Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foezjie

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Wat is er mis met autorijden?

Dat het zo verdomd saai is. (Reglementair rijden toch :unsure:)
Met een brommer/moto besef je tenminste dat je snel gaat. En het is ook zo lomp, een auto..

Klymaxx

Legacy Member
fujitsi zei:
Dat het zo verdomd saai is. (Reglementair rijden toch :unsure:)
Met een brommer/moto besef je tenminste dat je snel gaat. En het is ook zo lomp, een auto..

Dax =/ snel gaan.

Wat is de maximum snelheid, 70?

Crosserke

Legacy Member
Klymaxx zei:
Dax =/ snel gaan.

Wat is de maximum snelheid, 70?

hij zei "besef dat je snel gaat" , ne dax aan 70 voelt veel rapper dan ne BMW aan 70 he , ookal ist dezelfde snelheid

wilyjens

Legacy Member
Crosserke zei:
hij zei "besef dat je snel gaat" , ne dax aan 70 voelt veel rapper dan ne BMW aan 70 he , ookal ist dezelfde snelheid

Maar met nen dax kunt ge geen 220 peren :music:

Foezjie

Legacy Member
wilyjens zei:
Maar met nen dax kunt ge geen 220 peren :music:

Daarom zeg ik ook reglementair rijden.

En inderdaad, met een Dax (of eender welke brommer/moto) heb je een veel groter snelheidsgevoel.

Brecht

Legacy Member
fujitsi zei:
Dat het zo verdomd saai is. (Reglementair rijden toch :unsure:)
Met een brommer/moto besef je tenminste dat je snel gaat. En het is ook zo lomp, een auto..
moet maar geen saaie auto kopen, als ge zo met uw gat op 10cm van de grond rondrijd hebde toch ook een serieus snelheidsgevoel zenne :D

wilyjens

Legacy Member
Bwa, ik heb ook met een brommerke gereden dat 60 reed, maar zo veel is daar in mijn ogen niet aan.

De SkeEvN

Legacy Member
men strontienette kon maar 25 a 30 als de wind meezat
het gevoel van snelheid zag ik enkel als het regende, de druppels bewogen tog wel lichtjes :unsure:

maximvdb

Legacy Member
wilyjens zei:
Bwa, ik heb ook met een brommerke gereden dat 60 reed, maar zo veel is daar in mijn ogen niet aan.

Hangt er ook van af me welke brommer da ge rijd e ;) Als ik me mijn maat zijne dax 80 (!!!:unsure:) ga dan vind ik da verdomme heel snel :p

DBK

Legacy Member
maximvdb zei:
Hangt er ook van af me welke brommer da ge rijd e ;) Als ik me mijn maat zijne dax 80 (!!!:unsure:) ga dan vind ik da verdomme heel snel :p
Op nen ciao is 65 al gigantische rap, zeker als je moet remmen :lol:

wilyjens

Legacy Member
Ik reed met een Piaggioke rond, en zo speciaal was dat allemaal niet hoor. Voor een echt rijgevoel pakt u ge nen deftige moto dat boven de 100 kan ;)

Bubbling Zombie

Legacy Member
ik heb koppijn en vermoed dat die halve fles whiskey der voor iets tussenzat.

[LRRP]

Legacy Member
brechen zei:
moet maar geen saaie auto kopen, als ge zo met uw gat op 10cm van de grond rondrijd hebde toch ook een serieus snelheidsgevoel zenne :D

²
Bv karting, ge zit bij wijze van spreken op de grond. Als ge dan 50 à 60 rijdt, dat geeft pas een snelheidsgevoel.
Snelheidsgevoel met de auto tegen 200 < snelheidsgevoel met een kart tegen 50 à 60 :p

GuntherDW

Legacy Member
Nu alles deftig overgezet is,
al m'n anime deftig gesorteerd etc komt het klotige werk.
Het terugvinden van "verloren geraakte" anime. (AniDB O Matic gebruikers zullen me wel verstaan :p)
Allegoe is het maar ~96GB, waarvan ik weet dat er al een deel op DVD staat :D.

Proim

Legacy Member
brechen zei:
moet maar geen saaie auto kopen, als ge zo met uw gat op 10cm van de grond rondrijd hebde toch ook een serieus snelheidsgevoel zenne :D
Fujitsi rijdt atm met een Ka :unsure:

Foezjie

Legacy Member
Decade zei:
156 is het maximum dat al gehaald is dacht ik.
Onverantwoord? ja :p

Dan wil ik wel eens weten welk blok ze daaronder gestoken hebben. Volledig tjoened-out takegawe/tjr blokken halen max maar dan ook max 130..

@Brechen: natuurlijk, laat ik als startauto al een sportkar kopen, is de uwe te koop? :p
En inderdaad, ik rijd met een Ka :sad:

Brecht

Legacy Member
kheb der zelf nog nie mee kunnen rijden sinds ik der mee van engeland naar hier gereden heb, dus neen niet te koop :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan