Blacky69
Legacy Member
firewulf1 zei:3 weken geleden PDA binnen gedaan voor reparatie, een paar knoppen werkten niet meer en mijn lampke van mijn camera ging/bleef branden als ik men pda uitschakelde of de batterij erin stak.
Krijg mail terug vandaag; Oxidatie ter hoogte van de radiofrequentie, ongerepareerd terug
200 euro naar de klote..
HTC? iPAQ? ...


aan iedereen!






