Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spray-bunny

Legacy Member
nicksnames zei:
Ook bedankt, ik detecteer hier de typische kleuterreactie: toch weer de behoefte om te delen dat uw vermoeden bevestigd werd én natuurlijk niet te missen de smiley op het einde :')

Veel petplezier nog :')
Wat een oppervlakkige retard zijt gij nu. Bij politieke verenigingen draait het echt wel rond de petten he!:ironic:

Killertux

Legacy Member
nicksnames zei:
Ook bedankt, ik detecteer hier de typische kleuterreactie: toch weer de behoefte om te delen dat uw vermoeden bevestigd werd én natuurlijk niet te missen de smiley op het einde :')

Veel petplezier nog :')

Geregistreerd: 28/09/09
Locatie: SMurg
Berichten: 9
...

Ga ergens anders spelen.

GaMe®

Legacy Member
Hollow zei:
+50000$ kwijtgespeeld op facebook poker door ambras met Albanezen in de chat, zat ondertussen maar met een half oog te kijken naar de tafel en op call te klikken :sop:

Wtf? Toch geen real money? :wtf:

Tr1ploid

Legacy Member
spray-bunny zei:
Dat beiden wel eens geweld gebruiken zal je me niet horen tegenspreken. Maar als je spreekt over de Gentse verenigingen is het wel duidelijk dat links het gewelddadigst is. In A'pen is dat wss omgekeerd.

Duidelijk?
Als NSV zich eens komt verontschuldigen aan mijn adres voor het gooien van fietsen en flessen naar de bende 'neutrale' mensen (waaronder ik) die tussen hen en de flikken stonden op de NSV betoging vorig jaar, dan zou ik uw argument op z'n minst beschouwen als onwetendheid ipv ronduit een belediging.

spray-bunny

Legacy Member
Tr1PloiD zei:
Duidelijk?
Als NSV zich eens komt verontschuldigen aan mijn adres voor het gooien van fietsen en flessen naar de bende 'neutrale' mensen (waaronder ik) die tussen hen en de flikken stonden op de NSV betoging vorig jaar, dan zou ik uw argument op z'n minst beschouwen als onwetendheid ipv ronduit een belediging.
Ok, da's dan uw ervaring daarmee. Ik heb andere ervaringen. Wss ligt de waarheid ergens in't midden zkr?

(wie gaat er nu in godsnaam tussen flikken en betogers staan?:D)

Killertux

Legacy Member
Voor zover ik mij herinner stonden die 'neutrale' mensen gewoon vast in no time en konden ze geen kant op? Of was dat een andere betoging?

bludgeoned

Legacy Member
Ik heb die mannen iemand van zijn fiets weten sleuren, om vervolgens met hun legerbottinen op hem te schoppen.
Ik heb trouwens nergens ontkend dat er aan de andere kant van het spectrum ook geweldenaars zitten. Ik geef enkel mijn mening over het NSV en die is nu niet meteen positief te noemen.

Tr1ploid

Legacy Member
spray-bunny zei:
Ok, da's dan uw ervaring daarmee. Ik heb andere ervaringen. Wss ligt de waarheid ergens in't midden zkr?

(wie gaat er nu in godsnaam tussen flikken en betogers staan?:D)

Der flikken stonden tussen de linkse betogers en ons -> NSV komt al lopend van de andere richting naar ons toegestormd. Gebeurde trouwens allemaal op het kruispunt van de Overpoort, de kunstlaan en het Sint-Pietersplein.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan