Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aXl_

Legacy Member
Black Bull zei:
De post over Prage (ni verder op ingaan hier aub =D) gwn men ergernis van vandaag

en dan et feit dak vanaaf ni kan blijven doorfeesten omdat morge om 8u les is, en ze is dan nogis verplicht. Da zuigt ballen !!!

dat heb ik ook eens gehad: verplicht labo op vrijdag ochtend 8u, een heel semester lang :p. Feesten tot 4 uur en de red bull koud zetten ^^

GaMe®

Legacy Member
Oei, ik ben gisteren een toetsenbord gaan inruilen tegen een ander toetsenbord in de Mediamarkt omdat ik er totaal niet tevreden van was.

Nu zie ik hier dat USB naar PS/2 adapterke nog liggen dat ik ben vergeten terug in de doos te stoppen. :$

Wat als ze dat nu gaan ontdekken? :o

Cinnead

Legacy Member
GaMe® zei:
Oei, ik ben gisteren een toetsenbord gaan inruilen tegen een ander toetsenbord in de Mediamarkt omdat ik er totaal niet tevreden van was.

Nu zie ik hier dat USB naar PS/2 adapterke nog liggen dat ik ben vergeten terug in de doos te stoppen. :$

Wat als ze dat nu gaan ontdekken? :o

a. excuses aanbieden en terug brengen
b. ontkennen dat ge die adapter ooit gehad hebt
c. ??

ZeRoX

Legacy Member
Dell XMS 1530 van nog maar 1.5 jaar oud met een kapotte harde schijf..

En te denken dat ik er nog geld heb ingestopt om extra koeling te kopen >_<

Dennoman

Legacy Member
Moet dringend eens wat minder lui worden en elke keer als ik mijn schoenen aandoe ze opnieuw vastbinden. Zitten eigenlijk veel te los en daardoor kan ik bijna niet meer buitenkomen zonder blaren op mijn blaren te krijgen, zit hier nu weer met een flink opgespannen en pijnlijk exemplaar, straks ff lekprikken als ik thuis ben.

Frado2005

Legacy Member
juist nog 100e (of meer) boete gehad omdat ik met menne fiets in een straat reed waar ik niet mocht.. De flikken gaan ze ook goed verdiend hebben, het was de ene na de andere

ozl

Legacy Member
frado2005 zei:
juist nog 100e (of meer) boete gehad omdat ik met menne fiets in een straat reed waar ik niet mocht.. De flikken gaan ze ook goed verdiend hebben, het was de ene na de andere

Welke straat?

bludgeoned

Legacy Member
frado2005 zei:
juist nog 100e (of meer) boete gehad omdat ik met menne fiets in een straat reed waar ik niet mocht.. De flikken gaan ze ook goed verdiend hebben, het was de ene na de andere
Toch niet daar dichtbij de Rozemarijnstraat?

EagleEye

Legacy Member
ZeRoX zei:
Dell XMS 1530 van nog maar 1.5 jaar oud met een kapotte harde schijf..

En te denken dat ik er nog geld heb ingestopt om extra koeling te kopen >_<
XPS!

Stuur em terug he, hij is nog geen 2 jaar oud :p Ze fixen die HDD wel voor u :)

Frado2005

Legacy Member
euhm de straat weet ik niet. Als je vanaf de macdonalds vertrekt van de korenmarkt, in die winkelstraat rechtdoor gaat. Dan komt ge opeens zo in een straat waarbij de rechterkant in kasseien is met tramsporen. En de linkerkant een gewone straat voor auto's.

ZeRoX

Legacy Member
EagleEye zei:
XPS!

Stuur em terug he, hij is nog geen 2 jaar oud :p Ze fixen die HDD wel voor u :)

Garantie is verlopen :sad:

God weet ben ik voor de reparatie en verzending niet goedkoper af met een nieuwe ._.

EagleEye

Legacy Member
Niks van, in EU hebt ge twee jaar garantie. Die één jaar dat ze u geven is aan-huis-reparatie. Gij moogt ze nog altijd contacteren, en het op eigen kosten verzenden, maar zij moeten het kostenloos repareren.

En als het toch meer dan twee jaar geleden is/te duur om te verzenden, kunt ge evengoed gewoon een nieuwe harde schijf kopen he :p vanaf &#8364;40 hebt ge er al ne nieuwe, da's net iets minder dan ne nieuwe laptop he :D

maximvdb

Legacy Member
EagleEye zei:
Niks van, in EU hebt ge twee jaar garantie. Die één jaar dat ze u geven is aan-huis-reparatie. Gij moogt ze nog altijd contacteren, en het op eigen kosten verzenden, maar zij moeten het kostenloos repareren.

En als het toch meer dan twee jaar geleden is/te duur om te verzenden, kunt ge evengoed gewoon een nieuwe harde schijf kopen he :p vanaf €40 hebt ge er al ne nieuwe, da's net iets minder dan ne nieuwe laptop he :D

moet wrs een nieuw OS kopen ;)

ozl

Legacy Member
frado2005 zei:
euhm de straat weet ik niet. Als je vanaf de macdonalds vertrekt van de korenmarkt, in die winkelstraat rechtdoor gaat. Dan komt ge opeens zo in een straat waarbij de rechterkant in kasseien is met tramsporen. En de linkerkant een gewone straat voor auto's.

Kortrijksepoortstraat zeker? Maja, daar moogt ge inderdaad niet fietsen maar ik fiets daar ook niet graag want of ge moet op de kasseien rijden of ge moet op het voetpad rijden en alle voetgangers ontwijken.

EagleEye

Legacy Member
maximvdb zei:
moet wrs een nieuw OS kopen
Nope, OS is geen probleem hoor, ze geven bij de XPS 1530 een Windows disc bij. Kunt ge evengoed installeren op een andere harde schijf.

Voor een defecte harddisk zou ik zelf eigenlijk nooit de computer opsturen, daarvoor zijt ge hem imo te lang kwijt. Zelf nieuw HD steken is op 5 minuten gebeurd, en nog eens een halve dag om alles opnieuw te installeren...

Bubbling Zombie

Legacy Member
dikke feest, morgen op weekend met het werk en als veggie kan'k weer voor mijn eigen eten zorgen.

<_<

De SkeEvN

Legacy Member
GaMe® zei:
Oei, ik ben gisteren een toetsenbord gaan inruilen tegen een ander toetsenbord in de Mediamarkt omdat ik er totaal niet tevreden van was.

Nu zie ik hier dat USB naar PS/2 adapterke nog liggen dat ik ben vergeten terug in de doos te stoppen. :$

Wat als ze dat nu gaan ontdekken? :o
da gaanze nooit zien prolly...

persoonlijke ervaring:

kga om nen creative zen vision M naar de mediamarkt, oeh nice laatste stuk aan zeer schone prijs direct gekocht, 5 minuutjes aant rijden beslis ik hem eens uit te halen en te aanschouwen welke grootheid ik juist heb aangeschaft en blijkt dat hét belangerijkste van heel het systeem er niet eens bij zit (namelijk een wit blokje met alle verbindingen) :sop:

uitleg gekregen dat het een retour was en dat ze dat normaal 100% gecontroleerd hebben ... uhu sure kwam wss van u eh GaMe® :angry:

Frado2005

Legacy Member
coebeest zei:
Kortrijksepoortstraat zeker? Maja, daar moogt ge inderdaad niet fietsen maar ik fiets daar ook niet graag want of ge moet op de kasseien rijden of ge moet op het voetpad rijden en alle voetgangers ontwijken.

ja is wel waar. Nuja, moest ik Gent beter kennen zou ik wel een andere route nemen:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan