a143290
Legacy Member
Expancion zei:M'n buzzypas is nog altyd ni aangekomenad:
"*ga naar Lijnwinkel*
"Een buzzypas aub"
"Alstublieft!"
2 minuten werk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Expancion zei:M'n buzzypas is nog altyd ni aangekomenad:
"
Wat ik wil zeggen is: als je anderen intolerantie verwijt ga je dat niet counteren door ook intolerant te zijn tov hen. Integendeel, moest ik in zo'n linkse beweging zitten, 'k zou de discussie aangaan en ze met argumenten proberen vloeren.Dennoman zei:Hangt er natuurlijk serieus vanaf waartegen je betoogt. Ik heb er weinig problemen mee dat er specifiek tegen intolerantie wordt betoogd en ik slaap er geen nacht minder van als daarvoor een paar ruiten sneuvelen. Ik promoot echter het geweld niet en daarom betoog ik ook zelf niet mee, maar da's dan ook de enige reden.
Selderijstok zei:Is mij vandaag ook opgevallen, met exact dezelfde opmerking. Ik was dus letterlijk aan het roepen tegen die naast mij: Pinkers, te dure optie ofzo?!
dit fenomeen steekt mij al tegen van toen ik pas mijn rijbewijs had. sta maar eens aan een druk rondpunt, en niemand steekt zijn pinkers aan. dan is het echt wachten tot je zeker bent dat je door kan...
ad:
Want de ziekte is blijkbaar weer aan het rond gaan.Kowlier zei:wow, nu nog maar?dit fenomeen steekt mij al tegen van toen ik pas mijn rijbewijs had. sta maar eens aan een druk rondpunt, en niemand steekt zijn pinkers aan. dan is het echt wachten tot je zeker bent dat je door kan...

a143290 zei:Hatelijk...
Meestal probeer ik dan de bestuurders in de ogen te kijken en duidelijk articulerend te zeggen: "PINKEN!"
Dennoman zei:Houden ze daar schapen bij u in 't straat? Hier weet ik in de grote omtrek enkel een paard en twee ezels in een wei staan en wij staan dan nog bekend als landbouwgemeente![]()

Oké, ik heb er ook mijn zegske over gedaan, maar op den duur werd het gewoon zo saai. Ik vind het hilarisch om te zien hoe men hier echt nog over blijft doorbomen.
Markeerstift zei:Grrrrr, zijn pinkers tegenwoordig een optie geworden? Hoeveel mensen ik de laatste tijd zie afslaan, indraaien, invoegen enzo zonder hun pinkers te gebruiken... Niks zo hattelijk als dat. En het zijn niet altijd BMW's of Mercedessen.
Dennoman zei:Houden ze daar schapen bij u in 't straat? Hier weet ik in de grote omtrek enkel een paard en twee ezels in een wei staan en wij staan dan nog bekend als landbouwgemeente
Enfin, sterkte iig.
Zonet te horen gekregen dat mijn oom een kleine hersenbloeding heeft gehad vandaag. Hopelijk krijgt hij daar niet al te veel last meer van.
En die marginale schertsvertoning die de anti-Gunk groep moet voorstellen. Jezus Christus, als ge die mannen wilt boycotten, kijk er dan toch gewoon niet naar en raak ze waar het pijn doet: in de kijkcijfers. Er zijn meer dan genoeg 13-jarige snotneuzen in dit land die 95% van hun doelpubliek uitmaken, precies of ze gaan een boterham minder eten door die gefrustreerde nerdrages hier :')
Oké, ik heb er ook mijn zegske over gedaan, maar op den duur werd het gewoon zo saai. Ik vind het hilarisch om te zien hoe men hier echt nog over blijft doorbomen.

Dennoman zei:Houden ze daar schapen bij u in 't straat? Hier weet ik in de grote omtrek enkel een paard en twee ezels in een wei staan en wij staan dan nog bekend als landbouwgemeente![]()

Dennoman zei:Serieus, taalfouten zijn zo irritant, vooral op officiële documenten. Ik zou daar als werkgever over struikelen om eerlijk te zijn. Een typefoutje kan gebeuren, maar als iemand duidelijk niet de moeite doet om zijn Nederlands een beetje te verzorgen is het toch al ernstig twijfelachtig of ik die persoon nog serieus ga nemen.
Mijn sterke punt is taal en daarom vind ik taal belangrijk, zowel tijdens mijn studies als ongetwijfeld later in het bedrijfsleven.BuBbA zei:Als u dat meteen opvalt, ok, tof. Jammer genoeg ben ik niet zo, en aan vrij veel van mijn collega's te zien, zijn zij ook niet zo. Maar als het bij u wel zo is, goed. Maar wat voor waarde kan je daar nu aan hechten?
"Oh maar hij kent de DT regels niet, hij is een slechte ICT'er hoor!!!"...
Als je mijn punt begrijpt.