Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Haha, rechten?PinkyNTheBrain zei:17u les op 3 dagen is véél te fucking veel![]()
²nd.spray-bunny zei:'k vind het grappig hoe je een ANTI-nsv betoging uitlegt als een uiting van verdraagzaamheid. Het is net dé uiting van onverdraagzaamheid tov andersdenkenden.
Een anti-betoging houden op dezelfde dag dat de pro-betoging wordt gehouden is een loutere uitdrukking van de wil om fysieke confrontatie aan te gaan.
Je zou een punt gehad hebben indien de anti-nsv betoging 'verdraagzaamheidsbetoging' had geheten ofzo, DAT zou een positief project zijn.
night ghost 128 zei:Mijn moeder die de ganse tijd commentaar aan het geven was aan de telefoon op mij.
Ik zit op twee meter afstand...
Fijn om te horen hoe nutteloos en hopeloos ik ben volgens haar.
Iemand zei:Haha, rechten?
Ik vind 10u les op een week genoeg ::
Das rot maar wel normaal voor een ir richting, neen? :dPinkyNTheBrain zei:Nee, handelsingenieur. Ik heb op 3 dagen 17u les en dan op de andere 2 nog maar 6u
Ja ik ben hun enige zoon, alles samen zou ik het privé geld + firma + huis overerven.Skipze zei:Gij zijt toch hunnen zoon he? : /
Want normaal is da dan ni zoveel ze, das vooral veel als da bijvoorbeeld de tante van u pa is en die gaat dood en u pa is den enige erver, dan is da pak rond de 70% belastingen...
Is omdat hij een aantal dagen geleden naar een uiteenzetting is geweest van zo'n zaken en ook omdat een aantal jaar geleden zijn vader is overleden en daarvan niets geregeld was waardoor zijn moeder en hijzelf en zus veel hebben moeten betalen om alles te krijgen... Nu willen we zo'n dingen voorkomen want de ouders van mijn moeder gaan het ook geen 20 jaar meer trekken denk ik zo...Bubbling Zombie zei:ja, onze pa en ik hebben ook regelmatig van die gesprekken![]()
over de verzekeringen enzo wie hebben, kvind dat wel interessant 
Mad.Villain zei:Argh, accident met bus (half uur op den bus vastgezeten ffs) en 2 andere auto's..
Buitenlanders waren (weer) de oorzaak :/