Lobmans
Legacy Member
Carrion zei:Kerstboom zet ge toch pas als 't Sinterklaas geweest is zeker.
Bwa wij hebben een kerstboom die nogal wat tijd vergt om op te zetten en waar ook redelijk wat geld in zit qua versiering. Ik zou het dus zonde vinden om daar niet optimaal van te kunnen genieten en hem pas in de loop van december te kunnen zetten. Nu niet dat wij hem NU al op zetten, maar alleszins wel in de loop (toch zeker tweede helft) van november. Een kerstboom en alles wat daar bij past, hoort dan ook gewoon bij de donkere en koude periode van november-december. Niets gezelliger als vroeger als kind in mijn pyjama zitten spelen met mijn Sinterklaas-cadeau's langs de kerstboom.




