aXl_
Legacy Member
Black Bull zei:De post over Prage (ni verder op ingaan hier aub =D) gwn men ergernis van vandaag
en dan et feit dak vanaaf ni kan blijven doorfeesten omdat morge om 8u les is, en ze is dan nogis verplicht. Da zuigt ballen !!!
dat heb ik ook eens gehad: verplicht labo op vrijdag ochtend 8u, een heel semester lang
. Feesten tot 4 uur en de red bull koud zetten ^^



ad:


