Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GMotha

Legacy Member
Arifiene zei:
Trouwens, de eerste die aan me komt kan een klop krijgen.
Ik ga zo hard een zwerver betalen (boterham met kaas, als ik gul ben komt er een plak hesp bij) om u wat Keanu Reeves-like moves op hem te zien placeren. Ik beloof wel er één met een relatief bescheiden lijfgeur te kiezen, zo attent ben ik wel.

Springfield

Legacy Member
GMotha zei:
Ik ga zo hard een zwerver betalen (boterham met kaas, als ik gul ben komt er een plak hesp bij) om u wat Keanu Reeves-like moves op hem te zien placeren. Ik beloof wel er één met een relatief bescheiden lijfgeur te kiezen, zo attent ben ik wel.

ga je uw zelf trakteren met boterham en kaas en als je super veel honger hebt nog een plak hesp erbij? :p

Lemme

Legacy Member
Arifiene zei:
ARIFIENE :tongue:



Das ni stoer, da is gwn zo.
Iedereen moet met zen poten van andermans lijf blijven (als het ongewenst is natuurlijk - voor de grapjurken op 9lives).

Sorry. :cry: Hab het te laat gezien. :sad:
Om het goed te maken zal ik u nog eens aanraken.

*raakt Arifiene aan* :cool:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Fucking lacie da mij een belachelijk antwoord stuurt, wa een bende marginalen in belgie eigenlijk (apple juist hetzelfde)

zarathustra

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Fucking lacie da mij een belachelijk antwoord stuurt, wa een bende marginalen in belgie eigenlijk (apple juist hetzelfde)

rust en kalmte kan u redden!

(en jezus >_> of allah, boeddha... nuja of een visa kaart)

Arifiene

Legacy Member
Lemme zei:
Sorry. :cry: Hab het te laat gezien. :sad:
Om het goed te maken zal ik u nog eens aanraken.

*raakt Arifiene aan* :cool:
:angry:

SweetEmmaRose zei:
Fucking lacie da mij een belachelijk antwoord stuurt, wa een bende marginalen in belgie eigenlijk (apple juist hetzelfde)

Dus een lacie hdd kopen is géén goed idee? :p

Babs

Legacy Member
Vandaag in Gent rondgelopen, en ik kreeg precies de indruk da ik jonger geschat wordt dan dat ik werkelijk ben :eek:
Wat wel redelijk irritant is aangezien ik nie wil da mensen mij zien als 16-18-jarige :angry:

@ adorable: moest ik u geweest zijn, ik zou gewoon heel luid gezegd hebben (maw, voor gans de wagon) da hij u me rust moest laten. Nuja, ik zeg da nu, ma op zon moment zou ik waarschijnlijk ook maar een klein hartje hebben.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Arifiene zei:
Dus een lacie hdd kopen is géén goed idee? :p

Ja lacie schijven op zich zijn evengoe als iets anders maar de service is echt erbarmelijk. ik verschiet er echt van.
Kweet wel ni hoe het bij de concurrentie zit maar ik heb wel echt gemerkt da het in belgie heel erg gesteld is met garantie en herstellingen ed.
In amerika kunde makkelijk bij apple binnewandele en gvd uw vervangen toestel in de handen hebben zonder da ze het 'kapotte' ook maar controleren!
(Met een macbook batterij gedaan, die was kapot, kweet ni door wa, had zelfs de laptop ni bij en kad gezegd da die geen garantie meer had en ze hebbe mij geowon nen nieuwe van 140$ gratis gegeve :D awesome. Probeer da inbelgie en ge moet zelf 140euro dokken :p)

pie-jie

Legacy Member
BaBsie zei:
Vandaag in Gent rondgelopen, en ik kreeg precies de indruk da ik jonger geschat wordt dan dat ik werkelijk ben :eek:
Wat wel redelijk irritant is aangezien ik nie wil da mensen mij zien als 16-18-jarige :angry:

@ adorable: moest ik u geweest zijn, ik zou gewoon heel luid gezegd hebben (maw, voor gans de wagon) da hij u me rust moest laten. Nuja, ik zeg da nu, ma op zon moment zou ik waarschijnlijk ook maar een klein hartje hebben.

:wtf: hoe kan je nu weten wat de INDRUK van andere mensen EVENTUEEL ZOU KUNNEN zijn..
Tenzij ze roepen: "hé kippetje van 16 jaar, gaan we iets drinken?!"

zarathustra

Legacy Member
BaBsie zei:
Vandaag in Gent rondgelopen, en ik kreeg precies de indruk da ik jonger geschat wordt dan dat ik werkelijk ben :eek:
Wat wel redelijk irritant is aangezien ik nie wil da mensen mij zien als 16-18-jarige :angry:

ach over 10 jaar hebt ge niet liever :p nuja niet als 16 jarige maar toch toch ^^

Bubba

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja lacie schijven op zich zijn evengoe als iets anders maar de service is echt erbarmelijk. ik verschiet er echt van.
Kweet wel ni hoe het bij de concurrentie zit maar ik heb wel echt gemerkt da het in belgie heel erg gesteld is met garantie en herstellingen ed.
In amerika kunde makkelijk bij apple binnewandele en gvd uw vervangen toestel in de handen hebben zonder da ze het 'kapotte' ook maar controleren!
(Met een macbook batterij gedaan, die was kapot, kweet ni door wa, had zelfs de laptop ni bij en kad gezegd da die geen garantie meer had en ze hebbe mij geowon nen nieuwe van 140$ gratis gegeve :D awesome. Probeer da inbelgie en ge moet zelf 140euro dokken :p)

De service is niet overal zo hoor. Ik heb een tijdje geleden een harde schijf van WD gekocht bij Alternate, maar die was na een dikke week al kapot. Kheb hen dan een mailtje gestuurd met te vragen op welke manier ik die naar hen kon terugsturen. Ik had na een uur al een antwoord op mijn mailtje + zij hebben diezelfde dag nog een gloednieuwe naar mij verzonden. Mijn oude lag zelfs nog op de tafel toen de nieuwe al aankwam. Kheb dan later ook nog mijn kosten voor het opsturen van de oude netjes teruggestort gekregen.

Babs

Legacy Member
eXe./special zei:
:wtf: hoe kan je nu weten wat de INDRUK van andere mensen EVENTUEEL ZOU KUNNEN zijn..
Tenzij ze roepen: "hé kippetje van 16 jaar, gaan we iets drinken?!"

Omda ik een paar gasten passeerde en ze zeiden toen juist "te jong". Kan mss totaal nie op mij bedoeld zijn maar toch :p

Sommige van die 16-jarige meiskes ofzo zou ik zelf ouder schatten als mijzelf. Kheb nie echt een "volwassen gezicht" wat meteen een andere indruk zou kunnen geven.
Nuja, heb vandaag min of meer een test gedaan, en de resultaten zijn positief :p Ma da ga ik hier nie aan de waslijn hangen ^^

zarathustra zei:
ach over 10 jaar hebt ge niet liever :p nuja niet als 16 jarige maar toch toch ^^

Tgoh, wie weet voel ik mij over 10 jaar nog steeds als een twintiger :) Rimpels krijgde zoiezo ooit, uw geest kunt ge jong blijven houden :) (behalve voor bepaalde zaken dan)

Oldskooler

Legacy Member
night ghost 128 zei:
file > export > word (of whatever ge wilt)

Dat gaat zomaar niet, het is momenteel wreed lastig om pdf te converteren naar een word-document.

Een paar tools kunnen dat, maar dat is nooit 100%, zeker niet als je veel tabelletjes ect in uw pdf hebt.

Pdf converter 5 bv kan dat redelijk.
Open office is ook met een plug-in bezig om pdf om te zetten naar odt.

Ronnie86

Legacy Member
BaBsie zei:
Omda ik een paar gasten passeerde en ze zeiden toen juist "te jong". Kan mss totaal nie op mij bedoeld zijn maar toch :p

Sommige van die 16-jarige meiskes ofzo zou ik zelf ouder schatten als mijzelf. Kheb nie echt een "volwassen gezicht" wat meteen een andere indruk zou kunnen geven.
Nuja, heb vandaag min of meer een test gedaan, en de resultaten zijn positief :p Ma da ga ik hier nie aan de waslijn hangen ^^

mss waren die gasten wel in de 30 en zijde ze da drm :)

zarathustra

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik schatte ze zelf in de 20, maar ik ben enorm slecht in schatten ;)

Mjeh well ik ben er bijna 25 maar als ik me effectief eens geschoren heb (*kuch* luiheid ) word ik op 20 ish geschat >_>

hell, ik kreeg in december vorig jaar de vraag 'ik niet moest leren voor mijn examens'.. seriously -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan