Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Guazala zei:
Misschien had ze je niet gezien.

Uiteindelijk wel. Maar ben bijna vertrokken daar door die lange wachttijden. Ik zag 't ff niet meer zitten en had er geen goed oog op dat ik nog aan de beurt ging komen.

Anoniem0

Legacy Member
2 fucking uur wortelkanaalbehandeling achter de kiezen.
pure hell. pijn , kaakkrampen, en hoogstwss tand moeten laten trekken alst nie goe komt...

Sonny Crockett

Legacy Member
witten zei:
2 fucking uur wortelkanaalbehandeling achter de kiezen.
pure hell. pijn , kaakkrampen, en hoogstwss tand moeten laten trekken alst nie goe komt...

Leer eens doorbijten ...

kay-gell

Legacy Member
witten zei:
2 fucking uur wortelkanaalbehandeling achter de kiezen.
pure hell. pijn , kaakkrampen, en hoogstwss tand moeten laten trekken alst nie goe komt...

Betere tandarts kiezen

Vinceness

Legacy Member
paradijsappel zei:
Wat meer haar op je tanden hebben, dan moet je geen half uur wachten.

Of ook ze laten wachten op uw betaling. Oog om oog en tand om tand!

Vinceness

Legacy Member
kay-gell zei:
En dan door de politie aan de tand gevoeld worden zeker?

Ach, als ge het allemaal wat goed uitlegt en aankleedt kunt ge misschien wel door het oog van de naald kruipen.

Dr. Zoidberg

Legacy Member
Vinceness zei:
Ach, als ge het allemaal wat goed uitlegt en aankleedt kunt ge misschien wel door het oog van de naald kruipen.

Zolang je er maar niet met je mond vol tanden staat.

n0ukie

Legacy Member
Vandaag iemand haar hond een paar motten zien geven omdat hij wat enthousiast aan het rond springen was aan zijn lijn en wat trok. Het was nog een jonge husky, ik ben benieuwd wat daar van ga komen...

kay-gell

Legacy Member
Noukiemonster zei:
Vandaag iemand haar hond een paar motten zien geven omdat hij wat enthousiast aan het rond springen was aan zijn lijn en wat trok. Het was nog een jonge husky, ik ben benieuwd wat daar van ga komen...

Gewoon zelf op afstappen als 't overdreven is. Ik los toch zo de dingen op. Enfin t hangt ervan af of 't een klein tikje is ofwel echt motten natuurlijk.

frisenfruitig

Legacy Member
Carrion zei:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/18/opinie-adil-el-arbi-over-weinstein/?campaign_id=A100

Alle, weer wat gezever door iemand die z'n populariteit enkel en alleen te danken heeft aan z'n deelname aan De Slimste Mens Ter Wereld.

Met "Zoek het maar op, proportioneel gezien zal je vinden dat de meeste moordenaars, verkrachters, psychopaten, gangsters, terroristen, dictators mannen zijn." heeft hij wel een punt natuurlijk. Maar om dan te zeggen dat hij beschaamd is om een man te zijn is inderdaad vrij belachelijk.

pardal

Legacy Member
de meeste moordenaars, verkrachters enz... zijn dat niet geworden omdat ze man zijn volgens mij, ma eerder door een samenloop van omstandigheden waarin de factor man-zijn maar een deel van uitmaakt.

Ik vind dat hij wel een punt heeft door te zeggen dat hij zich als moslim moet verantwoorden voor terrorisme dat gelinkt wordt aan de Islam en dat wij als mannen ons niet moeten verantwoorden aan de vrouwen waarom mannen deze dingen doen.

Proto

Legacy Member
Carrion zei:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10/18/opinie-adil-el-arbi-over-weinstein/?campaign_id=A100

Alle, weer wat gezever door iemand die z'n populariteit enkel en alleen te danken heeft aan z'n deelname aan De Slimste Mens Ter Wereld.

Compleet erover. Ik ben NIET beschaamd om een man te zijn, omdat ik van mezelf weet dat ik me niet ga verlagen tot het niveau van zo'n vetzakken, en ik alles en iedereen met het nodige respect behandel. Nooit begrepen waarom mannen hun poten niet kunnen thuis houden, als er een dame zich door een menigte naar bv. de toiletten op café moet begeven, echt ongelofelijk hoeveel mannen zich niet kunnen inhouden en naar hun kont grijpen. Mijn vriendin maakt het enkele kerel op een avond mee als ze uitgaat. Dat zijn geen mannen, dat zijn zwijnen. En ik bied nu al mijn excuses aan voor alle varkens die ik hiermee beledigd heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan