Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h8bal

Legacy Member
Sooth Awful zei:
De beste raad die voor iedereen geldt: leren van u geen klote aan te trekken wat andere mensen over u denken. Als je zero fucks geeft kunnen andere mensen u ook niet meer raken.

Dit. Zo hard dit.

Maar het is niet zo evident voor iedereen blijkbaar.

Sooth Awful

Legacy Member
h8bal zei:
Uiteraard wel aan uw PVDA-lidmaatschap

Ik ben ooit eens naar de spermabank gegaan om te doneren. Ze pakten het niet aan omdat ze bij het microscopische onderzoek hebben gezien dat al m'n zaadcellen hun rechterarm gestrekt houden als ze uit m'n fluit marcheren.. Op die manier kunnen ze natuurlijk ook wel zien aan welke kant van het politiek spectrum je hangt. :(

Lakigigar

Legacy Member
Sooth Awful zei:
Oja, waar zijn uw ouders in dit hele verhaal? Waarom steunen zij u niet

Men heeft me weggenomen toen ik vier jaar was van mijn echte ouders omdat ik op school tekenen toonde van mishandeling, maar ik weet het precieze er ook niet van, maar wat ik wel weet is dat die kleuterlerares nog nooit zoiets had meegemaakt, dus dan heb ik een tijd in een instelling verbleven, en ben ik geplaatst in een pleeggezin. Mijn mama wou me niet meer zien, ook omdat ze zelf besefte dat ze geen kinderen kon opvoeden, maar mijn papa en mijn pleegouders hebben dan een vechtrelatie gehad, waar ik nog altijd boos om was. Mijn pleegouders hebben hem altijd zwartgemaakt, en zelf is hij nogal naïef/agressief met momenten (maar wel met zeer goede bedoelingen). Ik had ook een enorme achterstand met mijn ontwikkeling. Toen is de autisme ook vastgesteld, maar ik kon nog geen tien woorden uitspreken toen ik in de derde kleuterklas zat, en ze zeiden dat ik te dom was voor bijzonder onderwijs aan mijn pleegouders. Naarmate ik ouder werd verliep het echt niet goed met de pleegouders, en ik heb een tijd gevlucht naar mijn pleegouders, ben daar uiteindelijk gaan wonen, veranderd van school, maar bleek dat het daar dan ook absoluut niet draait, dan weer terug naar de pleegouders, die zeiden dat ik onhandelbaar was, en dan moest ik alleen gaan wonen als ik 17 was, en in het laatste jaar ben ik ook al bijna niet meer naar school gegaan en heb ik een tijd op intensieve gelegen met hartbewaking na een zelfmoordpoging... Dusja. Als je al één iets eruit kan afleiden, is het dat ik al mijn hele leven zoekende ben. Zelfs wanneer de maatschappij nog niet verlangde wanneer ik ging gaan werken of wanneer ik nog altijd goede punten haalde op school. En ondanks dat ik ook wel geviseerd was op school, zat ik toch liever op school dan thuis. Ik weet nog dat ze ooit de vraag stelden, van waar hebben jullie meer vrijheid: op school of thuis, en ik was de enige die mijn hand in de lucht stak toen ze zei op school... .

Pokem0ng

Legacy Member
Sooth Awful zei:
De beste raad die voor iedereen geldt: leren van u geen klote aan te trekken wat andere mensen over u denken. Als je zero fucks geeft kunnen andere mensen u ook niet meer raken.

Yes.

Het grappigste is: dit wordt meestal door laag maar ook door sommige hoogontwikkelde mensen begrepen. Ik zei meestal. De meeste commoners hebben het vaak echter niet door.

Laki: wat iemand over je denkt of zegt maakt helemaal niet uit. Inclusief je ouders, vrienden ezv.

Lakigigar

Legacy Member
Sooth Awful zei:
De beste raad die voor iedereen geldt: leren van u geen klote aan te trekken wat andere mensen over u denken. Als je zero fucks geeft kunnen andere mensen u ook niet meer raken.

Ik heb daar moeite mee. Het is alsof ik mijn leven laat leiden door wat anderen over me denken, en dat tast zelfvertrouwen ed ook aan.

Sooth Awful

Legacy Member
Niet denigrerend bedoeld, maar hier kan je maar weer eens zien hoe belangrijk een warme, stabiele thuis mét liefdevolle ouders is in de opvoeding van een kind. Letterlijke alle mentale problemen vinden hun oorsprong door verwaarlozing tijdens de kindertijd (gepaard met een genetische predispositie).

Daarom ook dat ze moeten oppassen met holebi's carte blanche te geven wat betreft adoptie. Maar kom, dat is een andere discussie

Herman De Croo

Legacy Member
Sooth Awful zei:
De beste raad die voor iedereen geldt: leren van u geen klote aan te trekken wat andere mensen over u denken. Als je zero fucks geeft kunnen andere mensen u ook niet meer raken.
Dat is ook maar een hele eenzame manier om te leven.

Lakigigar

Legacy Member
mijn pleeggezin was een holebigezin (lesbies), en ik had omwille van die reden ook lang antipathie voor holebi's.

Sooth Awful

Legacy Member
Herman De Croo zei:
Dat is ook maar een hele eenzame manier om te leven.

Ik denk dat je niet helemaal mee bent. Maar kom, dat is de echte Herman de Croo ook niet altijd.

Sooth Awful

Legacy Member
Pokem0ng zei:
Yes.

Het grappigste is: dit wordt meestal door laag maar ook door sommige hoogontwikkelde mensen begrepen. Ik zei meestal. De meeste commoners hebben het vaak echter niet door.

Laki: wat iemand over je denkt of zegt maakt helemaal niet uit. Inclusief je ouders, vrienden ezv.

Ik denk dat gij m'n uitspraak ook niet helemaal begrijpt. Er is een verschil tussen u niks aantrekken van wat anderen over u denken, en overkomen als een apathische douchebag.
Natuurlijk trek ik mij aan hoe mijn beste vrienden, vriendin en ouders over mij denken. Maar waar ik op doel is dat ik totaal geen sociale angsten, remmingen of w/e meer heb. Vroeger kon ik stress/zenuwen hebben voor een presentatie, of om naar ergens te gaan war ik weinig mensen kende en wist dat ik me vaak ging moeten voorstellen. Nu lig ik daar helemaal niet meer wakker van. Waarom zou ik? Who the fuck zijn zij?

Ik kan mij uit het middelbaar nog iets dat een klasgenoot (en nog altijd één van m'n beste vrienden) zei zeer levendig herinneren: "waarom moet je stress hebben voor een presentatie voor een bende noobs". :D

n0ukie

Legacy Member
Sooth Awful zei:
De beste raad die voor iedereen geldt: leren van u geen klote aan te trekken wat andere mensen over u denken. Als je zero fucks geeft kunnen andere mensen u ook niet meer raken.

Dat is inderdaad ook mijn instelling, maar niet altijd evident. En ook wel dubbel; langs ene kant voel ik mij vaak véél beter dan andere en kan ik heel arrogant
overkomen maar langs andere kant ben ik ook enorm onzeker over quasi alles.
Maar inderdaad, je moet je niet al te veel bezig houden met wat andere mensen zouden kunnen zeggen of denken, dan ga je nooit het leven leiden dat bij jou past.

Sarcastr0

Legacy Member
Man man man

Sukkeleir. Je bent de ergernis van mijn dag.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Lakigigar

Legacy Member
Sooth Awful zei:
Ik denk dat gij m'n uitspraak ook niet helemaal begrijpt. Er is een verschil tussen u niks aantrekken van wat anderen over u denken, en overkomen als een apathische douchebag.
Natuurlijk trek ik mij aan hoe mijn beste vrienden, vriendin en ouders over mij denken. Maar waar ik op doel is dat ik totaal geen sociale angsten, remmingen of w/e meer heb. Vroeger kon ik stress/zenuwen hebben voor een presentatie, of om naar ergens te gaan war ik weinig mensen kende en wist dat ik me vaak ging moeten voorstellen. Nu lig ik daar helemaal niet meer wakker van. Waarom zou ik? Who the fuck zijn zij?

Ik kan mij uit het middelbaar nog iets dat een klasgenoot (en nog altijd één van m'n beste vrienden) zei zeer levendig herinneren: "waarom moet je stress hebben voor een presentatie voor een bende noobs". :D

Ik deed dat juist graag, presentaties. Maar vaak ging dat wel om saaie materie, en had je er te weinig invloed op. 1) samenwerken (waardoor creativiteit afzwakt en je eigen spreektijd afneemt) en 2) vaak waren het ook van die domme opdrachten, bvb. gip en zo, en dat is toch ook gewoon copy paste gedrag. Niets van wat je daar zegt is genuine. Niets van wat je zegt is oprecht, en dan lees je ook echt af en doe je toch geen moeite. Iemand die moeite deed kreeg 7/10. Iemand die geen moeite deed kreeg 6/10, dus why bother?

Stress voor een presentatie heb ik echt niet. Zever gewoon een beetje, en ze kraken je toch niet af hoor want je bent jong.

Pokem0ng

Legacy Member
Laki: bijna alle politici zijn hypocriete eikels die de slogans van hun partij niet eens geloven. Iemand die bij pvda zit zou perfect bij het vb kunnen zitten ook.

De meeste of zeg maar alle partijen werken min of meer zo: de top wordt verkozen en krijgt een loon van de staat maar ook redelijk wat macht. Aan de top vind je meestal opportunisten/psychopaten, social chameleons ezv.

Hoe lager op de ladder hoe meer eerlijkheid je vindt. Je staat bv zeer laag op de ladder van pvda, en ik denk dat je zeer oprecht bent in je overtuigingen.

Met andere woorden: indien je denkt dat hogere leden van pvda het leven van de gewone mens effectief willen verbeteren dan ben je vrij naief ;) hun doel is: verkozen worden, macht grijpen en opnieuw worden verkozen.

Sonny Crockett

Legacy Member
Lakigigar zei:
Ik heb daar moeite mee. Het is alsof ik mijn leven laat leiden door wat anderen over me denken, en dat tast zelfvertrouwen ed ook aan.

Je hebt er anders weinig tot geen probleem mee om uw leven te laten leiden door wat propaganda van de PVDA.
Het straffe is dat je dat zelf steeds weer ontkent, doch in zowat elke post je dat wel heel duidelijk maakt, zoals bijvoorbeeld de overtuiging dat een kuisvrouw evenveel zou moeten verdienen dan een CEO ...

Sonny Crockett

Legacy Member
Lakigigar zei:
Ja, wellicht zal ik bij CD&V, VLD en N-VA mocht ik daar zitten, misschien hetzelfde denken indien ik de lagere rangen zie. Bij N-VA zie je dat al. Het was wel een slim iemand (ik heb mijn post verwijderd), maar ik had gewoon niet het gevoel dat ik hem serieus kon nemen of dat je daar echt iets mee kan gaan aanvangen, gewoon niet verkiesbaar. Het enige gevoel dat ik wel heb, is dat het echt niet moeilijk moet zijn om mezelf op te werken want zoals gezegd: weinig mensen zijn ambitieus, weinig mensen zijn capabel, en er zijn gewoon weinig mensen in de partij. Ik heb het gevoel dat ze een ledentekort hebben op lokaal vlak. En om een grotere partij te worden moet dat echt eerst beter worden. Maar ik vrees ervoor dat er toch een zwarte periode aanbreekt voor linkse partijen. Enkel Groen gaat stand houden, en PVDA profiteert wellicht wel van proteststemmen, en de ontevredenheid bij s.pa. Mocht ik nu er wel plots werk van maken, zou ik gewoon lijsttrekker in 2024 kunnen zijn. Het klinkt absurd, maar ik kreeg echt dat gevoel dat het mogelijk moest zijn, en op zeven jaar tijd zou ik echt wel orde op zaken kunnen krijgen in mijn leven. Al wil ik het liefst van al ooit gewoon verkozen worden in het parlement, zodat ik daar de mensen kan verdedigen die verdedigd moeten worden. Ik wil absoluut geen burgemeester / minister worden, maar ik wil wel iets betekenen voor andere mensen, en ik heb wel politiek talent. Als ik dan toch een (ongewenst) leven heb, dan wil ik het meteen gebruiken om anderen te helpen en de wereld een beetje beter te maken. I will always stay true to myself.

Daar ga je weer. Meneer heeft nog niets bereikt in zijn leven, is voor niets in staat enige motivatie op te brengen, maar wijst wel anderen met de vinger niet ambitieus te zijn.
Jongen toch ... echt, je irriteert me.

Soeplepel

Legacy Member
Kan Lakigigar niet gebanned worden voor een bepaalde tijd? Kan hij even zijn leven op orde zetten en moet hij niet gefrustreerd lopen van wat irrelevante op een forum zeggen.

Trouwens van "boekjes lezen en reizen" ga ge ook niet rijk worden, dus 'k snap uw verachting niet naar mensen die veel verdienen. Iedereen moet hard werken voor wat hij wil bereiken, dat wordt niet zomaar in de schoot geworpen.

Lakigigar

Legacy Member
Het enige wat ik concludeer is dat het verbazingwekkend makkelijk moet zijn om een lijst te trekken in dit land. Iedere 9liver kan het. Ik zeg niet dat ik het ga doen, want mijn droom is nog altijd het buitenland.

Soeplepel

Legacy Member
Lakigigar zei:
Het enige wat ik concludeer is dat het verbazingwekkend makkelijk moet zijn om een lijst te trekken in dit land. Iedere 9liver kan het. Ik zeg niet dat ik het ga doen, want mijn droom is nog altijd het buitenland.

9lives is letterlijk 0.00001 % van België.. 'k Snap echt niet waarom gij u zo ergert aan wat mensen online zeggen... Misschien door gebrek aan sociaal contact?

Trouwens, in't buitenland is't echt niet veel beter ze.. Gij moet dringend nen reality check krijgen en misschien toch uw fantasieboeken opzij leggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan