Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Dozekes Italiaanse schotel van zwan.

Dat ze daar zoveel vlees in steken :s

Sir. K

Legacy Member
Grootste ergernis in tijden... Vandaag was eigelijk de eerste dag van mijn examenperiode.
Ik word wakker en hoor wa gerommel voor mijn deur.
Er staan 3 camions, kwist al hoe laat dat was...
Kga dan gaan vragen wat de plannen zijn. "Ahja, straat openleggen, bermke plaatsen enzo eh!"

Gaat een 2tal weken in beslag nemen -_-

Iemand

Legacy Member
Eigenlijk mijn ergernis van gisteren.

Een kameraad en ik hadden besloten om naar de bib van 't zuid te gaan studeren (Gent), omdat hij zich amper kon concentreren thuis. Zo gezegd, zo gedaan.

's Middags gingen we na onze studietijd een broodje gaan kopen in de panos in het winkelcentrum. We aten dat op en besloten dan nog es rond de bib rond te lopen.

Plots kom ik 4 turken tegen en vragen ze voor 5 euro. Ik zei: "Neen gast" waarop ik werd vastgenomen. Heb me los kunnen rukken, maar ik bedoel.

Trieste bende die allochtoonse jongeren :') Je mag niet veralgemenen, maar met een autochtoon heb ik zoiets toch nog niet meegemaakt.

Reeds 2e maal op een jaar dat we in aanraking komen met str*nt. Vorig jaar kwamen ze met een 7-tal rond mijn kameraad staan en hebben ze zijn zonnebril gestolen. Nu wouden ze geld nemen.

Uiteindelijk niets kwijtgeraakt maar toch.
Hup hup allochtonen, noem me maar een racist en keur wat zij doen maar goed :)

Handsome Hermit

Legacy Member
Volgens het programma zou het om 23u30 Terzake09 moeten zijn op canvas+ en het is daar nu al 24 minuten gezeik over de koningin-elisabethwedstrijd die mij (en wie wel?) geen hol interesseert. Op de koop toe is het op de gewone canvas al van hetzelfde. Tot zover het nut van 2 kanalen die verschillende content kunnen uitzenden.
Aangezien mijn kotnetlimiet bijna leeg is, is op de site zien ook al geen optie.

Handsome Hermit

Legacy Member
alee hop, 't is dan toch begonne, weliswaar met 30min vertraging.

[LRRP]

Legacy Member
Gebanned voor 2 dagen wegens "Misbruik tagsysteem", ik had ''niet wenen'' in de tag in deze thread geschreven.
Een ban voor zoiets :ironic:

Vandaag maar 14 uur gewerkt. Is het druk op mijn werk, neen dat niet. Wat doet mijn baas als ik aan het werken ben, zijn gazet lezen en in zijn neus peuteren.

viewer

Legacy Member
awoert drugsthread gesloten!

fucking moderators moeten hun neus uit hun reet trekken en niet zo belachelijk doen. Ook al werd er over drugsgebruik gepraat: niemand had er last van. "Foute soort volk aantrekken" lmao...

Dakantochnie

Legacy Member
viewer zei:
awoert drugsthread gesloten!

fucking moderators moeten hun neus uit hun reet trekken en niet zo belachelijk doen. Ook al werd er over drugsgebruik gepraat: niemand had er last van. "Foute soort volk aantrekken" lmao...
Als je wilt dat we het helemaal verbieden: geen probleem hoor. :)

Misschien toch eens best twee seconden nadenken alvorens je iets neertypt. ;)

bloodoo

Legacy Member
voor de marginale die gezorgd hebben dat de drugs-thread toe is, hier heb je een welgemeende middenvinger!
(terechte beslissing wel, door sommige ging het de verkeerde kant op)

Handsome Hermit

Legacy Member
[LRRP];11648348 zei:
Gebanned voor 2 dagen wegens "Misbruik tagsysteem", ik had ''niet wenen'' in de tag in deze thread geschreven.
Een ban voor zoiets :ironic:
De hypocriete moderatie betreffende het tagsysteem is hier al maanden een probleem. In het ene subforum mogen de tags blijkbaar gebruikt worden om een mopje te tappen en in andere krijg je voor het minste licht afwijkende een hoop infractions aan uw broek.

ElBramo

Legacy Member
Inderdaad: de weekendverhaaltjes waren der teveel aan, kzag het al aankomen. Het verlaagde de drempel tot het gebruiken van drugs in significante mate imho. Ik sta heel sceptisch en voorzichtig tov drugs maar ik had toch het gevoel dat het invloed begon op mij hebben, de remmingen waren al wat aan het verminderen (hoewel dit gecompenseerd werd door sommige van de verhaaltjes die dan weer een averechts effect hadden ^^) Over het dealen kan ik niet oordelen, ik moet zeggen dat we openlijk in het topic heel weinig tolerantie toonden tov iedereen die ook maar iets vroeg omtrend het verkrijgen van illegale drugs, maar helaas...

Kvind het wel spijtig, was een goede bron van informatie en een heel goede tolerante community in het algemeen.

ElBramo

Legacy Member
bloodoo zei:
voor de marginale die gezorgd hebben dat de drugs-thread toe is, hier heb je een welgemeende middenvinger!
(terechte beslissing wel, door sommige ging het de verkeerde kant op)
Fully agree, behalve dan de terechtheid van de beslissing, een heads up was misschien gepaster geweest?

viewer

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Als je wilt dat we het helemaal verbieden: geen probleem hoor. :)

:niceone:

no offence kerel, naar mijn gevoel neemt gij het hele forum-gebeuren een stapje te serieus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan