Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Proim zei:
Neem die die ik en Stancke hebben?
Hij heeft T240HD, ik T260HD.

Kun je die beide schermen gebruiken als tv? (Kun je er dus een kabeltv op aansluiten?)

Want ik zoek een scherm die zowel als tv, xbox & pc scherm kan dienen.

BuffaloKampioen

Legacy Member
zus van 18 mee sigaret gespot in de uitgang.

Kind rookt ni eens. :ironic:

Energised

Legacy Member
bah GT5 wat weeral wat later uitkomt... tegen dan ist al niemmeer vernieuwend qua graphs..

hatetn

Legacy Member
kloten bij de RVA

februari. ik vraag mijn vrijstelling aan om naar school te gaan. geweigerd omdat ik nog niet lang genoeg aan de dop zit. ok dat valt nog te begrijpen dus ik besluit om werk en school te combineren.
nu. weer vrijstelling aangevraagd. geweigerd omdat ik effectief werk heb gezocht en gevonden in die periode:ironic:

kom krijgen enkel beroepsdoppers voordeel ofzo in belgie

GaMe®

Legacy Member
Autobelasting ontvangen :sad:

Had hem ingeschreven op 28 augustus, nu moet ik betalen voor de periode 1 augustus 2009 - 31 juli 2009 :wtf:

hatetn zei:
kloten bij de RVA

februari. ik vraag mijn vrijstelling aan om naar school te gaan. geweigerd omdat ik nog niet lang genoeg aan de dop zit. ok dat valt nog te begrijpen dus ik besluit om werk en school te combineren.
nu. weer vrijstelling aangevraagd. geweigerd omdat ik effectief werk heb gezocht en gevonden in die periode:ironic:

kom krijgen enkel beroepsdoppers voordeel ofzo in belgie

En wat ga je nu doen? :o

Energised

Legacy Member
Vndaag gn zien voor nieuwe auto.. inschrijvingskosten 5000 euro ffs....

KaZhAn

Legacy Member
Den premetro in Brussel die niet reed omdat ze iemand omver gevlamd hebben :(.
Kunnen ze natuurlijk niet veel aan doen, maar hun vervangende busdienst trok op de ballen...

Proim

Legacy Member
Stancke zei:
Ah, miszien dan.

Doom Dragon zei:
Kun je die beide schermen gebruiken als tv? (Kun je er dus een kabeltv op aansluiten?)

Want ik zoek een scherm die zowel als tv, xbox & pc scherm kan dienen.
Ja, is mogelijk.

Adrei zei:
Gran Turismo 5 die later uitkomt =(
Ging speciaal een PS3 kopen voor dat spel. Dan maar wachten en me bezighouden met andere games. Hopelijk vind ik de Prologue versie nog ergens.
² :sad:
Had gehoopt op een bundel met GT5 (of FIFA10) binnen een aantal maand maar het zal nu wel erg lang duren en er komt er geen met FIFA :/

De SkeEvN

Legacy Member
derjust naar de lidl geweest voor die buitenlampen met bewegingsensor gaan kijken en ze waren uitverkocht :(

Black Bull

Legacy Member
De post over Prage (ni verder op ingaan hier aub =D) gwn men ergernis van vandaag

en dan et feit dak vanaaf ni kan blijven doorfeesten omdat morge om 8u les is, en ze is dan nogis verplicht. Da zuigt ballen !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan