Hollow
Legacy Member
Gisterenavond iemand die kerel met zijn cayenne gezien in de overpoort? Stopt die daar ineens aan den twieoo waar hij met open raam iedereen wat staat uit te dagen terwijl hij constant vooruit/achteruit rijdt. Dan parkeert hij na 10 pogingen achter een andere auto, stapt uit en slaagt zomaar voor niets twee kerels ineen. Voordat iedereen goed besefte wat er gebeurde reed hij al vollegas weg... Stom van mezelf dat ik er niet op tijd aan dacht zijn nummerplaat op te schrijven. Dat was nu eens echt krapuul van het zuiverste soort, ik hoop dat hij ergens is tegengekwakt met zijn auto.

rough day at work...


.
