Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dinsdagland

Legacy Member
giny008 zei:
Heb het van vrijdagmorgen, opeens opgekomen.
Ben veel moe, heb spierpijn, ambetante hoest.
En mag van dokter niet buiten wegens besmettingsgevaar.
Werken of studeren zit er ook al niet in omdat ik me niet kan concentreren. Achja, tegen woensdag zou ik genezen moeten zijn.

Of dood.

Berd

Legacy Member
Het verband tussen plastieken dopkes en een blindegeleidehond :wtf:
M'n vriendin is volledig gewonnen voor een of andere actie waarbij ge de dopkes van plastic flessen moet inzamelen zodat de partner van een vriend van een kennis van een collega van haar moeder (ofzo) goedkoper een blindegeleidehond kan hebben. :unsure:
Op zich heb ik er natuurlijk niks op tegen dat blinden geholpen worden, maar hoe verzinnen ze het?!
Bijgevolg is onze PMD zak veel sneller vol (ahja, die flessen zuigen zich terug vol lucht als er geen stop op zit) en heeft die zak een lucht da't geen naam heeft (ja, we spoelen melkflessen enzo uit). :sop:
Ik heb er geen idee van hoeveel zo'n hond kost, maar om daar een wezenlijk bedrag van te sponsoren met de restwaarde van plastic dopkes, hebt ge toch al ettelijke rollen extra PMD zakken gekocht imo. Dan geef ik toch liever dat geld rechtstreeks aan een stichting voor blinden. :woohoo:

CryTeX

Legacy Member
Moeders! jongens zagen, klagen, janken en moeien, kan precies niets goeds doen. Zit ge teveel thuis zaagt ze, zit ge teveel buiten zaagt ze. Doet ge niets ni heeln dag zaagt ze, doet ge dan wel iets, zaagt ze omdaje haar werk afpakt. Tjeezes nog een beetje volhouden en kzal zo blij zijn alsk alleen woon. :)

Frutsel

Legacy Member
Berd zei:
Het verband tussen plastieken dopkes en een blindegeleidehond :wtf:
M'n vriendin is volledig gewonnen voor een of andere actie waarbij ge de dopkes van plastic flessen moet inzamelen zodat de partner van een vriend van een kennis van een collega van haar moeder (ofzo) goedkoper een blindegeleidehond kan hebben. :unsure:
Op zich heb ik er natuurlijk niks op tegen dat blinden geholpen worden, maar hoe verzinnen ze het?!
Bijgevolg is onze PMD zak veel sneller vol (ahja, die flessen zuigen zich terug vol lucht als er geen stop op zit) en heeft die zak een lucht da't geen naam heeft (ja, we spoelen melkflessen enzo uit). :sop:
Ik heb er geen idee van hoeveel zo'n hond kost, maar om daar een wezenlijk bedrag van te sponsoren met de restwaarde van plastic dopkes, hebt ge toch al ettelijke rollen extra PMD zakken gekocht imo. Dan geef ik toch liever dat geld rechtstreeks aan een stichting voor blinden. :woohoo:

Op rock werchter moesten we ook alle dopjes van cola en water bijhouden voor blindegeleidehonden. Maar de opbrengst na 4 dagen werchter was maar een kleine 400 euro heb ik achteraf gehoord! Niet echt de moeite, als je het mij vraagt...

Arpeggiator

Legacy Member
vrouwen die ingewikkeld doen en denken da jonges speelgoed zijn om zomaar af en toe es te gebruiken :x wanneer kom ik eens een normaal meisje tegen in deze wereld?

$anka

Legacy Member
pff daarstrak mijn ergernis gekregen door naar het nieuws te kijken

Eerst ging het over de begroting. was er 1 of anderen tiest (kben zijne naam kwijt) die toegaf gerust enkele duizenden euro's van zijn loon te willen afstaan (op maandbasis uiteraard).

Daarna was er een stuk dat die kwisten daar aant zeveren waren omdat Hilde Crevits begot had geposeerd voor 1 of ander magazine. En da andere ministers meedelen welk kledingsmerk ze het liefst dragen.

Hebben die gvd niks anders te doen??? :wtf:
en dan al die dringende dossier maar laten wachten. echt, ik krijg het ervan!

freakykiller

Legacy Member
phaselocked zei:
vrouwen die ingewikkeld doen en denken da jonges speelgoed zijn om zomaar af en toe es te gebruiken :x wanneer kom ik eens een normaal meisje tegen in deze wereld?

Sometimes being an asshole is the thing to do :p Gemoogt het rationeel denken niet verliezen in liefde en die zeik.

Arpeggiator

Legacy Member
freakykiller zei:
Sometimes being an asshole is the thing to do :p Gemoogt het rationeel denken niet verliezen in liefde en die zeik.

nja ik laat mij soms echt veel te fel gaan in zo zaken. kmoet da dringend afleren ma da lukt ni :(

freakykiller

Legacy Member
phaselocked zei:
nja ik laat mij soms echt veel te fel gaan in zo zaken. kmoet da dringend afleren ma da lukt ni :(

Na paar keer op uw bek te gaan zult gehet wel leren :p Ik heb mij de laatste keer niet laten gaan en goh wat ben ik blij dat ik het niet gedaan heb (2 maanden geleden was het gedaan) en na een maand was het zo goed als weg uit m'n geheugen ^^

Arpeggiator

Legacy Member
freakykiller zei:
Na paar keer op uw bek te gaan zult gehet wel leren :p Ik heb mij de laatste keer niet laten gaan en goh wat ben ik blij dat ik het niet gedaan heb (2 maanden geleden was het gedaan) en na een maand was het zo goed als weg uit m'n geheugen ^^

hebde daar truckskes/tips voor?

freakykiller

Legacy Member
phaselocked zei:
hebde daar truckskes/tips voor?

Voor wat ? niet te laten gaan of gewoon te verbannen uit uw gedachten :p ? Dat laatste heeft maar als remedie u eerst niet te laten gaan of HEEEEEL VEEEL afleiding, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee, ik heb eerder een gebrek aan afleiding (ga te weinig uit en te weinig hobby's die niet 'alleen' zijn) en dat besef ik :p Dus werk ik maar preventief

Arpeggiator

Legacy Member
freakykiller zei:
Voor wat ? niet te laten gaan of gewoon te verbannen uit uw gedachten :p ? Dat laatste heeft maar als remedie u eerst niet te laten gaan of HEEEEEL VEEEL afleiding, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee, ik heb eerder een gebrek aan afleiding (ga te weinig uit en te weinig hobby's die niet 'alleen' zijn) en dat besef ik :p Dus werk ik maar preventief

Uhu, thanks! ^^ Kga es vroeg slapen se. Yo

Dennoman

Legacy Member
Met 3 grieten op kot zitten en door het kennismakingsetentje te weten komen dat ik nooit overeen zal kunnen komen met hen.

Swat, zolang er geen ambras is: no worries zeker.

Blackened

Legacy Member
Verkeer in en rond Brussel :doh:

Normaal sta ik op zo'n half uurtje op mijn werk, vandaag 1uur en 40min. over gedaan ...:ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan