Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand zei:Uiteindelijk niets kwijtgeraakt maar toch.
Hup hup allochtonen, noem me maar een racist en keur wat zij doen maar goed![]()

jeronimo_jd zei:khad vandaag precies ergens gelezen da ze gestorven is


Als je wilt dat we het helemaal verbieden: geen probleem hoor.viewer zei:awoert drugsthread gesloten!
fucking moderators moeten hun neus uit hun reet trekken en niet zo belachelijk doen. Ook al werd er over drugsgebruik gepraat: niemand had er last van. "Foute soort volk aantrekken" lmao...


De hypocriete moderatie betreffende het tagsysteem is hier al maanden een probleem. In het ene subforum mogen de tags blijkbaar gebruikt worden om een mopje te tappen en in andere krijg je voor het minste licht afwijkende een hoop infractions aan uw broek.[LRRP];11648348 zei:Gebanned voor 2 dagen wegens "Misbruik tagsysteem", ik had ''niet wenen'' in de tag in deze thread geschreven.
Een ban voor zoiets :ironic:
Fully agree, behalve dan de terechtheid van de beslissing, een heads up was misschien gepaster geweest?bloodoo zei:voor de marginale die gezorgd hebben dat de drugs-thread toe is, hier heb je een welgemeende middenvinger!
(terechte beslissing wel, door sommige ging het de verkeerde kant op)
Dakantochnie zei:Als je wilt dat we het helemaal verbieden: geen probleem hoor.![]()