Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cinnead

Legacy Member
k'ben menne huissleutel kwijt .. t'is ofwel dat ofwel steekt die nog in de vaste pc .
Anyways zal ik een tijdje mogen wachten aan de deur sinds ik altijd eerste thuis ben :(

Brecht

Legacy Member
dat ze nog altijd nie gebeld hebben van de keuring, ben nu keer een week thuis dat ik tijd heb om dermee naar de keuring te rijden, seffes bellen ze dan volgende week alsk geen tijd heb :s

spray-bunny

Legacy Member
Mensen die afspraken niet nakomen, waardoor ik veel tijd verspil, geld verlies en zelf weer een heleboel afspraken moet verzetten.

Michster

Legacy Member
Moeder die mijn croques besloot te maken met smeerkaas....
SMEERKAAS zeg ik u!:angry:
aaaaaargh vadsige nest was dat:puke:

GaMe®

Legacy Member
Cyberkef zei:
Men zal als test voor één week een advertentiebanner onder elke eerste post van het forum plaatsen (geen google-stuff, maar game-ads).
Na deze week wordt er een evaluatie gedaan van deze nieuwe methode.

omfg

Dennoman

Legacy Member
Dat hebben ze eens gedaan op een dvd-forum waar ik op zat.

Twee weken heeft het geduurd :')

Dennoman

Legacy Member
En @ night ghost: same here, maar dan met de poetsvrouw. Is een vriendin van ons ma die elke woensdag komt kuisen om iets bij te verdienen. Voor het prijske da die vraagt kunt ge het niet zelf doen :p Die zit ook echt constant aan mijn spullen terwijl ik mijn kamer toch altijd redelijk goed opruim me dunkt. Er kan dus echt gewoon niks in de weg staan, en toch herschikt ze alles. Grah.

Energised

Legacy Member
haha het eeuwige geklaag over "moeders" kheb hier ook zo'n exemplaar thuis..

staat er 'n paar schoenen in een verder opgeruimde kamer, dan ist bekans zo'n drama alsof ge de deur bekans ni openkrijgt van de rommel die er ligt :p

of op mn bureau, ligt mn headset & 'n schrijfblok en wa pennen...

"WAT EEN VARKENSSTAL IS ME DAT HIER"

ach.. kunde weinig aan doen

u4ea

Legacy Member
Ik merk da ook altijd dat ofwel mijn scherm ineens zo dicht staat of mijn boxen naar de verkeerde kant gericht ,of soms da mijn pc zelf ni wilt opstarten.
En ook altijd mijn gitaar in die draagzak steken.
laat da toch is staan,da staat achter mijn bed ,wa heeft daar nu iemand last van alez

Mathelas

Legacy Member
De werkmannen zijn hier aan de overkant al de hele dag lawaai aant maken!:angry:

Zo kan ik mij niet concentreren op mijn studies! :(

a143290

Legacy Member
AARGH!! Vandaag gingen ze bij Alternate zeker een exacte leverdatum voor die damn laptop hebben.. Nada, ze weten nog steeds van niks. "Kan deze week zijn, misschien volgende week."

Ik wacht nu al 3 weken op dat ding -_- ik ging die "zeker deze week nog" hebben toen ik hem bestelde...

cuda

Legacy Member
Kotgenoten die te associaal zijn om wanneer de bel gaat de voordeur te komen openen.
hebt ge is het fantastisch idee om uwe sleutel in een pan in de keuken te verstoppen zodat de vriendin binnenkan wanneer ik er niet ben.
zijn we beiden buitengesloten :(

Proto

Legacy Member
patserpatser zei:
Moeder die mijn croques besloot te maken met smeerkaas....
SMEERKAAS zeg ik u!:angry:
aaaaaargh vadsige nest was dat:puke:

what the fuck?
da kan toch nie goed zijn :puke:

?therapy?

Legacy Member
Een bontwinkel dat geopend gaat worden waar ik elke dag moet passeren. :puke: :sop:

EternalSilence

Legacy Member
cuda zei:
Kotgenoten die te associaal zijn om wanneer de bel gaat de voordeur te komen openen.
hebt ge is het fantastisch idee om uwe sleutel in een pan in de keuken te verstoppen zodat de vriendin binnenkan wanneer ik er niet ben.
zijn we beiden buitengesloten :(

:lol:

M'n kotgenoten mochten ook wel wat socialer zijn. :sad:

Hollow

Legacy Member
+50000$ kwijtgespeeld op facebook poker door ambras met Albanezen in de chat, zat ondertussen maar met een half oog te kijken naar de tafel en op call te klikken :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan