost Vlaanderen. Echt waar, er zit een enorm verschil op katholiek onderwijs en 'staatsonderwijs'. Spijtig dat sommigen dat niet inzien en dan maar beweren die iedereen die TSO gedaan heeft abnormaal is.

n9ne

Legacy Member
dokters zijn echt zo pussy's eh. Uw bloed was perfect normaal, dus ge zijt goe aangepast aan de medicatie, uw nmr was ook goed, uw eeg is terug normaal. MAAR TOCH MOOGT GE NOG GEEN AUTO RIJDEN!
Gelijk of tis zo veilig alsik nen aanval krijg op mijne velo :s

Bosvos

Legacy Member
Carrion zei:
ah, dus de muziek die uw buur hoort komt nie van bij u ma van bij uw onderbuur? :p raar dat 'm zou denken dat da van u komt, hoort ge meestal toch wel goed of da van langs u komt of van onder u.

ik sta erom bekend om veel muziek te luisteren, dus het eerste gedacht ... ;)

heb een tegenaanval ingezet door Sunn 0))) op te zetten:D

freakykiller

Legacy Member
Math'ke zei:
Het wordt tijd dat het TSO losgekoppeld wordt van het BSO en dat beide onderdelen in aparte scholen ondergebracht worden zodat de negatieve indruk die over TSO heerst eens verdwijnt.

Ik weet eigenlijk niet in wat voor een streken sommige mensen hier wonen maar ik heb op een katholieke TSO school gezeten, natuurlijk zaten daar pestkoppen ( waar eigenlijk niet ? ) maar uiteindelijk moet ge die dingen ook wat kunnen relativeren hé. En als er eens problemen waren dan kwam het meestal nog vanuit het BSO onderwijs.

We hebben hier in Oudenaarde dan ook een Atheneum ( niet katholiek dus ) en die school wordt dan weer uitgeroepen tot één van de grootste drugsscholen in Oost Vlaanderen. Echt waar, er zit een enorm verschil op katholiek onderwijs en 'staatsonderwijs'. Spijtig dat sommigen dat niet inzien en dan maar beweren die iedereen die TSO gedaan heeft abnormaal is.
Geoverdrijft hier nu ook een beetje, gezit praktisch nu alles op het BSO te schuiven. Waarom zouden ze ze splitsen ? Beide richtingen heb praktijk gerichte zalen nodig

hoofdschooier zei:
ik sta erom bekend om veel muziek te luisteren, dus het eerste gedacht ... ;)

heb een tegenaanval ingezet door Sunn 0))) op te zetten:D

Komt da nie saaj ? Black Metal & Ambient oké vind ik wel nog gaan maar Drone... :unsure:

aikrez

Legacy Member
gebeld voor nen auto waar ik grote interesse in had en hij is verkocht :(
GVD

Bosvos

Legacy Member
freakykiller zei:
Komt da nie saaj ? Black Metal & Ambient oké vind ik wel nog gaan maar Drone... :unsure:

tis de bedoeling dat ge dat megaluid zet hé, daarom dat dat vooral live de moeite is. Da's eerder muziek om te voelen :D (of om een huis plat te leggen op alternatieve wijze :rofl:)

freakykiller

Legacy Member
Mja Drone Metal... das zwo BVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV PZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ??
Bij Metal wil ik me toch vooral kunnen uitleven of iets van emotie erachter voelen :p

Servaas.

Legacy Member
forn9 zei:
dokters zijn echt zo pussy's eh. Uw bloed was perfect normaal, dus ge zijt goe aangepast aan de medicatie, uw nmr was ook goed, uw eeg is terug normaal. MAAR TOCH MOOGT GE NOG GEEN AUTO RIJDEN!
Gelijk of tis zo veilig alsik nen aanval krijg op mijne velo :s
Kwestie van aansprakelijkheid natuurlijk. ;)

EternalSilence

Legacy Member
Een zakenvrouw van 66 jaar in Groot Brittannië die zwanger is door IVF bestraling in Oekraïne.
Ze wilde perse nog een kind hebben.

Da's weer het ideale voorbeeld van vrouwen die na het vergaren van al hun geld en rijkdom, plotseling tot de conclusie komen dat er een grote leegte is in hun leven.
En dat zo zelf geen erfgenamen/kinderen/familie leden hebben om hun rijkdom mee te delen.

Hoe egoïstisch om op u 66jaar nog zwanger te worden.
Ocharme dat kind ... :sad:
als die jongen in de fleur van zijn leven is (17 - 25jaar) dan ligt zij wss hele dagen in haar bed/zetel ... of is ze al dood. :sop:

Bosvos

Legacy Member
freakykiller zei:
Mja Drone Metal... das zwo BVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV PZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ??
Bij Metal wil ik me toch vooral kunnen uitleven of iets van emotie erachter voelen :p
ge moet dat dan ook niet bekijken als metal hé ;)

nieuwe ergernis: ik krijg niks geupload naar rapidshare:

1 % (0 KB from 242779 KB)

Upload speed: 0 KB/Sec, Time remaining: 4143415:45 minutes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan