Foezjie
Legacy Member
brechen zei:kheb der zelf nog nie mee kunnen rijden sinds ik der mee van engeland naar hier gereden heb, dus neen niet te koop![]()
Jammer, anders kocht ik hem direct, keb toch nog zo'n 400 euro liggen, meer kost zoiets niet zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brechen zei:kheb der zelf nog nie mee kunnen rijden sinds ik der mee van engeland naar hier gereden heb, dus neen niet te koop![]()
Dillyracer zei:Ik kan het geloven dat rijden met een Ford Ka saai is![]()
Ik probeer het spannend te maken maar dat heeft mijn moeke dan weer niet graagDillyracer zei:Ik kan het geloven dat rijden met een Ford Ka saai is![]()

Zij maakt het toch ook spannend?fujitsi zei:Ik probeer het spannend te maken maar dat heeft mijn moeke dan weer niet graag![]()
Proim zei:Zij maakt het toch ook spannend?
Zo af en toe zelf schakelen, die suspense!

fujitsi zei:Ah zwijgt jong!![]()

Proim zei:
fujitsi zei:Kga u neer nerdragen ze!!

Forumrat is not pleased (or will not be)Proim zei:

voor die prijs moogde der eens inzittenfujitsi zei:Jammer, anders kocht ik hem direct, keb toch nog zo'n 400 euro liggen, meer kost zoiets niet zeker?
brechen zei:voor die prijs moogde der eens inzitten
brechen zei:tempting!
fujitsi zei:Forumrat is not pleased (or will not be)![]()

Try mefujitsi zei:En een afspraak met de moedre van Proim!

Proim zei:Try me![]()