Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:Wat is er mis met autorijden?
)fujitsi zei:Dat het zo verdomd saai is. (Reglementair rijden toch)
Met een brommer/moto besef je tenminste dat je snel gaat. En het is ook zo lomp, een auto..
Klymaxx zei:Dax =/ snel gaan.
Wat is de maximum snelheid, 70?
Crosserke zei:hij zei "besef dat je snel gaat" , ne dax aan 70 voelt veel rapper dan ne BMW aan 70 he , ookal ist dezelfde snelheid

wilyjens zei:Maar met nen dax kunt ge geen 220 peren![]()
moet maar geen saaie auto kopen, als ge zo met uw gat op 10cm van de grond rondrijd hebde toch ook een serieus snelheidsgevoel zennefujitsi zei:Dat het zo verdomd saai is. (Reglementair rijden toch)
Met een brommer/moto besef je tenminste dat je snel gaat. En het is ook zo lomp, een auto..

wilyjens zei:Bwa, ik heb ook met een brommerke gereden dat 60 reed, maar zo veel is daar in mijn ogen niet aan.
Als ik me mijn maat zijne dax 80 (!!!
) ga dan vind ik da verdomme heel snel 
Op nen ciao is 65 al gigantische rap, zeker als je moet remmenmaximvdb zei:Hangt er ook van af me welke brommer da ge rijd eAls ik me mijn maat zijne dax 80 (!!!
) ga dan vind ik da verdomme heel snel
![]()

Klymaxx zei:Dax =/ snel gaan.
Wat is de maximum snelheid, 70?

brechen zei:moet maar geen saaie auto kopen, als ge zo met uw gat op 10cm van de grond rondrijd hebde toch ook een serieus snelheidsgevoel zenne![]()

Fujitsi rijdt atm met een Kabrechen zei:moet maar geen saaie auto kopen, als ge zo met uw gat op 10cm van de grond rondrijd hebde toch ook een serieus snelheidsgevoel zenne![]()

Decade zei:156 is het maximum dat al gehaald is dacht ik.
Onverantwoord? ja![]()

ad: