Ergernis van gisteren. Psplus verlopen. Geen probleem, ik wist het. Enkele maanden geleden voor 30€ te koop, maar ik dacht: ik wacht nog even. Op de store zelf komen ze ook nog wel eens in promo. Niet dus. 60€ dus. Geen probleem opnieuw, had nog belwaarde over bij Orange. Deze week echter veel gebeld, dus was nipt, maar met de 2€ die nog in mijn portemonnee stond, zou ik juist gepast toekomen. Blijkbaar kan je maar in schijven van 5€ betalen met een minimum van 10€ en een maximum van 25€. Dus 2x 25€ en 1x10€ nodig. Laatste schijf natuurlijk tekort. Allez ja, er stond nog iets van 8€ op en had maar 7€ nodig. Dus dat ging niet. Paypal dan maar. Had daar (dacht ik) ook nog wat staan en daarenboven kan je dat aanvullen met een gewone overschrijving. Paswoord ging niet, terwijl ik wel mijn balans kon checken op de site zelf... Dan maar creditcard. Recent echter nieuwe code moeten aanvragen en natuurlijk kwijt. Eindelijk gevonden, maar kreeg telkens foutmelding verkeerde code. Bleek hij mijn PSN paswoord nodig te hebben... Enfin, een half uur later kon ik eindelijk nog eens battlefield spelen (was lang geleden en wou de nieuwe gratis map eens spelen). Update was gelukkig reeds geïnstalleerd. Ik koos telkens een vrije server, maar kwam telkens in de queue terecht of op een andere map. Na nog eens half uur proberen, kon ik eindelijk nog eens een uurtje spelen. En ik suckte natuurlijk. FML.