Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Geen zwarte inkt meer (niet hier en niet in de carrefour) dus ik moet alles in kleur gaan printen en gebuisd op een examen dat ik dacht goed gemaakt te hebben. Wat een domper.

FroFro

Legacy Member
Exame ging vreselijk crap. Als ik al de rest haal kan het gedelibereerd worden, maar kga sowieso een mailtje sturen naar den docent in de hoop op een prive-herexamen. Das dan aan zijn bureau waar hij in menne nek ligt te hijgen en dubbel zo moeilijk, maar het zij zo.

Echt verschrikkelijk stoem, ware echt 2 bad-ass grote oefeningen die ik compleet vergeten was. Bij elke herhaalsessie sloegek die kutoefening altijd over, stomme klojo :(

BleKKie

Legacy Member
FroFro zei:
Exame ging vreselijk crap. Als ik al de rest haal kan het gedelibereerd worden, maar kga sowieso een mailtje sturen naar den docent in de hoop op een prive-herexamen. Das dan aan zijn bureau waar hij in menne nek ligt te hijgen en dubbel zo moeilijk, maar het zij zo.

Echt verschrikkelijk stoem, ware echt 2 bad-ass grote oefeningen die ik compleet vergeten was. Bij elke herhaalsessie sloegek die kutoefening altijd over, stomme klojo :(

en waarom wilt ge dan zo'n prive-herexamen :confused:

ot: weeral slecht geslapen omdat mijn matras en/of lattenbodem en kussen "kapot" zijn en daardoor nooit goed lig en opsta met overal zeer daardoor :cry: - vvd slaap ik op mijn matje zu.
En nog 2 weken wachten op nieuwe lattenbodem, matras en kussen :sop:

FroFro

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
en waarom wilt ge dan zo'n prive-herexamen :confused:

Omdak da wil halen? O,o

En :hug: @ Gavin, ook examen gehad vandaag mss?



Was trouwens supergenant, kwas al nen helen tijd in de verte aant staren van frustratie, blijkbaar was ik zoveel kracht op mijn hand da mijn balpen in twee brak en een rondvliegend stuk tege nen dikke jonge vloog ;(

Gavin

Legacy Member
Gisteren. Ik ging wel met een goed gevoel buiten maar het blijkt toch iets minder te zijn.

Darks

Legacy Member
Frans leren.

De zon schijnt, examens zijn voorbij, bijna vakantie maar nee ze moeten ons nog eens goed pesten met een grote test voor permanente evaluatie. -_-

Het lukt langs geen kanten, heb er geen goesting in, ben me hier alleen maar aan het opjagen, aaargh man wat f*********** taal :sop:

Ace of Spades

Legacy Member
De buren zijn hier volslagen gek geworden :huh:. Ze roepen hier de hele buurt bij elkaar, niet normaal. Dat ze die maar rap eens buitenstampen zenne

'K zal maar eens wat heavy metal opleggen, daar worden ze lekker rustig van

Mienod

Legacy Member
Hoe moet ik in de instellingen geraken van mijn Telenet router? Ik heb al zitten zoeken en verschillende ip adressen geprobeerd maar niks lukt :sop:

Ace of Spades

Legacy Member
192.168.2.1, 192.168.1.2, 192.168.1.1, 192.168.1.0? (eerste twee getallen zijn nrl. altijd dezelfde, de laatste twee is wat met cijfertjes goochelen)

Mienod

Legacy Member
Ik heb het allemaal geprobeerd en wat gegoocheld maar ik krijg altijd een foutmelding.

Sileced`

Legacy Member
Sollicitatie gesprek vast gelegd voor volgende week maandag, komt daarnet mijn moeder terug thuis. Moet zij uitgerekend op die dag, dat uur ook de auto hebben. :doh:

tuesadorable

Legacy Member
Ik ben daarnet lastig gevallen op de trein door een zotte Indiër die teveel bier op had "ik heb er al vier gedronken en ik kreeg geld terug", vol hing met ketchup en vond, ik citeer: "vrouwen zijn zoals treinen.... die hebben ook koplampen.... van ogen... zoals jij... en ergens een neus... jij hebt mooie koplampen" en die me dan inpeperde dat ik mooi was en dat ik me moest bekijken in de spiegel. Dan begon hij me aan te raken. :(

Hij stapte nadien uit, nadat ik bijna in een hoekje van de zetel was gekropen, en ik wist echt niet wat denken. Moet je nu kwaad zijn op zo'n mensen, of medelijden hebben omdat ze zo simpel zijn en eigenlijk hun dag zo besteden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan