Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lobmans

Legacy Member
Carrion zei:
Kerstboom zet ge toch pas als 't Sinterklaas geweest is zeker.

Bwa wij hebben een kerstboom die nogal wat tijd vergt om op te zetten en waar ook redelijk wat geld in zit qua versiering. Ik zou het dus zonde vinden om daar niet optimaal van te kunnen genieten en hem pas in de loop van december te kunnen zetten. Nu niet dat wij hem NU al op zetten, maar alleszins wel in de loop (toch zeker tweede helft) van november. Een kerstboom en alles wat daar bij past, hoort dan ook gewoon bij de donkere en koude periode van november-december. Niets gezelliger als vroeger als kind in mijn pyjama zitten spelen met mijn Sinterklaas-cadeau's langs de kerstboom. :)

rscaboy

Legacy Member
Krantensites van Mediahuis die offline zijn. Sta ik eens vroeg op om op het gemak te ontbijten en de krant te lezen.

TooChé

Legacy Member
Waarom moet ik elke keer op facebook aanduiden dat ik 'meest recente' verslagen wil zien ipv 'topverslagen'
En dan nog laadt die maar een 10tal berichten. Bastard

bassie82

Legacy Member
Lobmans zei:
Bwa wij hebben een kerstboom die nogal wat tijd vergt om op te zetten en waar ook redelijk wat geld in zit qua versiering. Ik zou het dus zonde vinden om daar niet optimaal van te kunnen genieten en hem pas in de loop van december te kunnen zetten. Nu niet dat wij hem NU al op zetten, maar alleszins wel in de loop (toch zeker tweede helft) van november. Een kerstboom en alles wat daar bij past, hoort dan ook gewoon bij de donkere en koude periode van november-december. Niets gezelliger als vroeger als kind in mijn pyjama zitten spelen met mijn Sinterklaas-cadeau's langs de kerstboom. :)

ik vind dat wanneer het te lang opstaat niet meer speciaal is. De kerstsfeer is dan weg en is dan gewoon iets dat in je interieur hoort. :D

Waelvis

Legacy Member
TooChé zei:
Waarom moet ik elke keer op facebook aanduiden dat ik 'meest recente' verslagen wil zien ipv 'topverslagen'
En dan nog laadt die maar een 10tal berichten. Bastard
En dan is het eerste bericht iets van 2 dagen geleden.

En dan 15 berichten later ziet ge iets van bvb 1u geleden.

demon326

Legacy Member
TooChé zei:
Waarom moet ik elke keer op facebook aanduiden dat ik 'meest recente' verslagen wil zien ipv 'topverslagen'
En dan nog laadt die maar een 10tal berichten. Bastard

Waelvis zei:
En dan is het eerste bericht iets van 2 dagen geleden.

En dan 15 berichten later ziet ge iets van bvb 1u geleden.

Lag leven F.B. Purity, de addon die FB niet graag ziet langskomen en alles aan doet om tegen te gaan...

Carrion

Legacy Member
demon326 zei:
Lag leven F.B. Purity, de addon die FB niet graag ziet langskomen en alles aan doet om tegen te gaan...

Ik heb wel nog nooit zo'n slechte UI gezien :p

kay-gell

Legacy Member
Gvd, vandaag eerste kine.
En na dat gesprek nu tot het besef gekomen hoe weinig ik nog kan doen en wat voor een impact dat gaat hebben de komende maanden.
Ben er echt niet goed van.
Ja het is allemaal logisch natuurlijk en slim om te rusten, maar dat gaat echt ne serieuze impact hebben op mijn leven. Besef wel dat 't maar tijdelijk is maar pf. :doh:
Net nu ik een niveau hoger kon trainen en paar maanden voor ik in Thailand ga trainen.
Het was de keuze om ofwel met een kapotte knie te gaan trainen ofwel met een slechte conditie, het meest logische is natuurlijk het laatste maar nu ga ik er niet het maximum uit kunnen halen.
Maar ook gewoon iedere dag een pak minder sporten. :cry:

Tonerider

Legacy Member
een papiertje met gegevens versnipperd en nu merk ik dat ik die gegevens nog ergens moest invullen :doh: en normaal laat ik briefkes altijd een maand rondslingeren. Dat is de zoveelste keer dat ik als ik eens direct oprommel achteraf de zaken toch nog nodig had. :angry:

tonightwedance

Legacy Member
Mijn vriendin haar zus die samen met haar vriend een huis wil kopen. Ze klagen dat ze niet genoeg geld hebben voor de eigen inbreng, maar spenderen dan wel geld aan "uitzet" (borden, vorken, messen, ne microgolf etc)...

Om u dood te lachen.

Carrion

Legacy Member
tonightwedance zei:
Mijn vriendin haar zus die samen met haar vriend een huis wil kopen. Ze klagen dat ze niet genoeg geld hebben voor de eigen inbreng, maar spenderen dan wel geld aan "uitzet" (borden, vorken, messen, ne microgolf etc)...

Om u dood te lachen.

Inderdaad, wie heeft er nu bestek nodig.

tonightwedance

Legacy Member
Carrion zei:
Inderdaad, wie heeft er nu bestek nodig.

Lol. Ge spaart toch eerst voor uw eigen inbreng ipv al direct randzaken zoals bestek en ne microgolf te gaan kopen? Zo wordt uw geld in de tussentijd minder waard, huizen worden duurder en gij blijft ter plaatse trappelen.
Da's net alsof ge brood gaat maken, maar achteraf pas de gist toevoegt.

aux armes !!!

Legacy Member
tonightwedance zei:
Lol. Ge spaart toch eerst voor uw eigen inbreng ipv al direct randzaken zoals bestek en ne microgolf te gaan kopen? Zo wordt uw geld in de tussentijd minder waard, huizen worden duurder en gij blijft ter plaatse trappelen.
Da's net alsof ge brood gaat maken, maar achteraf pas de gist toevoegt.

Inderdaad waarom zulke prullen al kopen als je nog geen huis hebt? Gaat het bestek bij wijze van spreke dan 2 jaar in het stof liggen?

tonightwedance

Legacy Member
aux armes !!! zei:
Inderdaad waarom zulke prullen al kopen als je nog geen huis hebt? Gaat het bestek bij wijze van spreke dan 2 jaar in het stof liggen?

Die willen een huis kopen, maar ze weten niet hoe. Ze denken dat ze een lening kunnen krijgen bij de bank zonder geld.

n0ukie

Legacy Member
De website van Antwerpen waar je nu zogezegd online uw e-id kan vernieuwen. Wat voor een klucht is dat. Er staat inderdaad wel ergens aangegeven dat het nog nieuw is en niet 100% betrouwbaar is, maar dit is echt wel erg. Zet dat dan niet online hé sukkelaars.

Anoniem13

Legacy Member
Noukiemonster zei:
De website van Antwerpen waar je nu zogezegd online uw e-id kan vernieuwen. Wat voor een klucht is dat. Er staat inderdaad wel ergens aangegeven dat het nog nieuw is en niet 100% betrouwbaar is, maar dit is echt wel erg. Zet dat dan niet online hé sukkelaars.
Een MVP van de stad. Dat komt wel goed binnen een paar jaar.

Soeplepel

Legacy Member
Ik zou ook eerder mijn eigen inbreng vergroten ipv zo'n zaken te kopen. Van zodra ik alleen woon, krijg ik geld/bonnen van de familie dus dat gebruik ik dan

Bahalt

Legacy Member
Noukiemonster zei:
De website van Antwerpen waar je nu zogezegd online uw e-id kan vernieuwen. Wat voor een klucht is dat. Er staat inderdaad wel ergens aangegeven dat het nog nieuw is en niet 100% betrouwbaar is, maar dit is echt wel erg. Zet dat dan niet online hé sukkelaars.

Dit plus dan het feit dat er ook een bijhorende app is waarmee je pasfoto kan maken. Deze gaat eerst checken dat aan alle voorwaarden wordt voldaan en neemt daarna pas een foto die zogezegd altijd goed is. Al 3 keer ingediend en telkens mail gekregen dat foto niet aan voorwaarden voldoet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan