Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Bibiciwan zei:
Als het niet ver is dan durf ik nog de singin' in the rain strategie volgen en gewoon met plezier nat worden (bonus punten als je zingt. Bonus bonus als het singing in the rain is). En anders is er altijd een paraplu?
Ik weet mijn paraplu niet zijn, eigenlijk :unsure: (We zijn verhuisd begin augustus en sindsdien heb ik dat ding niet meer gezien :p)

Maar goed, 't was gestopt met regenen! Het zonnetje scheen zelfs. Ik ben mijn pakje op gaan halen én nog langs de bakker geweest. Mijn productiviteit kent weer geen grenzen vandaag.

kay-gell

Legacy Member
Superdad zei:
En nu ben jij hem aan het verdedigen zonder te weten wat er aan de hand is... Interview met CEO van VRT niet gehoord? Altijd beide kanten aan bod laten komen hé...

Verdedig hem helemaal niet. Ik stel alleen maar vast dat ge met wat al bij al flauwe beschuldigingen iemand z'n leven kunt kapot maken.

de hamster

Legacy Member
Superdad zei:
Maar wie zegt er dat het flauwe beschuldigingen zijn?

De " slachtoffers" zelf misschien? De dames zelf hadden het gedrag van de Pauw aangekaart maar wilden het niet buiten proportie blazen en hem aan de publieke schandpaal nagelen omdat er van fysiek of emotioneel geweld geen sprake was.

Superdad

Legacy Member
de hamster zei:
De " slachtoffers" zelf misschien? De dames zelf hadden het gedrag van de Pauw aangekaart maar wilden het niet buiten proportie blazen en hem aan de publieke schandpaal nagelen omdat er van fysiek of emotioneel geweld geen sprake was.

Had Bart de Pauw zelf dat filmpje niet gemaakt, dan was er zoveel spel niet rond gemaakt. Ik begrijp het volledig maar wat hebben wij daarmee te maken?

Niet dat ik zeg dat hij (on) schuldig is, maar hoe kunnen wij dat nu weten? Zelfs al is er enkel maar sprake over stalking, als dat waar is, zijn dat imo geen flauwe beschuldigingen.

Hij mag dan wel een begenadigd televisiemaker zijn, ik ken die mens niet, noch de slachtoffers... Jij wel?

StanTem

Legacy Member
Superdad zei:
Ergernis van gisteren. Psplus verlopen. Geen probleem, ik wist het. Enkele maanden geleden voor 30€ te koop, maar ik dacht: ik wacht nog even. Op de store zelf komen ze ook nog wel eens in promo. Niet dus. 60€ dus. Geen probleem opnieuw, had nog belwaarde over bij Orange. Deze week echter veel gebeld, dus was nipt, maar met de 2€ die nog in mijn portemonnee stond, zou ik juist gepast toekomen. Blijkbaar kan je maar in schijven van 5€ betalen met een minimum van 10€ en een maximum van 25€. Dus 2x 25€ en 1x10€ nodig. Laatste schijf natuurlijk tekort. Allez ja, er stond nog iets van 8€ op en had maar 7€ nodig. Dus dat ging niet. Paypal dan maar. Had daar (dacht ik) ook nog wat staan en daarenboven kan je dat aanvullen met een gewone overschrijving. Paswoord ging niet, terwijl ik wel mijn balans kon checken op de site zelf... Dan maar creditcard. Recent echter nieuwe code moeten aanvragen en natuurlijk kwijt. Eindelijk gevonden, maar kreeg telkens foutmelding verkeerde code. Bleek hij mijn PSN paswoord nodig te hebben... Enfin, een half uur later kon ik eindelijk nog eens battlefield spelen (was lang geleden en wou de nieuwe gratis map eens spelen). Update was gelukkig reeds geïnstalleerd. Ik koos telkens een vrije server, maar kwam telkens in de queue terecht of op een andere map. Na nog eens half uur proberen, kon ik eindelijk nog eens een uurtje spelen. En ik suckte natuurlijk. FML.

Ge kunt PS Plus hier op het forum vinden voor 45 euro. Ook online vind je wel goedkopere prijzen.

Superdad

Legacy Member
StanTem zei:
Ge kunt PS Plus hier op het forum vinden voor 45 euro. Ook online vind je wel goedkopere prijzen.
I know, maar dat kan ik niet met Orange beltegoed betalen hé...

Pan

Legacy Member
A-res zei:
Simplicity is the ultimate Sophistication.
En ook: if it works, it ain’t stupid.

Dit.
Consultants o.d. die met dergelijke (ook in andere posts) cliché Engelstalige oneliners afkomen...
Vaak mannetjes die geen enkele authenticiteit uitstralen en overkomen als gladde verkopers.

Recent nog uit een opleiding gestapt gegeven door zo'n zelfverklaarde 'motivational speaker'.

Lolplayer

Legacy Member
de hamster zei:
De " slachtoffers" zelf misschien? De dames zelf hadden het gedrag van de Pauw aangekaart maar wilden het niet buiten proportie blazen en hem aan de publieke schandpaal nagelen omdat er van fysiek of emotioneel geweld geen sprake was.

Mss hadden de dames eerder schrik voor fans die het onmogelijk kunnen geloven, dat die sympathieke moppentapper zoiets zou doen. Bdp wordt door het publiek op handen gedragen enzo iemand zijn wangedrag durven veel mensen niet zomaar publiekelijk maken.

Gegarandeerd als zij publiekelijk getuigen hun mailbox vol haatberichten, bedreigingen en wat nog allemaal zou zitten.

Het is van deze macht dat zulke mensen profiteren.

Voor de rest kunnen die vrouwen ook weinig tot niks bewijzen als hij verschillende simkaarten gebruikt.

Tonerider

Legacy Member
Er is al een topic over De Pauw: gelieve daar verder te discussieren.

CCatalyst

Legacy Member
Superdad zei:
Hij mag dan wel een begenadigd televisiemaker zijn, ik ken die mens niet, noch de slachtoffers... Jij wel?

Als je de feiten even laat voor wat ze zijn, en als je gaat kijken naar de achterliggende oorzaken, dan zie je hier heel veel parallellen met het seksueel misbruik in de kerk.

Weinstein, Spacey, De Pauw: weer mannen met macht, mannen die geliefd zijn en waar naar opgekeken wordt, mannen die veel invloed hebben. Opnieuw makkelijke slachtoffers: vrouwen (en zeker ook mannen) die afhankelijk waren van de welwillendheid van de bekende persoon voor hun carriere. De priesters hadden in den beginne ook veel steun van de mensen: "het is verzonnen", "het is buiten proportie", "publieke schandpaal" enzovoort dat hoorden we toen allemaal ook. Maar met elke nieuwe zaak die aan het licht komt kalft de steun verder af, en we weten allemaal hoe het in de kerk afgelopen is.

Ook nu is er een "cleansing" bezig, maar deze keer in de hele maatschappij. Het zal dan ook heel wat langer duren, dit is een werk van jaren, het gaat over zoveel meer mensen en het gaat over alle lagen van de maatschappij. En net als in de kerk zal het in golven gebeuren, en niet rechtlijnig. Maar het is absoluut nodig.

Opnieuw: ik vergelijk de feiten van de kerk absoluut niet met de feiten die nu aan de orde zijn, dat zijn totaal andere zaken. Ik trek alleen maar parallellen in de achterliggende structuren die de feiten gefaciliteerd hebben.

Superdad

Legacy Member
ashuray zei:
Als je een gsm koopt en die verkoper zegt laat de batterij helemaal leeglopen dan zal iemand wel tegen hem gezegd hebben dat ze dat tegen elke klant moeten zeggen en zal er wel een reden voor zijn
Hahahaha, OK.

rscaboy

Legacy Member
kay-gell zei:
Nee, ik zeg gewoon wat er nu gekend is.

Je velt een oordeel over de beschuldigingen door ze te minimaliseren.
Ik weet trouwens niet of die dingen al dan niet zijn gebeurd of in welke context maar de beschuldigingen zelf zijn zeker niet flauw.

math

Legacy Member
ashuray zei:
Kvind het wel erg. Heb zijn programmas altijd graag gezien
Als vier of vtm slim is nemen ze best contact op met hem om voor hun te werken.
Spijtig van de reclameblokken dan.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

Anoniem13

Legacy Member
math zei:
Als vier of vtm slim is nemen ze best contact op met hem om voor hun te werken.
Spijtig van de reclameblokken dan.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Een PR-ramp binnenhalen, we mogen hopen dat ze zo dom niet zijn bij de mediahuizen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan