Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
rubmifer zei:
Ik heb genoeg van mijn iPod touch. Godverdomme zeg. Ik gebruikte de versie 1.1.4, en daar heb ik gewoon genoeg aan. Onlangs kwam ie telkens zagen of dat ik 1.1.5 zou willen instaleren. Ik zeg telkens nee, want ik heb er geen nood aan.

Ik sluit nu mijn touch aan op de PC, en wat blijkt? Mijn Ipod library kan niet meer gelezen worden, mijn volledige inhoud op de touch is verwijdert, en ik moet hem herstellen. Maar oh wacht: de enige manier om dat te doen is om eerst de 1.1.5 versie te downloaden en te instaleren.

FUCK YOU APPLE! :angry::angry:
Zucht, bent ge een zestigplusser ofzo? Zoniet: zaag eens niet over gratis updates, ge gaat daar niet van dood ze.

Rubmifer

Legacy Member
Dennoman zei:
Zucht, bent ge een zestigplusser ofzo? Zoniet: zaag eens niet over gratis updates, ge gaat daar niet van dood ze.

Ik ga me hier niet blijven verdedigen ze.

Anoniem04

Legacy Member
Selderijstok zei:
Kzou mij beter gewoon laten crashen met een sportvliegerke ergens op een eiland en leven van de vis die ik vang met mijn zelfgemaakte kano uit kokosnoten ?

LOST!

Neem dan ineens de pademax mee.

Tha_nOn

Legacy Member
Dennoman zei:
Yep.

Zei ik dan dat gij dat niet zei?

Snap niet waarom gij constant denkt dat ik u probeer aan te vallen hoor non :p

omdat ge zegt dat mijn reply slechts een beetje beter uitgeschreven staat en daarna komt ge met die repliek:p

dus ik raad u aan duidelijk te lezen wat ge schrijft ^^ en er eventueel ene nick bij te zetten zodat ik niet nodeloos moet gaan posten

Dennoman

Legacy Member
Tha_nOn zei:
omdat ge zegt dat mijn reply slechts een beetje beter uitgeschreven staat en daarna komt ge met die repliek:p

dus ik raad u aan duidelijk te lezen wat ge schrijft ^^ en er eventueel ene nick bij te zetten zodat ik niet nodeloos moet gaan posten
*sigh* Met "een beetje" bedoel ik uiteraard dat het veel beter uitgelegd staat en een standpunt is waar iedereen zich wel mee kan verzoenen in tegenstelling tot de platte en ongenuanceerde BS die er eerst stond. Dacht dat dat vrij duidelijk was en niet echt voor totaal verschillende interpretaties vatbaar, blijkbaar wel dus :p

Tha_nOn

Legacy Member
ja mijn ironie-detector staat blijkbaar op nogal een laag peil vandaag

chosen1

Legacy Member
rubmifer zei:
Ik ga me hier niet blijven verdedigen ze.

het is wel zo dat elke firmware verbeteringen brengt.

besides, 3.0 is zelfs bijna uit! ga een beetje mee met uw tijd e;)

ik weet dat de 2.0 betalend is, maar eigenlijk is die ook niet betalend :unsure:
if you know what I mean :unsure:

en die 2.0 brengt wel véél nieuwe features mee.

FroFro

Legacy Member
Buh, forum waar ik jaren heb gezete maar nu toch al lange tijd weg was, is echt helemaal ni leuk meer :(

u4ea

Legacy Member
derjuist cs1.6 met 2 informica beheer klassen op 1ne server,ben ik is voor ne keer goe bezig ,smijte ze mij deraf omdak zogezegd "cheat":sop:

cram

Legacy Member
Mijn dat-kan-mijn-lichaam-niet-verteren-exit is kapot gewreven.
Wegens,dikwijls mijne buik leeg schudden.
Ik heb namelijk last van lastige bruine mannekens,die graag een loopje nemen via mijn exit.
.....................................damn moet weer gaan,ze zijn weer een loop wedstrijd aan het doen.:oink:

Solide

Legacy Member
cram zei:
Mijn dat-kan-mijn-lichaam-niet-verteren-exit is kapot gewreven.
Wegens,dikwijls mijne buik leeg schudden.
Ik heb namelijk last van lastige bruine mannekens,die graag een loopje nemen via mijn exit.
.....................................damn moet weer gaan,ze zijn weer een loop wedstrijd aan het doen.:oink:

Gatver .. :p

Musilitar

Legacy Member
cram zei:
Mijn dat-kan-mijn-lichaam-niet-verteren-exit is kapot gewreven.
Wegens,dikwijls mijne buik leeg schudden.
Ik heb namelijk last van lastige bruine mannekens,die graag een loopje nemen via mijn exit.
.....................................damn moet weer gaan,ze zijn weer een loop wedstrijd aan het doen.:oink:

Wa ne ket (zouden ze hier zeggen :$ )

Wijsheid

Legacy Member
De kat die hier zonet een compleet fleske cola omstoot over de nieuwe filmvalley :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan