Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drien

Legacy Member
Da ze hier nieuw ramen aan het zetten zijn. Om 7u moeten opstaan terwijl ik pas om kwart voor 11 les heb. Mijn haren moeten drogen, stijlen in een klein kamertje waar enkel de douche staat en geen spiegel hangt buiten een klein spiegeltje van in de douche.

Dennoman

Legacy Member
sub-d! zei:
wrs, maar die deed alvast zn best om zo echt mogelijk te lijken: kleren, borsten, lang haar...
Nee, ik heb het over u :')

Zelfs als ge niet meteen een fuifnummer zijt, zijt ge zulke dingen na een jaar al meer dan gewoon op de unief hoor :p

En ik word stilletjes krankzinnig van dat geboor en gehamer in 't huis hiernaast. Hoeveel fucking gaten wilt ge in één muur boren in godsnaam? Wilt ge er gatenkaas van maken ofzo? Om er nog maar van te zwijgen dat ze hier zoals altijd in Leuven (of Vlaanderen for that matter) er behoorlijk hunnen tijd voor pakken. Ik gok dat ze per uur betaald worden.

Stancke

Legacy Member
Aaaaaaaaaaaaarh!

Wil iets bestellen online van 5.70€ en je moet voor minimum 10€ bestellen (zonder de 6.50€ verzending natuurlijk). Hoe belachelijk is dat niet:angry: In totaal zou het op 18€ komen als ik 2 maal hetzelfde bestel maar ik wil geen twee maal hetzelfde:')

sub-d!

Legacy Member
Dennoman zei:
Nee, ik heb het over u :')

Zelfs als ge niet meteen een fuifnummer zijt, zijt ge zulke dingen na een jaar al meer dan gewoon op de unief hoor :p
hm, zit nu toch wel in 2de Ba :unsure:

EagleEye

Legacy Member
Dennoman zei:
Nee, ik heb het over u :')

Zelfs als ge niet meteen een fuifnummer zijt, zijt ge zulke dingen na een jaar al meer dan gewoon op de unief hoor :p

Hmm, veel crossdressers zijn er dan precies toch niet in het dept. Wiskunde-Informatica :/ is nu mijn 5e jaar en de enige verklede persoon die ik heb gezien is een weinig overtuigende Sinterklaas en bijbehorende Zwarte Piet :p

Dennoman

Legacy Member
Er is wel een verschil tussen drags en mensen die zich zat verkleden als vrouw é :p

Een overtuigende travo heb ik wel nog niet gezien in die vier jaar hier nee :p

Torche

Legacy Member
Ik wel, in het snackhuisje op de naamse werkte een travestiet, maar hij/zij is nu helemaal omgebouwd.

pieter27

Legacy Member
Maar 1 les hebben vandaag, die ze dan natuurlijk om 8u30 moeten zetten :(

Piejie

Legacy Member
Dennoman zei:
Er is wel een verschil tussen drags en mensen die zich zat verkleden als vrouw é :p
Beiden hebben alleszins bedenkelijke motieven, die ik nooit heb begrepen/zal begrijpen :x

Flipkikker

Legacy Member
$t0n3d zei:
farmville op facebook :doh::doh:

ik zweer het als ik nog één koebeest/boom/schaap doorgestuurd krijg, smijt ik de pc door het raam :angry:

Block application ;)

Geen last meer van die idiote dingen

Jack-in-the-box

Legacy Member
Drien zei:
Da ze hier nieuw ramen aan het zetten zijn. Om 7u moeten opstaan terwijl ik pas om kwart voor 11 les heb. Mijn haren moeten drogen, stijlen in een klein kamertje waar enkel de douche staat en geen spiegel hangt buiten een klein spiegeltje van in de douche.

Een kot wrs? :D

EternalSilence

Legacy Member
4 broodjeszaken die gelegen zijn aan school, waren na 15u volledig uitverkocht ..
in die 3 jaar dat ik al studeer, nog niet meegemaakt.

De automaten in 1 bepaalde blok, waren voor 10uur allemaal 'sold out', hoewel ze bijna dagelijks worden bijgevuld. :wtf:

:eek: @ Babyboom


-Het oprichten van studentenclubs door lokale café's in een poging om meer mensen naar hun café te lokken. Er is echt een wildgroei aan studentenclubs .. maar het publiek die hiervoor 'beschikbaar' is blijft op hetzelfde aantal steken (of daalt zelfs).

Dennoman

Legacy Member
Fek, cursussen uitverkocht -_-

En verschrikkelijk irritant wijf in mijn klas dat dood moet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan