EagleEye
Legacy Member
Kunnen ze toch niet maken op zo'n short notice? België staat al op de F1 2010 kalender... Veel mensen gaan veel geld verliezen als dat opeens wegvaltsinki zei:

+ Het is volgens iedereen het beste circuit atm in Formule 1

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen ze toch niet maken op zo'n short notice? België staat al op de F1 2010 kalender... Veel mensen gaan veel geld verliezen als dat opeens wegvaltsinki zei:



Neem die die ik en Stancke hebben?128MB zei:Dat de scarts van lcd kapot zijn en er dus gene ps2 of niks meer op aangesloten kunnen worden en het te duur is ne tv te laten maken...en ik dus aan't denken ben van ne nieuwe te kopen, maar dan ne fatsoenlijke grote...
MAAR die gaat dan weer te overkill zijn om als pc monitor te gebruiken dus ben ik aan't denken om NAAST dat scherm ook ne nief monitor te kopen xD
MAAR kwil niet met €1000 kosten zitten![]()
.spray-bunny zei:De inventaris van onze inboedel ivm scheiding ouders :'). Er staan wat merkwaardige dingen op.
Enerzijds wordt ons PMDafval (!!!!) op 2€ geschat, anderzijds worden bepaalde kunstvoorwerpen veel te laag geschat (schilderij bekende naam 10€ lol!).
Als't daar al zo zwaar foutloopt verbaast het me niet dat er zoveel vechtscheidingen om centen zijn ze.
26"Proim zei:Neem die die ik en Stancke hebben?
Hij heeft T240HD, ik T260HD.




Wow, 32 voor uw PC128MB zei:26"
Dat is kleiner dan wat ik nu heb
Ik wil ne 32"
EDIT
FACKING HELL
men tante is men pa Farmville aan't leren![]()

Zelete zei:Steam account is gehacked, ik krijg als ik wil inloggen account has been disabled![]()

Grootte geeft toch niet zoveel voor een PC-scherm, zie gewoon dat ge een goeie resolutie hebt (zal alleszins groter zijn dan op nen tv), en zet daarnaast een mooie tv... Dat moet ook zeker geen 1000 euro kosten samen, als ge naar de huidige prijzen kijkt.128MB zei:26"
Dat is kleiner dan wat ik nu heb
Ik wil ne 32"
EDIT
FACKING HELL
men tante is men pa Farmville aan't leren![]()
staticsoul89 zei:De massas reclame popups op 9ives + reclame in nieuwsposts
Tja, het is geen voetbal of wielrennen hé.EagleEye zei:Kunnen ze toch niet maken op zo'n short notice? België staat al op de F1 2010 kalender... Veel mensen gaan veel geld verliezen als dat opeens wegvalt
+ Het is volgens iedereen het beste circuit atm in Formule 1![]()
Dus ge hebt al een main scherm? Scherm -> Filmcomputerscherm -> TV? Overkill128MB zei:tis als film/serie scherm bedoelt en derneffest ne monitor te hebben![]()




128MB zei:TV -> film/serie
Monitor -> PC
djeez das moeilijk he
Wat ik echt zou willen zijn 2 pc's extra met 4 15" tft's om in FSX al men gauges op te zetten
Ma het probleem is plaatsgebrek
Mah ben echt aan twijfelen om menne tv te vervangen ... hij gaat nog voor wat em nodig is, ma tis gwn klote dat er gene scart meer op werkt ....