Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Bij lelijke kindjes (waar ik geen band mee heb) vind ik het nog erg. Voor hun en hun ouders! Maar als ik moet kiezen tussen een lelijk kind of een mooi kind wat brandwonden krijgt, zou ik hopen dat het geen van beide zou moeten zijn, maar moest ik er bvb 1 kunnen redden uit een brandend huis, zou ik het mooie kindje kiezen! En ik denk heel veel mensen (hoofdzakelijk onbewust).

Ik hou niet van kinderen, ik zou gwn het stilste kind kiezen.

cram

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik hou niet van kinderen, ik zou gwn het stilste kind kiezen.

Later als je groot bent zul je wel van kinderen houden.Ik denk zelfs dat jij mama gaat worden van 20 kinderen.:D

nonkel wulle

Legacy Member
wim_gunner zei:
derjuist cs1.6 met 2 informica beheer klassen op 1ne server,ben ik is voor ne keer goe bezig ,smijte ze mij deraf omdak zogezegd "cheat":sop:

Hier hebbek wel me kot in.:')

Vorig jaar met 10 man halo gespeeld maar dat werd een of andere server te veel int netwerklokaal waardoor heel tschoolnetwerk plat lag.:crazy:

Carrion

Legacy Member
Boostmaster zei:
Nog 1 keer en een dode kat tbh:p

Nieuwe ergernis laat op de avond:

telefoontje van een vriend ie ik een film geleend had, de dvd is kapot.

hebde de boodschap nog nie door :p iemand hierboven wilt nie da gy met films bezig zijt :p

Carrion

Legacy Member
Bestelling van m'n western digital media player is fout gelopen op pixmania =(

Blackdevil

Legacy Member
Het feit dat ik nu al wakker ben door mijn arm die maar niet stopt met zeer doen. Mijn record deze week staat op 3u achtereen slapen zonder wakker worden.
Pfff ik voel mij oud, geradbraakt en ben net een zombie...

Xirtanneke

Legacy Member
BuBbA zei:
Ben je daar zeker van? :p

Ik weet wel dat er ooit zo'n studie geweest is ivm zwart vs blank, maar op basis van "schoonheid"?

Er zijn onderzoeken geweest op basis van schoonheid en daar kwam bvb uit dat lelijke kinderen feller gestraft werden voor dezelfde feiten tov mooie kinderen. Ook zouden mooie baby's vaker geknuffeld worden dan lelijke kinderen (dit dus zelfs door de eigen ouders!). Ook worden op basis van het uiterlijk persoonlijkheidskenmerken toegeschreven. Ik veronderstel dus dat, aangezien mensen die dagdagelijks met kinderen bezig zijn en zelfs de eigen ouders die toch een band hebben met hun lelijk kind, iedereen onbewust wel een mooi kind voortrekt.

Die studie ivm blank vs zwart was toch een hele andere studie, dacht ik (maar ik kan verkeerd zijn). Ik denk dat je die bedoelt waarbij kinderen moeten zeggen welke eigenschappen ze toeschrijven aan welke huidskleur dmv poppen. Niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan