"Ik kan niet gaan werken, want ik kan mijn slaapritme niet zo snel aanpassen". Als je zo'n frêle gezondheid hebt, stop dan eerst al eens met tot stukken in de nacht op dit forum wat fantasiekes of zelfmedelijden te verkondigen.
Slaap overdag, zoals een normale mens. En niet als graaf dracula die in z'n kist kruipt tegen het ochtendgloren..
Ik ga mij hier nu niet meteen als voorbeeld geven van een werkbeest

D), maar ik studeer en ik werk in't weekend soms ook nog 's nachts bij in de horeca. Is dat altijd met de volle goesting? Nope, maar soms moet je je verantwoordelijkheid pakken om iets bij te verdienen.
Gij daarentegen doet gewoon niks. Studeert nikske en werkt nikske, en maar afgeven hoe oneerlijk de wereld is en dat heel de wereld een complot is om u de dieperik in te duwen. Man man man, van zo'n situaties maken ze films en boeken.