Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wilyjens

Legacy Member
rammsein zei:
Kvind van nie :s.
Wij huren voor 12 maanden dat huis. Als mensen problemen hebben sturen ze maar de politie bij geluidsoverlast maar de achterbakse manier van de kotbaas bellen die ons dan eens op de rooster gaat leggen is gewoon zielig.

Liever toch eerst den huisbaas dan direct de flikken ze. Ge gaat zelf in de fout, en nu moet je maar de verantwoordelijkheid ervan dragen :)

Savage

Legacy Member
rammsein zei:
Kvind van nie :s.
Wij huren voor 12 maanden dat huis. Als mensen problemen hebben sturen ze maar de politie bij geluidsoverlast maar de achterbakse manier van de kotbaas bellen die ons dan eens op de rooster gaat leggen is gewoon zielig.

Uit uwe uitleg blijkt dat ze eerst toch is komen klagen? Wat is er dan in godsnaam achterbaks aan? Als ge per se het zwijn wilt uithangen en lawaai maken, doe dat dan waar het toegelaten is...

ergernis: die blonde van K3 gaat óók nen boek uitbrengen, who cares, tis begot 31 jaar ...

Dinsdagland

Legacy Member
Savage zei:
Uit uwe uitleg blijkt dat ze eerst toch is komen klagen? Wat is er dan in godsnaam achterbaks aan? Als ge per se het zwijn wilt uithangen en lawaai maken, doe dat dan waar het toegelaten is...

ergernis: die blonde van K3 gaat óók nen boek uitbrengen, who cares, tis begot 31 jaar ...

Concurrentie voor u boek? :D

Dennoman

Legacy Member
rammsein zei:
Kvind van nie :s.
Wij huren voor 12 maanden dat huis. Als mensen problemen hebben sturen ze maar de politie bij geluidsoverlast maar de achterbakse manier van de kotbaas bellen die ons dan eens op de rooster gaat leggen is gewoon zielig.
Nee. Keihard lawaai maken zonder ooit eens te denken dat het misschien te luid zou kunnen zijn voor andere mensen is ronduit asociaal en zielig. Ze is trouwens komen klagen, wat wilt ge dan nog meer?

Arifiene

Legacy Member
rammsein zei:
gistere kotfeestje gedaan en de volgende dag kwam een buurvrouw klagen. Uurke geleden plots sms van kotbaas dat hem allemaal met ons wilt spreken morgen :s.
Wtf :s. Tzijn z'n zaken toch niet wat we hier in ons huis doen dat wij maandelijks betalen :s zolang we de boel niet afbreken mag hem content zijn.

Lol, ooit van burenhinder gehoord?

Tzijn zen zaken dus wel.

Marcooo

Legacy Member
Meiske dat voor mij werkt tegen gekomen op een feesje en ermee gekust. Nu al een paar dagen doen alsof er niks gebeurd is.. @KUT gevoel!

Mensen die klagen dat ik te snel rijd, terwijl ik gewoon sneller de toegestande snelheid aanneem.. (330i AC Schnitzer :drool:)

sw1ss

Legacy Member
Mad.Villain zei:
ziekjes aan het worden

steekt vies tege

Idem, men neus begint te lopen, moet niezen en begin koppijn te krijgen. Dat belooft weer voor de komende dagen. :sop:

Dinsdagland

Legacy Member
Markeerstift zei:
Idem, men neus begint te lopen, moet niezen en begin koppijn te krijgen. Dat belooft weer voor de komende dagen. :sop:

Het schooljaar is nu echt begonnen voor Markeerstift. :lol:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
marinho zei:
Meiske dat voor mij werkt tegen gekomen op een feesje en ermee gekust. Nu al een paar dagen doen alsof er niks gebeurd is.. @KUT gevoel!

Mensen die klagen dat ik te snel rijd, terwijl ik gewoon sneller de toegestande snelheid aanneem.. (330i AC Schnitzer :drool:)

en u beroep is?

Dinsdagland

Legacy Member
Markeerstift zei:
Haha :)
En dan heb'k nog nie eens iedere dag les gehad :p

Het was eigenlijk een mop.

Markeerstift --> fluoriseren --> "lopende neus & koppijn"









Hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahhaha :unsure:

CryTeX

Legacy Member
And yet again mijn moeder. Als ze zo doordoet ga ik er ne keer in kappen en bij mijn pa gaan wonen:).

?therapy?

Legacy Member
Vandaag teambuilding gehad. Vorig jaar had ik daar mijn schouder volledig verkloot ( operatie en zeer lange revalidatie) en dit jaar is mijn bril gewoon kapot :sop:

nonkel wulle

Legacy Member
marinho zei:
Meiske dat voor mij werkt tegen gekomen op een feesje en ermee gekust. Nu al een paar dagen doen alsof er niks gebeurd is.. @KUT gevoel!

Das wel behoorlijk, kak?:')
Als ze lekker is -> aar doen.

Ergernis: M'n lief eeft sinds vandaag ne jacuzzi met alles derop en deraan. En ik moet naar e fucking stom toneel voor Nederlands.:sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan