Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Bestaat de tour van Milk Inc uit wekelijks in het sportpaleis te gaan staan? :confused:

Selderijstok

Legacy Member
Weer een sukkel gezien die niet kon rijden met zijn nieuwe Porsche.

:sop:

Hollow

Legacy Member
Tis alweer 2 maand geleden dat ik nog is id mcdonals gegeten heb, krijg nu al zin in een bigmac en een cbo met frieten :love:

_DKsissor_

Legacy Member
m'n ma die lastig is omdat ik haar mijn kot nie liet opruimen...
Waarom mag ik niet in mijne rommel zitten alsk da zelf wil :angry:.

SilentSpring

Legacy Member
rammsein zei:
m'n ma die lastig is omdat ik haar mijn kot nie liet opruimen...
Waarom mag ik niet in mijne rommel zitten alsk da zelf wil :angry:.
Da's gelijk mijn ma. 'k was gisteren toevallig eens in m'n kast aan't kijken, merk ik ineens dat m'n map met alle rapporten en m'n diploma weg is.
Ons ma had weer eens m'n kast 'opgeruimd' en ze had die map achteraan weggezet zodat ik die niet direct vond.
'k dacht al efkes dat ik ze kwijt was:sop:

Da's altijd zo, ik weet alles perfect liggen, maar als ze er dan eens in moeit vind je de helft niet terug.

_DKsissor_

Legacy Member
Den Freddie zei:
Da's gelijk mijn ma. 'k was gisteren toevallig eens in m'n kast aan't kijken, merk ik ineens dat m'n map met alle rapporten en m'n diploma weg is.
Ons ma had weer eens m'n kast 'opgeruimd' en ze had die map achteraan weggezet zodat ik die niet direct vond.
'k dacht al efkes dat ik ze kwijt was:sop:

Da's altijd zo, ik weet alles perfect liggen, maar als ze er dan eens in moeit vind je de helft niet terug.
jep. Echt erg :(. En nu is het van. Ik doe niks meer voor u! Ge zorgt zelf voor uw eten ,ge gaat zelf winkelen etc etc. En dat allemaal omdat ze mij van kot kwam halen en er nog ne broodzak op de kast lag die ze wou weggooien waarop ik zei dat ik dat zondagavond wel zou doen :unsure:.

BlackWind

Legacy Member
Vandaag de sneldienst naar Antwerpen genomen zonder problemen, maar de terugrit was net iets anders...

Ongeveer 5 minuten nadat we vertrokken hoorde ik opeens een grote knal. Niet wetende wat dit was keek ik om mij heen en zag ik mensen in paniek rechtspringen. Nu bleek dat een of andere Marokkaan een ruit van die bus ingesmeten had. Resultaat: bus reed niet verder en ik zat vast in Antwerpen...

Arifiene

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Heey, ze kunnen ze tenminste nog helpen.

Mijn kat is sinds dinsdag dood.
:hug:

?therapy? zei:
Ja, het is een volledig witte kat. :) We mogen eigenlijk al van geluk spreken dat ze er niet vroeger last van kreeg. Witte katten hebben een hoog risico om blind/doof te worden zei de dierenarts.

Ja witte katten hun oortjes zijn zeer gevoelig voor zonnebrand en bijgevolg ook gevoeliger voor kanker.
Wij raden aan om witte katten binnen te houden, ofwel hun oortjes in te smeren met zonnecreme. Sounds stupid, maar t helpt wel.

Niet alle witte katten hoor, de odd-eyed en diegene met blauwe oogjes :).

ironhorn

Legacy Member
weeral veel centjes kwijt aan boeken (boekenfestijn in hasselt) en geen plaats om ze te zetten :(

+ spel van the mummy dat voor pc is ipv ps2 (slecht gekeken :()

Razyr

Legacy Member
Deze zaterdag was een emotionele rollercoaster met overwegend slechte momenten :(

Mathelas

Legacy Member
Het is tijd voor...de muur!!!

Verdomme zeg, hole in the wall is één van de achterlijkste programma"s dat ik ooit heb gezien! Zo goed in Japan en zo verkracht hier...:sop:

En hey, laten we er een dikke en een dwerg insteken, wat voor enorm hilarische situaties zou dat toch geven?:ironic: Het 10 keer herhalen met heel grappige commentaar maakt het programma natuurlijk veel beter.:)

Ochja... Ik zal het maar bij de Japanse versie houden.

?therapy?

Legacy Member
Mathelas zei:
Het is tijd voor...de muur!!!

Verdomme zeg, hole in the wall is één van de achterlijkste programma"s dat ik ooit heb gezien! Zo goed in Japan en zo verkracht hier...:sop:

En hey, laten we er een dikke en een dwerg insteken, wat voor enorm hilarische situaties zou dat toch geven?:ironic: Het 10 keer herhalen met heel grappige commentaar maakt het programma natuurlijk veel beter.:)

Ochja... Ik zal het maar bij de Japanse versie houden.
Inderdaad, zit er net ook naar te kijken. :x man man man... zo crappy
Dat ze dan tenminste die vrouwen in een sexy pakje steken, maar neen, zelfs dat niet :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan