Tr1ploid
Legacy Member
night ghost 128 zei:Och die linksen met hun belachelijke anti nsv betogingen toch.![]()
Ze stonden mooi aan de 'ingang' van het sint-pietersplein met wat arafatsjaaltjes en spandoeken, en ongeveer 50 flikken errond met bepanserde wagens en reluitrusting. NSV kon zomaar vrij rondlopen.



ad: