Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga zo hard een zwerver betalen (boterham met kaas, als ik gul ben komt er een plak hesp bij) om u wat Keanu Reeves-like moves op hem te zien placeren. Ik beloof wel er één met een relatief bescheiden lijfgeur te kiezen, zo attent ben ik wel.Arifiene zei:Trouwens, de eerste die aan me komt kan een klop krijgen.
ARIFIENELemme zei:*raakt Ariefien aan*![]()

dibo zei:Stoer!![]()
GMotha zei:Ik ga zo hard een zwerver betalen (boterham met kaas, als ik gul ben komt er een plak hesp bij) om u wat Keanu Reeves-like moves op hem te zien placeren. Ik beloof wel er één met een relatief bescheiden lijfgeur te kiezen, zo attent ben ik wel.

Arifiene zei:Iedereen moet met zen poten van andermans lijf blijven (als het ongewenst is natuurlijk - voor de grapjurken op 9lives).

Arifiene zei:ARIFIENE
Das ni stoer, da is gwn zo.
Iedereen moet met zen poten van andermans lijf blijven (als het ongewenst is natuurlijk - voor de grapjurken op 9lives).
Hab het te laat gezien.
ad:
Die functie heeft mijn acrobat reader wel niet, hoor.night ghost 128 zei:file > export > word (of whatever ge wilt)

SweetEmmaRose zei:Fucking lacie da mij een belachelijk antwoord stuurt, wa een bende marginalen in belgie eigenlijk (apple juist hetzelfde)
Lemme zei:Sorry.Hab het te laat gezien.
ad:
Om het goed te maken zal ik u nog eens aanraken.
*raakt Arifiene aan*![]()

SweetEmmaRose zei:Fucking lacie da mij een belachelijk antwoord stuurt, wa een bende marginalen in belgie eigenlijk (apple juist hetzelfde)



Arifiene zei:Dus een lacie hdd kopen is géén goed idee?![]()
awesome. Probeer da inbelgie en ge moet zelf 140euro dokken
)BaBsie zei:Vandaag in Gent rondgelopen, en ik kreeg precies de indruk da ik jonger geschat wordt dan dat ik werkelijk ben
Wat wel redelijk irritant is aangezien ik nie wil da mensen mij zien als 16-18-jarige
@ adorable: moest ik u geweest zijn, ik zou gewoon heel luid gezegd hebben (maw, voor gans de wagon) da hij u me rust moest laten. Nuja, ik zeg da nu, ma op zon moment zou ik waarschijnlijk ook maar een klein hartje hebben.
hoe kan je nu weten wat de INDRUK van andere mensen EVENTUEEL ZOU KUNNEN zijn..BaBsie zei:Vandaag in Gent rondgelopen, en ik kreeg precies de indruk da ik jonger geschat wordt dan dat ik werkelijk ben
Wat wel redelijk irritant is aangezien ik nie wil da mensen mij zien als 16-18-jarige![]()
nuja niet als 16 jarige maar toch toch ^^SweetEmmaRose zei:Ja lacie schijven op zich zijn evengoe als iets anders maar de service is echt erbarmelijk. ik verschiet er echt van.
Kweet wel ni hoe het bij de concurrentie zit maar ik heb wel echt gemerkt da het in belgie heel erg gesteld is met garantie en herstellingen ed.
In amerika kunde makkelijk bij apple binnewandele en gvd uw vervangen toestel in de handen hebben zonder da ze het 'kapotte' ook maar controleren!
(Met een macbook batterij gedaan, die was kapot, kweet ni door wa, had zelfs de laptop ni bij en kad gezegd da die geen garantie meer had en ze hebbe mij geowon nen nieuwe van 140$ gratis gegeveawesome. Probeer da inbelgie en ge moet zelf 140euro dokken
)
eXe./special zei:hoe kan je nu weten wat de INDRUK van andere mensen EVENTUEEL ZOU KUNNEN zijn..
Tenzij ze roepen: "hé kippetje van 16 jaar, gaan we iets drinken?!"

Ma da ga ik hier nie aan de waslijn hangen ^^zarathustra zei:ach over 10 jaar hebt ge niet lievernuja niet als 16 jarige maar toch toch ^^
Rimpels krijgde zoiezo ooit, uw geest kunt ge jong blijven houden
(behalve voor bepaalde zaken dan)night ghost 128 zei:file > export > word (of whatever ge wilt)
BaBsie zei:Omda ik een paar gasten passeerde en ze zeiden toen juist "te jong". Kan mss totaal nie op mij bedoeld zijn maar toch
Sommige van die 16-jarige meiskes ofzo zou ik zelf ouder schatten als mijzelf. Kheb nie echt een "volwassen gezicht" wat meteen een andere indruk zou kunnen geven.
Nuja, heb vandaag min of meer een test gedaan, en de resultaten zijn positiefMa da ga ik hier nie aan de waslijn hangen ^^

Punkrock zei:mss waren die gasten wel in de 30 en zijde ze da drm![]()

BaBsie zei:Ik schatte ze zelf in de 20, maar ik ben enorm slecht in schatten![]()