Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Jamaar 't was reactie op eerdere ergernis :(

it counts! :cry:

Maar swat: weer een nieuwe blaar op mijn voet -_-

Bosvos

Legacy Member
een vers kapsel, bijgevolg heb ik mijn baard dan maar afgedaan en ik heb duidelijk een nieuw machien nodig :( mijn vorig is kapot en met een gewoon scheermes krijg ik het bijlange niet zo glad op bepaalde plaatsen...

128MB

Legacy Member
Vrijdag wordt mijne baard professioneel bijgetrimd :p anders altijd zelf gedaan met men crap tondeuseke

Oldskooler

Legacy Member
Stancke zei:
²nd!

Vanmiddag zat er iemand naast me aan de PC's:

"Beste,

het was om te informeren of men stageplaats nu in orde is.

Bedankt."

Like OMFGWTFBBQ!

Geloof me, als je later gaat werken, en je wordt uit je veilige schoolomgeving getrokken, zal je pas zien hoe slecht het gesteld is met de kennis van de Nederlandse taal.

Waar jullie met lachen, is dagelijks voeder voor mij. En dat komende van zo goed als allemaal hooggeschoolde mensen, mensen met een hoge functie ect.

Werkelijk de meest onduidelijke en dubbelzinnige zinsconstructies, vol met spellingsfouten.

Prodigy

Legacy Member
Dat ik nodig eens kilo's moet beginnen kweken, ik blijf er precies maar 18 uitzien in vergelijking met meesten van mijn leeftijd :eek:

Troj

Legacy Member
Van 's morgens tot 's avonds met een casus bezig.
Ik voel mij net House, maar dan zonder assistenten :unsure:

sw1ss

Legacy Member
Grrrrr, zijn pinkers tegenwoordig een optie geworden? Hoeveel mensen ik de laatste tijd zie afslaan, indraaien, invoegen enzo zonder hun pinkers te gebruiken... Niks zo hattelijk als dat. En het zijn niet altijd BMW's of Mercedessen.

Foezjie

Legacy Member
[zieligmode]
Iets wat best te beschrijven valt met een quote uit de film "Eternal Sunshine of the Spotless Mind":
Why do I fall in love with every woman I see who shows me the least bit of attention?
[/zieligmode]

Prodigy

Legacy Member
Markeerstift zei:
Grrrrr, zijn pinkers tegenwoordig een optie geworden? Hoeveel mensen ik de laatste tijd zie afslaan, indraaien, invoegen enzo zonder hun pinkers te gebruiken... Niks zo hattelijk als dat. En het zijn niet altijd BMW's of Mercedessen.

Ja éh, zeker als je met de fiets bent en ze u nochtans zien staan wachten om het rond punt over te steken, wordt ge daar mooi bijna aangereden omdat je er zo hard op rekende dat die wagen ging verder blijven ronddraaien. :sop:

Dennoman

Legacy Member
Mensen die op de deur kloppen en vervolgens de deur gewoon opendoen zonder dat ik zeg dat ze mogen binnenkomen. Als ge toch zo onbeleefd wilt zijn, klop dan gewoon niet é :/

e.House

Legacy Member
Dennoman zei:
Mensen die op de deur kloppen en vervolgens de deur gewoon opendoen zonder dat ik zeg dat ze mogen binnenkomen. Als ge toch zo onbeleefd wilt zijn, klop dan gewoon niet é :/

rukker.;)

Selderijstok

Legacy Member
Markeerstift zei:
Grrrrr, zijn pinkers tegenwoordig een optie geworden? Hoeveel mensen ik de laatste tijd zie afslaan, indraaien, invoegen enzo zonder hun pinkers te gebruiken... Niks zo hattelijk als dat. En het zijn niet altijd BMW's of Mercedessen.

Is mij vandaag ook opgevallen, met exact dezelfde opmerking. Ik was dus letterlijk aan het roepen tegen die naast mij: Pinkers, te dure optie ofzo?!

Sightblinder

Legacy Member
Pred zei:
:D
nu na een gesprek van 2,5uur zal die ene 's' nu wel niet de doorslag geven maar bon, 't is toch ambetant

Ge weet nooit, genoeg grammar nazi's op deze wereld :unsure:

128MB zei:
Vrijdag wordt mijne baard professioneel bijgetrimd :p anders altijd zelf gedaan met men crap tondeuseke

Dacht dat ik mijn baard van 3 maand (klein experimentje :p) kon bijtrimmen (gewoon qua lengte wat evenredig maken, neklijn was geen probleem), uit frustratie tot een sikje getrimd :angry: volgende keer laat ik de kapper dat maar doen :unsure:

Troj

Legacy Member
Dennoman zei:
Mensen die op de deur kloppen en vervolgens de deur gewoon opendoen zonder dat ik zeg dat ze mogen binnenkomen. Als ge toch zo onbeleefd wilt zijn, klop dan gewoon niet é :/

Dat doe ik nu ook wel.
Uit ervaring weet ik dat het interessanter is de deur direct open te doen nadat ik geklopt heb.

:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan