Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Mijn pa vertelde mij daarnet wat ik zou moeten betalen vooraleer ik alles zou kunnen overerven moesten mijn beide ouders nu sterven op het moment dat er niets geregeld is van zo'n zaken, ik schrok er toch even van :/


Dennoman zei:Hier ook met beide ouders, geregeld via verzekeringen en notaris. Aandeel van mijn vader in de zaak zou doorverkocht worden aan zijn compagnon en dat geld wordt vervolgens verdeeld onder mij en mijn broer. De privéfondsen natuurlijk ook, maar het is voornamelijk van het geld in de zaak dat wij het moeten hebben. Mijn vader heeft ook een vrij omvangrijke levensverzekering.
Swat, hoezeer ik ze soms kan verwensen, hoeft dat toch voor mij niet allemaal per se![]()

Absurd... voor een bepaald idee opkomen is ALTIJD ingaan tegen andere ideeën. Door tegen het NSV te betogen komen ze juist WEL uit voor hun eigen standpunten. Vergelijking: Betogen tegen ongelijke rechten is hetzelfde als betogen voor gelijke rechten. Betogen voor Vlaanderen betekent hier quasi altijd ook betogen tegen Wallonië. Betogen tegen het feit dat een club die zij als erg conservatief, onverdraagzaam en fascistisch geïnspireerd beschouwen, zomaar aanvaard wordt in Gent (zie het initieel toelaten op de Blandijn, standje op Kick-Off,...) kun je dus evengoed beschouwen als betogen voor progressiviteit, verdraagzaamheid en tegen racisme (volgens hetgeen wat zij dus vinden van het NSV)=[KO]=;12272609 zei:In plaats van te betogen voor hun eigenlijke ideeën gaan ze betogen tegen andersgezinden. Iedereen heeft het recht op een mening, betogen tegen iemands mening zonder je eigen ideeën door te willen drukken is verschrikkelijk marginaal en kortzichtig.
'k vind het grappig hoe je een ANTI-nsv betoging uitlegt als een uiting van verdraagzaamheid. Het is net dé uiting van onverdraagzaamheid tov andersdenkenden.Tr1PloiD zei:Absurd... voor een bepaald idee opkomen is ALTIJD ingaan tegen andere ideeën. Door tegen het NSV te betogen komen ze juist WEL uit voor hun eigen standpunten. Vergelijking: Betogen tegen ongelijke rechten is hetzelfde als betogen voor gelijke rechten. Betogen voor Vlaanderen betekent hier quasi altijd ook betogen tegen Wallonië. Betogen tegen het feit dat een club die zij als erg conservatief, onverdraagzaam en fascistisch geïnspireerd beschouwen, zomaar aanvaard wordt in Gent (zie het initieel toelaten op de Blandijn, standje op Kick-Off,...) kun je dus evengoed beschouwen als betogen voor progressiviteit, verdraagzaamheid en tegen racisme (volgens hetgeen wat zij dus vinden van het NSV)
Hangt er natuurlijk serieus vanaf waartegen je betoogt. Ik heb er weinig problemen mee dat er specifiek tegen intolerantie wordt betoogd en ik slaap er geen nacht minder van als daarvoor een paar ruiten sneuvelen. Ik promoot echter het geweld niet en daarom betoog ik ook zelf niet mee, maar da's dan ook de enige reden.spray-bunny zei:'k vind het grappig hoe je een ANTI-nsv betoging uitlegt als een uiting van verdraagzaamheid. Het is net dé uiting van onverdraagzaamheid tov andersdenkenden.
Een anti-betoging houden op dezelfde dag dat de pro-betoging wordt gehouden is een loutere uitdrukking van de wil om fysieke confrontatie aan te gaan.
Je zou een punt gehad hebben indien de anti-nsv betoging 'verdraagzaamheidsbetoging' had geheten ofzo, DAT zou een positief project zijn.
Dat wisselt nogal sterk voor zover ik het me herinner, maar ik dacht altijd in het tweede semester.DieselPower zei:Wanneer gaat die hanekesnest in feite door?
Moet ge daarom "op café"? Kunt ge ni gwn iets drinken op een terraske? :/JoeCatshoe zei:Leerkracht afwezig zonder te laten weten op voorhand, nu zit ik hier met mijn duimen te draaien de komende 2 uur ._. Te vroeg om op café te gaan en te weinig tijd om terug naar huis te gaan.
JoeCatshoe zei:Leerkracht afwezig zonder te laten weten op voorhand, nu zit ik hier met mijn duimen te draaien de komende 2 uur ._. Te vroeg om op café te gaan en te weinig tijd om terug naar huis te gaan.
Is er een hogeschool daar? Tiens.JoeCatshoe zei:Mja ik zit in sint kattelijne op school, hier zijn geen gezellige terraskes![]()
Nuja, kheb hier ne laptop, ik overleef het wel.