Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hollow

Legacy Member
Gisterenavond iemand die kerel met zijn cayenne gezien in de overpoort? Stopt die daar ineens aan den twieoo waar hij met open raam iedereen wat staat uit te dagen terwijl hij constant vooruit/achteruit rijdt. Dan parkeert hij na 10 pogingen achter een andere auto, stapt uit en slaagt zomaar voor niets twee kerels ineen. Voordat iedereen goed besefte wat er gebeurde reed hij al vollegas weg... Stom van mezelf dat ik er niet op tijd aan dacht zijn nummerplaat op te schrijven. Dat was nu eens echt krapuul van het zuiverste soort, ik hoop dat hij ergens is tegengekwakt met zijn auto.

squan

Legacy Member
Hollow zei:
Gisterenavond iemand die kerel met zijn cayenne gezien in de overpoort? Stopt die daar ineens aan den twieoo waar hij met open raam iedereen wat staat uit te dagen terwijl hij constant vooruit/achteruit rijdt. Dan parkeert hij na 10 pogingen achter een andere auto, stapt uit en slaagt zomaar voor niets twee kerels ineen. Voordat iedereen goed besefte wat er gebeurde reed hij al vollegas weg... Stom van mezelf dat ik er niet op tijd aan dacht zijn nummerplaat op te schrijven. Dat was nu eens echt krapuul van het zuiverste soort, ik hoop dat hij ergens is tegengekwakt met zijn auto.

Sorry... :$ rough day at work...

Dinsdagland

Legacy Member
a143290 zei:
O_o"

*ga naar Lijnwinkel*
"Een buzzypas aub"
"Alstublieft!"

2 minuten werk :p

Yeah Right.

*Ga naar Lijnwinkel*
*Schuift een half uur aan*
*Arriveert aan de volgende rij waar je weer meer dan een half uur kan aanschuiven*
*Bolt het af*

Lang da ik heb mogen wachten op mijn beurt paar weken terug. :D

_DKsissor_

Legacy Member
gistere kotfeestje gedaan en de volgende dag kwam een buurvrouw klagen. Uurke geleden plots sms van kotbaas dat hem allemaal met ons wilt spreken morgen :s.
Wtf :s. Tzijn z'n zaken toch niet wat we hier in ons huis doen dat wij maandelijks betalen :s zolang we de boel niet afbreken mag hem content zijn.

weirdo

Legacy Member
ehehe smart ass, tis zijn huis, zolang hij eigenaar is of zelf huurder of weetikveel kan hij worden aangesproken dus het is wel zijn probleem hoor:)
hij mag dus klagen zoveel hij wil;)

Son Gokou

Legacy Member
3 clochards die mij zitten uit te kakken aan de spar. Type manne met halve liter cara pils in hun hand. Konden het niet laten om scheve opmerkingen te geven. Keek terug begonnen ze nog te dreigen ook. Een fietsslot als wapen is altijd handig.

Razyr

Legacy Member
Een meisje en regelmatige poster (zeg maar actiefste lid)van een forum waar ik mod ben is een paar dagen geleden aangereden door een dronken bestuurder en vandaag heeft een kennis gemeld dat ze het niet gehaald heeft.

Ik was echt shell-shocked. Ze was nog maar 15, had nog haar hele leven voor haar en door die klootzak is het allemaal weg. Hij heeft het ook niet overleefd en daar ben ik eerlijk gezegd blij om.

Dennoman

Legacy Member
rammsein zei:
gistere kotfeestje gedaan en de volgende dag kwam een buurvrouw klagen. Uurke geleden plots sms van kotbaas dat hem allemaal met ons wilt spreken morgen :s.
Wtf :s. Tzijn z'n zaken toch niet wat we hier in ons huis doen dat wij maandelijks betalen :s zolang we de boel niet afbreken mag hem content zijn.
Bullshit :p als er regels zijn ivm lawaai hebt ge u daaraan te houden. Gij hebt het contract onder die voorwaarden getekend dus heeft die daar nu eens alles over te zeggen zie :)

Be4sT

Legacy Member
Razyr zei:
Een meisje en regelmatige poster (zeg maar actiefste lid)van een forum waar ik mod ben is een paar dagen geleden aangereden door een dronken bestuurder en vandaag heeft een kennis gemeld dat ze het niet gehaald heeft.

Ik was echt shell-shocked. Ze was nog maar 15, had nog haar hele leven voor haar en door die klootzak is het allemaal weg. Hij heeft het ook niet overleefd en daar ben ik eerlijk gezegd blij om.


Kan ik volledig begrijpen.

Parnakra

Legacy Member
BuBbA zei:
Als u dat meteen opvalt, ok, tof. Jammer genoeg ben ik niet zo, en aan vrij veel van mijn collega's te zien, zijn zij ook niet zo. Maar als het bij u wel zo is, goed. Maar wat voor waarde kan je daar nu aan hechten?

"Oh maar hij kent de DT regels niet, hij is een slechte ICT'er hoor!!!"...

Als je mijn punt begrijpt.
Ik begrijp je punt en het slaat nergens op. :)

Carrion

Legacy Member
rammsein zei:
gistere kotfeestje gedaan en de volgende dag kwam een buurvrouw klagen. Uurke geleden plots sms van kotbaas dat hem allemaal met ons wilt spreken morgen :s.
Wtf :s. Tzijn z'n zaken toch niet wat we hier in ons huis doen dat wij maandelijks betalen :s zolang we de boel niet afbreken mag hem content zijn.

Da is zever he, da weet ge zelf ook goed genoeg.

_DKsissor_

Legacy Member
Carrion zei:
Da is zever he, da weet ge zelf ook goed genoeg.
Kvind van nie :s.
Wij huren voor 12 maanden dat huis. Als mensen problemen hebben sturen ze maar de politie bij geluidsoverlast maar de achterbakse manier van de kotbaas bellen die ons dan eens op de rooster gaat leggen is gewoon zielig.

Carrion

Legacy Member
rammsein zei:
Kvind van nie :s.
Wij huren voor 12 maanden dat huis. Als mensen problemen hebben sturen ze maar de politie bij geluidsoverlast maar de achterbakse manier van de kotbaas bellen die ons dan eens op de rooster gaat leggen is gewoon zielig.

Hij is nog altijd de eigenaar en wss heeft 'm da met de buren afgesproken zodat ge het eerst onder elkaar kunt oplosse ipv direct de flikken op uw dak te krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan