EagleEye zei:
Ik snap dus echt niet wat iedereen zo geweldig vindt aan haar stem, ik hoor het gewoon niet. Haar auditie was vergeleken met andere straffe deelnemers (ik denk nu vooral ff aan Greg Pritchard AKA The Male Soprano) degelijk, maar op het dodelijk middelmatige af. Normaal gezien maakt vooral Simon Cowell echt direct korte metten met dat soort mensen (Amanda en Piers zijn echt veel te soft dit seizoen, vooral Piers

). Als ik me niet vergis is zij momenteel topfavoriet om de hele wedstrijd te winnen? Doet me denken aan het eerste seizoen, was echt een fantastisch spannende eindstrijd tussen Paul Potts en die Connie Talbot (zesjarig meisje met prachtige stem dat Somewhere over The Rainbow uit The Wizard of Oz zong) met Connie als topfavoriet, maar uiteindelijk won toch Potts.
Hopelijk is het dit jaar van hetzelfde, Boyle verdient het gewoon totaal niet om te winnen en dan mogen de mensen nog zo gecharmeerd door haar zijn al wat ze willen. Ik hoop eigenlijk stilletjes dat het Greg Pritchard wordt, al weet ik niet of die er al uitgesmeten is in de halve finale of niet. Kunt zeggen wat ge wilt (haha, ballen nog niet gedaald

), maar die kerel heeft een pracht van een stem. Shaheen is anders ook wel sterk voor zo'n jong gastje.
Maar nee, deze getalenteerde mensen komen niet uitgebreid in alle kranten. Susan fuckin' Boyle is een wereldster. Really now.