Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een oppervlakkige retard zijt gij nu. Bij politieke verenigingen draait het echt wel rond de petten he!:ironic:nicksnames zei:Ook bedankt, ik detecteer hier de typische kleuterreactie: toch weer de behoefte om te delen dat uw vermoeden bevestigd werd én natuurlijk niet te missen de smiley op het einde :')
Veel petplezier nog :')
freakykiller zei:

nicksnames zei:Ook bedankt, ik detecteer hier de typische kleuterreactie: toch weer de behoefte om te delen dat uw vermoeden bevestigd werd én natuurlijk niet te missen de smiley op het einde :')
Veel petplezier nog :')
Hollow zei:+50000$ kwijtgespeeld op facebook poker door ambras met Albanezen in de chat, zat ondertussen maar met een half oog te kijken naar de tafel en op call te klikken![]()

GaMe® zei:Wtf? Toch geen real money?![]()

spray-bunny zei:Dat beiden wel eens geweld gebruiken zal je me niet horen tegenspreken. Maar als je spreekt over de Gentse verenigingen is het wel duidelijk dat links het gewelddadigst is. In A'pen is dat wss omgekeerd.
Ok, da's dan uw ervaring daarmee. Ik heb andere ervaringen. Wss ligt de waarheid ergens in't midden zkr?Tr1PloiD zei:Duidelijk?
Als NSV zich eens komt verontschuldigen aan mijn adres voor het gooien van fietsen en flessen naar de bende 'neutrale' mensen (waaronder ik) die tussen hen en de flikken stonden op de NSV betoging vorig jaar, dan zou ik uw argument op z'n minst beschouwen als onwetendheid ipv ronduit een belediging.
)spray-bunny zei:Ok, da's dan uw ervaring daarmee. Ik heb andere ervaringen. Wss ligt de waarheid ergens in't midden zkr?
(wie gaat er nu in godsnaam tussen flikken en betogers staan?)
wtf?hax!kthxbye zei:Wanneer was dat nu weer? @ triploid
Tr1PloiD zei:op de NSV betoging vorig jaar
Proim zei:Ge zijt echt niet goed bezig e de laatste dagen oO
