Stancke
Legacy Member
Proim zei:Neem die die ik en Stancke hebben?
Hij heeft T240HD, ik T260HD.
Ik heb een LG

ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Neem die die ik en Stancke hebben?
Hij heeft T240HD, ik T260HD.

whatever9 zei:voor niks op school staan. Stomme dokeos posts die om 23.00 nog gepost worden. Da's telaat voor de les van 8.30![]()

Dan nog, om 23.00u gaat ge niet meteen nog naar uw lesplatform kijken imostupid_noob zei:nie janken é, om 01.00 zat ge nog op msn met mij te praten, dus konde het gezien hebben![]()


Hahawhatever9 zei:voor niks op school staan. Stomme dokeos posts die om 23.00 nog gepost worden. Da's telaat voor de les van 8.30![]()
Bij ons worden/werden zo'n mededelingen pas online gezet 10 minuten voor de les (net zoals delen van de cursus, powerpoint slides, ...). 
BaBsie zei:Twordt al erg als ze in de sauna van het zwembad aan elkaar vragen "hoe ist me uw boerderij?", verwijzende naar Farmville![]()

Nee, even vragen op 9livesNuytuh zei:Hoofdpijn sinds gisteren avond. Alsof er tveel bloed in me kop zit en alles op springen staat. En niks lijkt te helpen... Dokter?>
obsidian123 zei:Gebrek aan gespreksonderwerpen daar ?![]()

AeroFury zei:Kweet niet ofdit fake is, maar het ziet er echt uit, weet ook niet of het al gepost is geweest, maar omg tis vuil.
Kwaarschuw u, als ge een gevoelige maag hebt, ECHT NIE kijken.
Hoe springt die gast ook.
Connexion | Facebook
Atrox zei:Knappe login.