Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach dan hebben ze het gehad en zijde er vanaf voor de winterTCF-Trip zei:Kvind die buikgriep erger dan het woord "kids" hoor. Anyway... Mijn 2 kadeejen dus!
Verstuurd vanaf mijn OnePlus One met Tapatalk
terecht.?therapy? zei:OeiDat woord hebben ze hier niet graag hoor
![]()
Ge zet da toch gwn wanneer ge wilt, wat boeit datCarrion zei:Kerstboom zet ge toch pas als 't Sinterklaas geweest is zeker.

En ge laat dat staan zolang ge wilt! De onze is zo es tot half april blijven staanSarcastr0 zei:Ge zet da toch gwn wanneer ge wilt, wat boeit dat
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
le big letomski zei:En ge laat dat staan zolang ge wilt! De onze is zo es tot half april blijven staan![]()

Hij stond dan toch al goed met de jaarwisselNahrtent zei:De onze eens tot half april het jaar erna (een slordige 16 maanden dus).![]()
SarahBaptie zei:Ik ben nogal kerst-minded en ik ga ergens komende week mijn kerstboom al zetten. Wanneer je dat dan zegt tegen andere mensen bekijken ze je alsof je recht uit een gesticht komt...
Ik vraag me dan af: hebben die mensen daar nu last van dat ik dat doe? Zijn zij dan verplicht om het ook al te doen? Altijd die dwaze blikken. Ik doe het al zo vroeg omdat het dan extra gezellig is in huis vind ik. Sommigen zijn toch maar kuddedieren en vanaf je iets doet dat uit het patroon valt ben je gelijk een wierdo. Laat iedereen gewoon doen wat hij wil.

Carrion zei:Kerstboom zet ge toch pas als 't Sinterklaas geweest is zeker.
Sneeuwstorm zei:Misschien is het beter om niet tot die kudde te behoren denk ik dan in plaats van gelijk een schaap te volgen wat u wordt opgelegd zonder zelf een eigen identiteit te hebben.
Soms lijkt het alsof die kuddedieren zelfs geen eigen gedachten meer hebben, dat het een soort robots zijn die enkel hetgeen uitvoeren waarvoor ze zijn geprogrammeerd. Als er dan daar iets buiten valt dan geeft het een error in hun hoofd.