wilyjens
Legacy Member
rammsein zei:Kvind van nie.
Wij huren voor 12 maanden dat huis. Als mensen problemen hebben sturen ze maar de politie bij geluidsoverlast maar de achterbakse manier van de kotbaas bellen die ons dan eens op de rooster gaat leggen is gewoon zielig.
Liever toch eerst den huisbaas dan direct de flikken ze. Ge gaat zelf in de fout, en nu moet je maar de verantwoordelijkheid ervan dragen

.

)


