Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
gvd een of ander feest hier in de buurt, met de raam dicht hoor ik de muziek nog :angry: eerste poging tot slapen mislukt

Selderijstok

Legacy Member
DuffyT zei:
Het is u vergeven:p Btw mensen die schrijffouten nadien wegediten zijn nog erger:naughty::ironic:

Ja, en dan mij laten quoten door 20 andere mensen zeker vanwege mijn domme fout :lol:

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Het geluidsniveau in discotheken...

Zelfs met je oren dicht hoor je de muziek nog super goed. Lager met die volume knop alsjeblieft. Het is toch absurd dat je als uitgaander oordoppen moet kopen...

Tha_nOn

Legacy Member
SveltestSword zei:
Les van vandaag: als ge shit wilt terugbrengen in de mediamarkt: zeg niet "tis ongebruiksvriendelijk" zegt "der zitten verborgen mankementen aan die ervoor zorgen dat het toestel niet naar behoren werkt" en als ze dan nog moeilijk doen, vraag naar nen verantwoordelijken van de afdeling.

dat weet ge toch sowieso:p of gij da nu gebruiksvriendeljk vindt of ni, das ni hun probleem
+ uw vader zal wel gewoon imposanter enzo overgekomen zijn omdat die ook wa meer zijne leeftijd mee heeft

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb geen idee waarom die Michael Jackson thread nog niet op Muziek staat, het gaat daar ondertussen al lang niet meer over zijn dood.

Maar als je het report reageert er niemand op :ironic:

Bram

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dat weet ge toch sowieso:p of gij da nu gebruiksvriendeljk vindt of ni, das ni hun probleem
+ uw vader zal wel gewoon imposanter enzo overgekomen zijn omdat die ook wa meer zijne leeftijd mee heeft

Gohja, ik wist da nu. Nu wel :p En die leeftijd shizzle, daar zult ge wel gelijk over hebben. Eerst oud worden dus, voor ge dingen wilt retourneren.

Of naar nen andere winkel gaan.

Arifiene

Legacy Member
Ironhorn zei:
was mijn eerste keer vandaag :) eerst een klein handmandje, maar dat zat al rap vol, dus omgeruild voor zo'n trolley

aan de kassa's was het wel een drukte van jewelste; er waren misschien wel 10 kassas, maar 100den mensen :x nuja, gelukkig ging kassa 9 redelijk snel :)

Ja die mandjes zijn niets waard...
Vorige keer kon het zelfs niet allemaal meer in men trolleytje :p.

boogje

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik heb geen idee waarom die Michael Jackson thread nog niet op Muziek staat, het gaat daar ondertussen al lang niet meer over zijn dood.

Maar als je het report reageert er niemand op :ironic:

²nd.

Dennoman

Legacy Member
Bleh, nog steeds slijm op mijn longen.

Gelukkig al bijlange nimeer zo ziek als gisteren en eergisteren.

Michster

Legacy Member
SveltestSword zei:
Fucking klote service in de MediaMarkt en ik die nie assertief genoeg ben.

M'n zus wou graag een nieuwe mp3 speler kopen, dus zij en ik naar de MediaMarkt in Oostakker. Ze wou nie te veel geld uitgeven, dus na efkes de goekope modellekes te bekijken besluit ze om nen Sweex iPod kloon van 8gig te kopen voor 29 euro.

Thuis gekomen met haar, da ding op pc aangesloten, wa muziek op gezet via Explorer, eens willen testen hoe da ding werkt en ik geraak er maar nie aan uit. Het menu werkt langs geen kanten, logica is mijlenver te zoeken... Normaal als er iets uitgevogeld moet worden, doe ik het altijd. Als ik al naar een handleiding moet grijpen, is het teken da het ingewikkeld wordt :s Handleiding van da ding: type door-babelfish-gegooid-japanees-naar-engels-naar-nederlands.

Soit, m'n zus een half uurke haar goesting laten doen, komt ze naar mij "kwil hem gaan ruilen, 't trekt op niets. Ik had schrik da ze hem nie wouden terugnemen omda (m'n zus kennende) de verpakking wellicht beschadigd zou zijn. Wonder bij wonder was die nog volledig intakt, zelfs nog mee die rode bandjes da Mediamarkt rond hun shit doet. Het enigste wa doorgesneden was, was het doorzichtig lakkerke aan de flap van het kartonnen doosje.

Terug naar Mediamarkt mee m'n zus, 20 minuten staan aanschuiven aan balie, dialoog ging beetje als volgt:
Kerel van mediamarkt "aja nee sorry, da plakkerke is open gedaan geweest, da kunnen we niet terugnemen."
Ik: "da meent ge niet, die verpakking is compleet onbeschadigd, leg daar een nieuw lakkerke op en ge kunt da gewoon terug int rek zetten"
Kerel: "ja nee sorry... Op dozen waar geen lakkerke hangt, dan zouden we da kunnen doen, maar op deze hangt een lakkerke dus dan gaat da nie"
Ik: "Meneer, excuseer, maar zegt ge nu da ik evengoed da lakkerke der gans had kunnen afnemen en u gewoon zeggen da der nooit eentje heeft opgehangen. Had ge het dan wel teruggepakt?"
Kerel: "ja nee.... da gebeurt eigenlijk nooit, da daar geen lakkerke op hangt... kzalt even aan m'n verantwoordelijke gaan vragen"
Kerel is 2 minuten weg, komt terug met die mediamarkt bandjes doorgeknipt (verpakking dus zeker geopend en "beschadigd" nu)
"nee sorry, kmag het niet terugnemen".

Geambeteerd afgedropen, terug naar huis gereden, m'n zus was wa van streek (emotionele tieners ftw :p) en relaas aan m'n pa gaan doen. Komt m'n pa ineens op mij af gebriest "geef hier die sleutels, kzal kik die pipo's van de mediamarkt wel eens gaan duidelijk maken wa ze wel en nie terug pakken."

Soit, terug in mediamarkt wast na 2 minuten in orde en ondertussen heeft m'n zus een fijn werkende Sony :p

Les van vandaag: als ge shit wilt terugbrengen in de mediamarkt: zeg niet "tis ongebruiksvriendelijk" zegt "der zitten verborgen mankementen aan die ervoor zorgen dat het toestel niet naar behoren werkt" en als ze dan nog moeilijk doen, vraag naar nen verantwoordelijken van de afdeling.
Haha, ik heb da ding daar ook gekocht tijdje geleden, kdacht: wauw zou de besturing even intuïtief zijn als bij ipod voor maar 30 euro?
Nee dus kankerstuk brol, weggegeven uiteindelijk en nu terug ipod nano:love:

ng

Legacy Member
SveltestSword zei:
Gohja, ik wist da nu. Nu wel :p En die leeftijd shizzle, daar zult ge wel gelijk over hebben. Eerst oud worden dus, voor ge dingen wilt retourneren.

Of naar nen andere winkel gaan.

Of gewoon geen brol kopen van Sweex/Trust/andere buchtmerken.

Foezjie

Legacy Member
Man ik haat autorijden!
Ware het niet van mijn ouders dan was ik al lang aan het oefenen voor mijn motorijbewijs..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan