Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Als morgen dien Alternate niet belt voor mijn laptop ga ik pas echt kwaad worden he :p

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Het huidig kabinet. Opzouten met die bezuinigingen op onderwijs.

whatever9

Legacy Member
voor niks op school staan. Stomme dokeos posts die om 23.00 nog gepost worden. Da's telaat voor de les van 8.30 :@

Babs

Legacy Member
Twordt al erg als ze in de sauna van het zwembad aan elkaar vragen "hoe ist me uw boerderij?", verwijzende naar Farmville :sop:

stupid_noob

Legacy Member
whatever9 zei:
voor niks op school staan. Stomme dokeos posts die om 23.00 nog gepost worden. Da's telaat voor de les van 8.30 :@

nie janken é, om 01.00 zat ge nog op msn met mij te praten, dus konde het gezien hebben :D

Dennoman

Legacy Member
stupid_noob zei:
nie janken é, om 01.00 zat ge nog op msn met mij te praten, dus konde het gezien hebben :D
Dan nog, om 23.00u gaat ge niet meteen nog naar uw lesplatform kijken imo :p

Strikte regel: zulke mededelingen dienen enkel binnen de kantooruren gemaakt te worden! :tongue:

Furon

Legacy Member
Halo 3: ODST nog altijd niet toegekomen en m'n enige 360-controller is kapot -_-

EagleEye

Legacy Member
whatever9 zei:
voor niks op school staan. Stomme dokeos posts die om 23.00 nog gepost worden. Da's telaat voor de les van 8.30 :@
Haha :D Bij ons worden/werden zo'n mededelingen pas online gezet 10 minuten voor de les (net zoals delen van de cursus, powerpoint slides, ...). :p

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Hoofdpijn sinds gisteren avond. Alsof er tveel bloed in me kop zit en alles op springen staat. En niks lijkt te helpen... Dokter?>

Cinnead

Legacy Member
BaBsie zei:
Twordt al erg als ze in de sauna van het zwembad aan elkaar vragen "hoe ist me uw boerderij?", verwijzende naar Farmville :sop:

Gebrek aan gespreksonderwerpen daar ? :lol:

Servaas.

Legacy Member
Nuytuh zei:
Hoofdpijn sinds gisteren avond. Alsof er tveel bloed in me kop zit en alles op springen staat. En niks lijkt te helpen... Dokter?>
Nee, even vragen op 9lives :niceone:

Babs

Legacy Member
obsidian123 zei:
Gebrek aan gespreksonderwerpen daar ? :lol:

Twaren anderen, wij waren tenminste over interessante dingen bezig...

Oa ook lachen me die mensen omdat ze zon dingen zeggen. In een sauna dan nog..

AeroFury

Legacy Member
Kweet niet ofdit fake is, maar het ziet er echt uit, weet ook niet of het al gepost is geweest, maar omg tis vuil.

Kwaarschuw u, als ge een gevoelige maag hebt, ECHT NIE kijken.
Hoe springt die gast ook. :x

Connexion | Facebook

Adrei

Legacy Member
Gran Turismo 5 die later uitkomt =(
Ging speciaal een PS3 kopen voor dat spel. Dan maar wachten en me bezighouden met andere games. Hopelijk vind ik de Prologue versie nog ergens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan