Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savatar

Legacy Member
Kvind die buikgriep erger dan het woord "kids" hoor. Anyway... Mijn 2 kadeejen dus!

Verstuurd vanaf mijn OnePlus One met Tapatalk

Sarcastr0

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Kvind die buikgriep erger dan het woord "kids" hoor. Anyway... Mijn 2 kadeejen dus!

Verstuurd vanaf mijn OnePlus One met Tapatalk
Ach dan hebben ze het gehad en zijde er vanaf voor de winter :)

Ik kijk al uit wnr mijn pagadders het weer krijgen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

denkimi

Legacy Member
?therapy? zei:
Oei :unsure: Dat woord hebben ze hier niet graag hoor :p
terecht.

https://www.facebook.com/onnodigengelstaalgebruik/

19601377_244008289419767_1474261647516025729_n.png

SarahBaptie

Legacy Member
Ik ben nogal kerst-minded en ik ga ergens komende week mijn kerstboom al zetten. Wanneer je dat dan zegt tegen andere mensen bekijken ze je alsof je recht uit een gesticht komt...

Ik vraag me dan af: hebben die mensen daar nu last van dat ik dat doe? Zijn zij dan verplicht om het ook al te doen? Altijd die dwaze blikken. Ik doe het al zo vroeg omdat het dan extra gezellig is in huis vind ik. Sommigen zijn toch maar kuddedieren en vanaf je iets doet dat uit het patroon valt ben je gelijk een wierdo. Laat iedereen gewoon doen wat hij wil.

Sneeuwstorm

Legacy Member
Misschien is het beter om niet tot die kudde te behoren denk ik dan in plaats van gelijk een schaap te volgen wat u wordt opgelegd zonder zelf een eigen identiteit te hebben.
Soms lijkt het alsof die kuddedieren zelfs geen eigen gedachten meer hebben, dat het een soort robots zijn die enkel hetgeen uitvoeren waarvoor ze zijn geprogrammeerd. Als er dan daar iets buiten valt dan geeft het een error in hun hoofd.

Sarcastr0

Legacy Member
Carrion zei:
Kerstboom zet ge toch pas als 't Sinterklaas geweest is zeker.
Ge zet da toch gwn wanneer ge wilt, wat boeit dat :)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Tomski

Legacy Member
Sarcastr0 zei:
Ge zet da toch gwn wanneer ge wilt, wat boeit dat :)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
En ge laat dat staan zolang ge wilt! De onze is zo es tot half april blijven staan
emoji14.png

Nahrtent

Legacy Member
le big letomski zei:
En ge laat dat staan zolang ge wilt! De onze is zo es tot half april blijven staan
emoji14.png

De onze eens tot half april het jaar erna (een slordige 16 maanden dus). :unsure:

Sarcastr0

Legacy Member
Wrom zoude em dan überhaupt nog opruimen na 16 maand?

Den onze is gwn gigantisch. Dikke 2m hoog, en goed breed.
Die staat toch ook meestal tot de krokus
emoji14.png


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

StanTem

Legacy Member
SarahBaptie zei:
Ik ben nogal kerst-minded en ik ga ergens komende week mijn kerstboom al zetten. Wanneer je dat dan zegt tegen andere mensen bekijken ze je alsof je recht uit een gesticht komt...

Ik vraag me dan af: hebben die mensen daar nu last van dat ik dat doe? Zijn zij dan verplicht om het ook al te doen? Altijd die dwaze blikken. Ik doe het al zo vroeg omdat het dan extra gezellig is in huis vind ik. Sommigen zijn toch maar kuddedieren en vanaf je iets doet dat uit het patroon valt ben je gelijk een wierdo. Laat iedereen gewoon doen wat hij wil.

Inderdaad, laat iedereen doen wat hij wil. Laat de normale mensen dus maar dwaze blikken trekken omdat jij je kerstboom al zet :p

Nu goed, iedereen doet inderdaad wat hij wil. Ik doe het na Sinterklaas (heb kindjes). Dan is dat voor hen ook wat makkelijker.

SarahBaptie

Legacy Member
Carrion zei:
Kerstboom zet ge toch pas als 't Sinterklaas geweest is zeker.

Ik heb nooit echt de link gezien tussen kerstboom en sinterklaas.

Het is hier niet gelijk in Amerika waar ze de kerstman hebben. Daar heeft die de rol van cadeautjes door de schoorsteen. Hier is dat sinterklaas en de associatie van kerstman die hetzelfde doet is amper ingeburgerd bij de jeugd hier.
Dus als uw kerstboom al staat vóór Sinterklaas, geeft dat dan problemen aan de kinderen als zij niet echt bekend zijn met het concept “de kerstman”?

Carrion

Legacy Member
Hier was dat gewoon de gewoonte, eerst komt Sinterklaas en daarna pas kerstmis. Nuja uiteindelijk doet iedereen waar 'm goesting in heeft natuurlijk.

Tomski

Legacy Member
Wij doen aan Sint Maarten op 11 november. Sinterklaas komt hier niet. Dus vanaf 12 november, kerstboomtijd!

Noscoped420

Legacy Member
Hier was dat ook de regel na Sinterklaas, nuja ik ben alleen dus ik zet gene kerstboom, zen toch bijna nooit in mn kot en al die kerstversiering zie je dan toch in elke winkel en winkelstraat.

[video=youtube;RtfIejLGRsc]https://www.youtube.com/watch?v=RtfIejLGRsc[/video]

Sneeuwstorm

Legacy Member
Ik vind kerstverlichting op straat ook maar irritant als die al van half november brandt. Binnen je eigen huis doe je wat je wil, al zet je je kerstboom al van in september, dat kan mij weinig schelen eigenlijk.

Anoniem0

Legacy Member
Sneeuwstorm zei:
Misschien is het beter om niet tot die kudde te behoren denk ik dan in plaats van gelijk een schaap te volgen wat u wordt opgelegd zonder zelf een eigen identiteit te hebben.
Soms lijkt het alsof die kuddedieren zelfs geen eigen gedachten meer hebben, dat het een soort robots zijn die enkel hetgeen uitvoeren waarvoor ze zijn geprogrammeerd. Als er dan daar iets buiten valt dan geeft het een error in hun hoofd.

sheeple.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan