Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ace of Spades zei:192.168.2.1, 192.168.1.2, 192.168.1.1, 192.168.1.0? (eerste twee getallen zijn nrl. altijd dezelfde, de laatste twee is wat met cijfertjes goochelen)

Mienod zei:Ik heb het allemaal geprobeerd en wat gegoocheld maar ik krijg altijd een foutmelding.
MunChyyyy zei:ipconfig in uwe commandprompt en daar ziede standaard gateway staan en dat kan wel eens het ip zijn dat je nodig hebt![]()
Ace of Spades zei:Da's raar, heb je toevallig de handleiding ergens bij je? Daar staat het ip-adres nrl in. Meestal is het iets met 192.168.x.x
edit: ipconfig wil ook wel eens lukken
Mienod zei:Normaal gezien wel want de installateur heeft op de laptop de instellingen gewijzigd en dat was zo'n ip via http. En ik heb de handleiding is snel bekeken en ik vind niet direct een verwijzing naar een ip adres.
Op de website van Telenet staat een ander, standaard, ip adres en dat heb ik ook geprobeerd maar tevergeefs.
FroFro zei:Exame ging vreselijk crap. Als ik al de rest haal kan het gedelibereerd worden, maar kga sowieso een mailtje sturen naar den docent in de hoop op een prive-herexamen. Das dan aan zijn bureau waar hij in menne nek ligt te hijgen en dubbel zo moeilijk, maar het zij zo.
Echt verschrikkelijk stoem, ware echt 2 bad-ass grote oefeningen die ik compleet vergeten was. Bij elke herhaalsessie sloegek die kutoefening altijd over, stomme klojo![]()

tuesadorable zei:Ik ben daarnet lastig gevallen op de trein door een zotte Indiër die teveel bier op had "ik heb er al vier gedronken en ik kreeg geld terug", vol hing met ketchup en vond, ik citeer: "vrouwen zijn zoals treinen.... die hebben ook koplampen.... van ogen... zoals jij... en ergens een neus... jij hebt mooie koplampen" en die me dan inpeperde dat ik mooi was en dat ik me moest bekijken in de spiegel. Dan begon hij me aan te raken.
Hij stapte nadien uit, nadat ik bijna in een hoekje van de zetel was gekropen, en ik wist echt niet wat denken. Moet je nu kwaad zijn op zo'n mensen, of medelijden hebben omdat ze zo simpel zijn en eigenlijk hun dag zo besteden?
volgende keer weggaan en naar wat meer bevolkte wagons(?)/controleur(?) gaan of ne mep geven.
Ja. het lag dus aan de quote hieronder:night ghost 128 zei:Printerinstellingen nagekeken?
Wat een winnaar. Vooral die converttip. Wist niet dat zoiets bestond en zelfs nog vrij goed werkt.dakantochnie zei:Pdf's zijn read-only over het algemeen, dus je kan er niets in wijzigen (ook al denk je dat het gebeurd is, meer dan een 'view' op je huidige pdf wordt er niet gemaakt).
Exporteren naar een .doc en van daaruit bewerken en uitprinten.

Springfield zei:volgende keer weggaan en naar wat meer bevolkte wagons(?)/controleur(?) gaan of ne mep geven.
Cind3r^ zei:sorry, kwas zat![]()