Soeplepel
Legacy Member
Lakigigar zei:staat nochtans op de vorige pagina.
Pijst gij da ik uw zever 1000 keer over en over ga lezen? Ik ben letterlijk van pagina 32 naar 36 gesprongen omdat het voornamelijk "blabla heb medelijden met mij blabla" is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lakigigar zei:staat nochtans op de vorige pagina.
Lakigigar zei:Het enige wat ik concludeer is dat het verbazingwekkend makkelijk moet zijn om een lijst te trekken in dit land. Iedere 9liver kan het. Ik zeg niet dat ik het ga doen, want mijn droom is nog altijd het buitenland.
Sonny Crockett zei:Dan geef ik je een goede raad; en probeer dat ook als een goede raad te zien in de plaats van dit te negeren om daarna te stellen dat je nergens concreet advies leest ...
Zorg dat je eerst iets te bieden hebt, iets dat voor dat land een meerwaarde kan zijn; en welke zij niet kunnen vinden onder de eigen bevolking.
Heb je die meerwaarde niet, dan denk ik dat je in het buitenland niet veel te zoeken hebt. Evenmin moet je er op rekenen dat je daar al te veel zal kunnen/mogen genieten van een uitkering.
Nogmaals, je beste (meest realistische toekomst) alternatief is om actief op zoek te gaan naar werk en effectief (zeker de eerste maanden) aanvaarden wat jou wordt aangeboden. Bouw een zekere reputatie op, maak dat ze bij een interimkantoor weten, dat als ze 'de Laki' sturen, ze weten dat ze goede feedback gaan krijgen. Maar ja ...

Lakigigar zei:Kijk, ik ben er zeker van dat je goede bedoelingen hebt, en ik negeer / overlees niets, maar het is gewoon enorm chaotisch, en niets van de voorstellen vind ik echt concreet. Maar weet je me waar ik me echt zorgen over maak.
- de taal leren (indien ik naar het buitenland ga)
- veiligheid in het buitenland (en stilaan hier ook)
- een vriendin, gezin, kinderen? (een utopie?)
- tijd voor hobby's
- dat als ik werk ik nog goed eet (want daar moet je ook nog tijd voor vrijmaken, incl. boodschappen)
- mijn sociale angsten/onzekerheden die alle simpele dingen gewoon aartsmoeilijk maken
- ...
En wat kan ik dan bieden in het buitenland? Met gewoon interimjobs hier te doen, heb ik nog altijd niets te bieden. Ik begrijp het gewoon niet wat je bedoelt.
Beste raad ooit..Sooth Awful zei:De beste raad die voor iedereen geldt: leren van u geen klote aan te trekken wat andere mensen over u denken. Als je zero fucks geeft kunnen andere mensen u ook niet meer raken.
Lakigigar zei:Kijk, ik ben er zeker van dat je goede bedoelingen hebt, en ik negeer / overlees niets, maar het is gewoon enorm chaotisch, en niets van de voorstellen vind ik echt concreet. Maar weet je me waar ik me echt zorgen over maak.
- de taal leren (indien ik naar het buitenland ga)
- veiligheid in het buitenland (en stilaan hier ook)
- een vriendin, gezin, kinderen? (een utopie?)
- tijd voor hobby's
- dat als ik werk ik nog goed eet (want daar moet je ook nog tijd voor vrijmaken, incl. boodschappen)
- mijn sociale angsten/onzekerheden die alle simpele dingen gewoon aartsmoeilijk maken
- ...
En wat kan ik dan bieden in het buitenland? Met gewoon interimjobs hier te doen, heb ik nog altijd niets te bieden. Ik begrijp het gewoon niet wat je bedoelt.
MrSoeplepel zei:- Installeer wat dating apps aangezien ge waarschijnlijk nog te asociaal zijt om mensen zo aan te spreken. Probeer met mensen af te spreken, misschien zien we u dan wel in de dating thread waar we daar weer advies kunnen geven. Maar eerlijk gezegd zijt ge nog niet rijp genoeg voor een vriendin, ge moet uw eigen eerst onder controle hebben.

De raad die ge hier krijgt is wel concreet:Lakigigar zei:Kijk, ik ben er zeker van dat je goede bedoelingen hebt, en ik negeer / overlees niets, maar het is gewoon enorm chaotisch, en niets van de voorstellen vind ik echt concreet. Maar weet je me waar ik me echt zorgen over maak.
- de taal leren (indien ik naar het buitenland ga)
- veiligheid in het buitenland (en stilaan hier ook)
- een vriendin, gezin, kinderen? (een utopie?)
- tijd voor hobby's
- dat als ik werk ik nog goed eet (want daar moet je ook nog tijd voor vrijmaken, incl. boodschappen)
- mijn sociale angsten/onzekerheden die alle simpele dingen gewoon aartsmoeilijk maken
- ...
En wat kan ik dan bieden in het buitenland? Met gewoon interimjobs hier te doen, heb ik nog altijd niets te bieden. Ik begrijp het gewoon niet wat je bedoelt.
Sooth Awful zei:Waarom zou je naar het buitenland willen als je hier nog niet eens deftig kan overleven... België is zowat het beste land voor mensen als gij. In eender welk ander land buiten West-Europe krijgen diezelfde mensen een stap onder hun gat.
Lakigigar zei:Ik hoop in het buitenland een nieuw leven op te bouwen, waar ik niet herinnerd wordt aan mijn verleden, waar ik meer goedgeluimd kan zijn door naar buiten te kijken, frisse lucht te ademen en natuur op korte afstand te zien. Waar ik nu woon, is natuur uitgestorven, en als ik dan zie welke pracht andere landen hebben, en ook door gemakkelijker sociaal contact te hebben op de straten zonder dat de mensen vies reageren.
Lakigigar zei:Ik hoop in het buitenland een nieuw leven op te bouwen, waar ik niet herinnerd wordt aan mijn verleden, waar ik meer goedgeluimd kan zijn door naar buiten te kijken, frisse lucht te ademen en natuur op korte afstand te zien. Waar ik nu woon, is natuur uitgestorven, en als ik dan zie welke pracht andere landen hebben, en ook door gemakkelijker sociaal contact te hebben op de straten zonder dat de mensen vies reageren.
Mot zei:lakigar is gewoon een jonge vrouw, gevangen in een mannenlichaam maar heeft dat zelf nog niet door.
Lakigigar zei:Maar die sociale angst kan ik niet overwinnen
Lakigigar zei:hoe bedoel je?