Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adelbert

Legacy Member
Lightke zei:
waarschijnlijk al meer dan een keer gezegd ... die quizzen op facebook :doh:

kheb me vandaag gesmeten met die quizjes, niet te geloven welke bullshit daar in staat zeg :')

Dakantochnie

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Grootse shitday at school. PLUS (!)

van 5u wanneer ik thuis was tot nu, 1 uur fucking dertig. OP DE FUCKING ZELFDE BUREAUSTOEL GEZETEN, OP HET FUCKING ZELFDE KAK OFFICE WORD SCHERM & VISUAL STUDIO SCHERM VAN EEN KAK GIP.

AAAAAAAAAAARGHGHHHHh

kzien deran
Duidelijk iemand die nog geen kennis gemaakt heeft met hoger onderwijs. :)

Messias.

Legacy Member
Stomme kat had deze ochtend een fles olijfolie op de grond gegooid. Ugh. Vettig boeltje met gebroken glas. Een halfuur verspild aan de opkuis.

ClayDavis

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Grootse shitday at school. PLUS (!)

van 5u wanneer ik thuis was tot nu, 1 uur fucking dertig. OP DE FUCKING ZELFDE BUREAUSTOEL GEZETEN, OP HET FUCKING ZELFDE KAK OFFICE WORD SCHERM & VISUAL STUDIO SCHERM VAN EEN KAK GIP.

AAAAAAAAAAARGHGHHHHh

kzien deran
Te laat begonnen :)

sluysen

Legacy Member
vrijdag iets besteld bij bart smit
vandaag nog steeds geen mailtje of dergelijke gekregen

iemand die weet hoelang verzending met TNT duurt? ik had gezien 2 werkdagen maar dan zitten ze er al over..

I want my guitar hero :sad:

aikrez

Legacy Member
danup gereed gezet deze morgen, nu krijg ik wat honger en wil ik ervan drinken MAAR HIJ ZIT NIET IN MIJNEN RUGZAK ffs

flameboy

Legacy Member
dan gade is naar tschool om daar te oefenen op de PCs en wa krijgde dan...
nen pc waar den helft dat ge nodig hebt ni macheert of erop staat, alle instellingen die fucked up zijn...
wie de fuck zet da toetsenbord nu in qwerty
kutzooi...

no_way2go

Legacy Member
- veel te vroeg moete opstaan (kwart voor zeve)
- geen zin om te lere
- 3 keer verkeerde code ingetikt op men digipass (internetbankiere) -> kaart 2 dage geblokkeerd
*sigh*

edit: de drugsthread die dicht is!

Babs

Legacy Member
Kheb zin om lekker rebels te doen en gewoon op te stappen bij mn stageplaats.
Genoeg is genoeg.

waffel

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Grootse shitday at school. PLUS (!)

van 5u wanneer ik thuis was tot nu, 1 uur fucking dertig. OP DE FUCKING ZELFDE BUREAUSTOEL GEZETEN, OP HET FUCKING ZELFDE KAK OFFICE WORD SCHERM & VISUAL STUDIO SCHERM VAN EEN KAK GIP.

AAAAAAAAAAARGHGHHHHh

kzien deran

gij zit ook in jozefienen zeker he?

Als ik je kan geruststellen, ik zat dus 2jaar geleden ook in het 6de daar
Ik heb niets (buiten de verplichte taken door het jaar) gedaan voor die GIP tot de laatste weekend. Kheb me neergezeten op mijn stoel om 12u, en khad om 00u gedaan :D En mijn punten waren heerlijk (ale in mijn ogen toch, 70%<) :love:
Dus als ge dat goed gedaan hebt, zal uw werk beloond worden, zelf al steek je er maar 1dagje werk in :p

sluysen

Legacy Member
visual studio is wel een behoorlijk k*t programma..
veel last mee gehad in de tijd dat vista net uit kwam

Arifiene

Legacy Member
Mensen die ervan uitgaan dat ik alles zomaar ga aanvaarden omdat ik ze toevallig graag heb.

Adelbert

Legacy Member
sluysen zei:
visual studio is wel een behoorlijk k*t programma..
veel last mee gehad in de tijd dat vista net uit kwam

het is zwaar, maar om eerlijk te zijn waarschijnlijk de beste ontwikkelingsomgeving die er bestaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan