Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tynoesj zei:Weer zo'n zin hebben in McDonalds...
Selderijstok zei:Weer een sukkel gezien die niet kon rijden met zijn nieuwe Porche.
![]()

freakykiller zei:
PinkyNTheBrain zei:Vuile tynoesj is vuil!

Hollow zei:Tis alweer 2 maand geleden dat ik nog is id mcdonals gegeten heb, krijg nu al zin in een bigmac en een cbo met frieten![]()

DuffyT zei:Weer iemand gezien die "Porsche" niet kan spellen![]()

Da's gelijk mijn ma. 'k was gisteren toevallig eens in m'n kast aan't kijken, merk ik ineens dat m'n map met alle rapporten en m'n diploma weg is.rammsein zei:m'n ma die lastig is omdat ik haar mijn kot nie liet opruimen...
Waarom mag ik niet in mijne rommel zitten alsk da zelf wil.

jep. Echt ergDen Freddie zei:Da's gelijk mijn ma. 'k was gisteren toevallig eens in m'n kast aan't kijken, merk ik ineens dat m'n map met alle rapporten en m'n diploma weg is.
Ons ma had weer eens m'n kast 'opgeruimd' en ze had die map achteraan weggezet zodat ik die niet direct vond.
'k dacht al efkes dat ik ze kwijt was
Da's altijd zo, ik weet alles perfect liggen, maar als ze er dan eens in moeit vind je de helft niet terug.
. En nu is het van. Ik doe niks meer voor u! Ge zorgt zelf voor uw eten ,ge gaat zelf winkelen etc etc. En dat allemaal omdat ze mij van kot kwam halen en er nog ne broodzak op de kast lag die ze wou weggooien waarop ik zei dat ik dat zondagavond wel zou doen
.night ghost 128 zei:Heey, ze kunnen ze tenminste nog helpen.
Mijn kat is sinds dinsdag dood.

?therapy? zei:Ja, het is een volledig witte kat.We mogen eigenlijk al van geluk spreken dat ze er niet vroeger last van kreeg. Witte katten hebben een hoog risico om blind/doof te worden zei de dierenarts.
.

Inderdaad, zit er net ook naar te kijken.Mathelas zei:Het is tijd voor...de muur!!!
Verdomme zeg, hole in the wall is één van de achterlijkste programma"s dat ik ooit heb gezien! Zo goed in Japan en zo verkracht hier...
En hey, laten we er een dikke en een dwerg insteken, wat voor enorm hilarische situaties zou dat toch geven?:ironic: Het 10 keer herhalen met heel grappige commentaar maakt het programma natuurlijk veel beter.
Ochja... Ik zal het maar bij de Japanse versie houden.
man man man... zo crappy