Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Mijn broer die het weer niet kon laten om op mijn externe hdd te zitten ..
en raad wat voor virussen er op zijne pc zitten .. :angry:

en maar weer ontkennen .. maar het is duidelijk te zien, het usb kabelke zit in de verkeerde usb poort van mijn laptop. (maw hij heeft hem er verkeerd ingestoken)

de hamster

Legacy Member
ik heb echt een bloedhekel aan facebook. Ik moest al persé op dat ding om de vakantiefoto's van een vriendin te kunnen zien en ik geraak er maar niet op aangemeld. ben ik de enige bij wie dat onnozel ding zo traag of zelfs nie inlaad?

de hamster

Legacy Member
conceptueel sta ik volledig achter facebook, maar de uitwerking en vooral de technische kant is gewoon van de hond zijn kl****

tuesadorable

Legacy Member
Facebook is altijd slowbook bij mij.

Deze week waren ze dus aan't werk hier in't straat. Ik had maandag gezien dat ze dat niet zo goed hadden dichtgelegd en 'k was er wat mee aan het lachen geweest. Daarnet ging ik lopen, en op vijftig meter van mijn huis wil ik een spurtje doen. Ik loop, denk "shit, ik moet over diene put die met stenen gevuld is springen", ik spring er net over en schuif op mijn knieën vooruit.

Deze straat is trouwens een onderdeel van het parcours van de Ronde van België overmorgen, wordt nog leuk.

paarsbloed

Legacy Member
Als je tijd hebt om dat te denken, heb je dan geen tijd om te stoppen, en er rond te lopen? :p

tuesadorable

Legacy Member
Nee, ik wou stoer doen en een sprongetje wagen. Daarenboven loop ik daar niet graag om omdat dat op dit uur echt uw leven wagen is... (ik loop er maar een klein stukje). 'k Was dan ook snel recht en weg. :p

Dennoman

Legacy Member
De Susan Boyle-hype begint me te irriteren. Ben ik nu de enige die dat mens gewoon totaal niet bijzonder vindt? Oké, ze zingt niet vals (hoewel het er soms toch verdomme dichtbij komt), maar is die een finaleplaats waard terwijl ik al zeker 5 à 6 mensen heb bezig gezien uit de audities alleen die ik beter vond, laat staan die hele hype?

Joepie, het is een 48-jarige maagdelijke pilarenbijtster met een ongekamde kop haar. Laat ons haar vereren als een godin!

EagleEye

Legacy Member
Dennoman zei:
De Susan Boyle-hype begint me te irriteren. Ben ik nu de enige die dat mens gewoon totaal niet bijzonder vindt? Oké, ze zingt niet vals (hoewel het er soms toch verdomme dichtbij komt), maar is die een finaleplaats waard terwijl ik al zeker 5 à 6 mensen heb bezig gezien uit de audities alleen die ik beter vond, laat staan die hele hype?

Joepie, het is een 48-jarige maagdelijke pilarenbijtster met een ongekamde kop haar. Laat ons haar vereren als een godin!
QF fucking T!

protnie

Legacy Member
__Sara zei:
Hier nog één!
Onze curcus komt dan nog letterlijk van wikipedia.. niveau noemen ze dat dan..
Jullie hebben dan tenminste een cursus, wij hebben een handboek en moeten ppt afdrukken die op niets trekken.
Het HB al evenmin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan