Ik heb genoeg van mijn iPod touch. Godverdomme zeg. Ik gebruikte de versie 1.1.4, en daar heb ik gewoon genoeg aan. Onlangs kwam ie telkens zagen of dat ik 1.1.5 zou willen instaleren. Ik zeg telkens nee, want ik heb er geen nood aan.
Ik sluit nu mijn touch aan op de PC, en wat blijkt? Mijn Ipod library kan niet meer gelezen worden, mijn volledige inhoud op de touch is verwijdert, en ik moet hem herstellen. Maar oh wacht: de enige manier om dat te doen is om eerst de 1.1.5 versie te downloaden en te instaleren.
FUCK YOU APPLE!
