Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zarathustra zei:Zoveel accounts die mogelijks rsc kunnen zijn >.<
zarathustra zei:Zoveel accounts die mogelijks rsc kunnen zijn >.<

MrSoeplepel zei:Da huis waar die moorden zijn gepleegd, ligt 5 min van mij.. Mega raar gevoel als ge daar voorbij passeert.
kay-gell zei:Gisteren de Pano reportage aan het zien met Freddy Horion.
Heb ze maar halverwege kunnen zien en heb ze toen gewoon afgezet, dus vergeef mij als ik iets moest gemist hebben maar mijn ergernis:
Ze geven eigenlijk die Horion een vrijgeleide om te klagen over zijn arm leventje in de gevangenis.
Dan gooien ze er nog wat psychiaters ed bij om aan te tonen dat een levenslange opsluiting geen oplossing is en dat mensen kunnen verbeteren. En ocharme Horion zit dan te zeggen dat hem straffen de slachtoffers niet terugbrengt en dat zijn dagen eentonig zijn.
Wat moet die familie wel niet denken als die zoiets ziet? Die reportage is zo in elkaar gestoken dat ge begint te denken dat die psychiaters en Horion nog gelijk hebben en ze dat allemaal moeten herbezien een levenslange opsluiting.
Waarom wordt die familie niet aan het woord gelaten? Die mensen hebben onnoemelijk veel meer leed gehad dan Horion ooit zal hebben.
Waarom wordt, buiten een korte vermelding, niets over die zijn misdaden gezegd. In het begin wordt vermeld dat hij een gezien heeft uitgemoord en dan hoor je daar niets meer van.
Ze mogen eens duidelijk zeggen wat die man gedaan heeft hé:
Eerst heeft em met zijn kompaan een vrouw vermoord om vervolgens enkele maanden later de misdaad te doen waar hij voor opgepakt is.
En dat is niet "zomaar" 5 mensen neerschieten.
Die man heeft de vader en moeder eerst vermoord terwijl de kinderen nog leefden.
Dan de verloofde neergeschoten, dan een kind van 13 (!) vermoord.
Dan leeft de oudste dochter nog, haar familie is juist voor haar ogen vermoord en ligt daar dood.Vervolgens verkrachten die beide mannen de vrouw bij de lichamen van haar vermoorde familie, dwingen haar eten te maken en dan vermoorden ze haar.
Ik word daar godverdomme echt razend van als ik zo een reportages dan zie.
Ik kan mij nog niet eens voorstellen dat ik als familielid weet dat die man zoiets heeft gedaan met mijn geliefde n en dan die reportage zie en die daar godverdomme een vrijgeleide krijgt om te komen zagen en klagen.
Zijn de reportagemakers nog normaal???
MrSoeplepel zei:Da huis waar die moorden zijn gepleegd, ligt 5 min van mij.. Mega raar gevoel als ge daar voorbij passeert. Ze hebben zich ook schuilgehouden in een villa wat later een kantine is geworden van m'n sportclub..

MrSoeplepel zei:Er is een nieuwbouw appartement te koop achter onze hoek waarvan mijn mama de eigenaar van heel dat gebouw kent. We hadden gebeld om te vragen wat de totaal prijs zou zijn (190.000 excl BTW, 1 slaapkamer appartement).. Het zou in totaal iets op 224.000 euro komen, maar dan werd ons verteld dat een aankoop van garage verplicht was, nog eens 30.000 euro(!!). Aangezien mijn mama die kent, stelde hij nog 10.000 euro korting voor maar zelfs dan is het nog voor een alleenstaande, 24 gast als ik te veel... 224.000 kan ik nog aan, maar alé serieus.. Verplicht een garage bijkopen. Hoe verwachten ze nu van jongeren om te investeren in vastgoed als de prijzen zo duur zijn. 190k voor 1 slaapkamer en 60 vierkante meter pff..
![]()
MrSoeplepel zei:Er is een nieuwbouw appartement te koop achter onze hoek waarvan mijn mama de eigenaar van heel dat gebouw kent. We hadden gebeld om te vragen wat de totaal prijs zou zijn (190.000 excl BTW, 1 slaapkamer appartement).. Het zou in totaal iets op 224.000 euro komen, maar dan werd ons verteld dat een aankoop van garage verplicht was, nog eens 30.000 euro(!!). Aangezien mijn mama die kent, stelde hij nog 10.000 euro korting voor maar zelfs dan is het nog voor een alleenstaande, 24 gast als ik te veel... 224.000 kan ik nog aan, maar alé serieus.. Verplicht een garage bijkopen. Hoe verwachten ze nu van jongeren om te investeren in vastgoed als de prijzen zo duur zijn. 190k voor 1 slaapkamer en 60 vierkante meter pff..
![]()
'tzal nog een tijdje hotel mama blijven.Shadowfox zei:Ge zijt niet alleen mijne jong.
Neef is recent (scheiding van zijn ouders) aan een klein €80.000 kapitaal geraakt en wil dat investeren in een appartement.
Hijzelf huurt een loft boven de zaak (van de zaak voor een prijsje dus) en zou dus het nieuwe appartement door verhuren. Geen bank die hem de overige 150.000 wil lenen (op 20j) omdat hij niet genoeg verdient (netto 1500, maar moet dus geen pacht meer betalen :doh: ). Ze gaan er van uit dat het appartement niet verhuurd raakt, hij het dan niet zou kunnen afbetalen.
En die appartementjes, dat waren er ook geen van meer dan 60m² ook telkens met garage (maar dat werd niet verplicht) met 1,5 slpkmr (ze adverteren 2 slaapkamers, maar als uw enkel bed er staat krijgt ge er geen kleerkast meer bij dus in hoeverre ge dat dan een slpkmr kunt noemen?).
Ondertussen vliegen die appartementen hier wel over de toonbank als 2de verblijf .... waar haalt een mens dat geld toch?!
Li1quid zei:Ik ken het.
Als 23 jarige ben ik één jaar aan de slag en doe ik zelf de moeite niet om appartementen te bekijken.
Word daar enkel maar depri van'tzal nog een tijdje hotel mama blijven.
Ze hadden gezegd tegen mei 2018 maar ze zullen mij nu ook niet buitensjotten als'k niets heb gevonden..MrSoeplepel zei:Ik word in december 25 en mijn ouders zijn van principe dat ik op mijn 25ste het nest moet verlaten (net als mijn broer en zus) dus ik kan niet zolang meer blijven en sparenZe hadden gezegd tegen mei 2018 maar ze zullen mij nu ook niet buitensjotten als'k niets heb gevonden..
Tegen mei zal ik een spaarboek hebben van ongeveer 40.000 euro, maar het is altijd die kut btw die erbij komt die het moeilijk maakt
brandon_ zei:Met 40.000 euro spaargeld kan je toch perfect alleen gaan wonen? kZie dus niet meteen een reden voor uw ouders om u niet buiten te sjotten.
Ik kan maar 200.000 lenen, dus 240.000 met eigen inbreng, maar dit wil niet zeggen dat ik appartementen kan kopen van 230.000 want er komt daar ofwel 21% BTW op bij nieuwbouw of 5%-10% registratierechten. En bij nieuwbouw zijn er nog aansluitingskosten en weet ik veel. Plus nog eens notariskosten etc.. Wat dus wil zeggen dat ik zeker moet zoeken bij prijzen van 190.000 - 200.000