Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
strontverkouden :(

ja ge leest dat goed, zo verkouden als STRONT. Moet u is inbeelden dat ge daar nachten ligt weg te kwijnen in een riolering. Ik zou het ook koud hebben :angry:

Crashtestdummy

Legacy Member
ik stapte vanochtend in mijn auto om tot de vaststelling te komen dat al mijn cd's (map met een stuk of 100 originele en nog een stuk of 30 gekopieerde in mijn rekske) geript zijn samen me mijne rugzak en nen transfo voor 12 na 230 om te zetten :angry:

zal wss me ne kleerhanger ofzo zijn da ze mijn passagiersdeur opengengetrokken hebben, want den tap stond naar boven. gelukkig geen schade en mijn papieren van den auto zitten er ook nog in...

Pred

Legacy Member
na een positief sollicitatiegesprek stuur ik nog even een mail (naar m'n mogelijk toekomstige werkgever) om nog iets te vragen
na verzending zie ik dat ik in die mail ergens "geïntereseerd" heb geschreven ipv geïnteresseerd ......:sop::doh:

Pred

Legacy Member
:D
nu na een gesprek van 2,5uur zal die ene 's' nu wel niet de doorslag geven maar bon, 't is toch ambetant

Juve9le

Legacy Member
Vandaag me meer dan een uur overslapen en dan nog moe rondlopen.
Vanmiddag nog 5 uur geslapen waardoor m'n slaappatroon natuurlijk weer grondig verstoord is.

Dennoman

Legacy Member
Trek het u niet aan, ik krijg praktisch op dagelijkse basis mails van de unief aan met veel marginalere fouten dan dat.

Bubba

Legacy Member
Pred zei:
:D
nu na een gesprek van 2,5uur zal die ene 's' nu wel niet de doorslag geven maar bon, 't is toch ambetant

Wie kijkt er daar nu hene?

Mijne sollicitatiebrief en bijhorend CV stonden bij wijze van spreken vol met fouten...

Dennoman

Legacy Member
BuBbA zei:
Wie kijkt er daar nu hene?

Mijne sollicitatiebrief en bijhorend CV stonden bij wijze van spreken vol met fouten...
Serieus, taalfouten zijn zo irritant, vooral op officiële documenten. Ik zou daar als werkgever over struikelen om eerlijk te zijn. Een typefoutje kan gebeuren, maar als iemand duidelijk niet de moeite doet om zijn Nederlands een beetje te verzorgen is het toch al ernstig twijfelachtig of ik die persoon nog serieus ga nemen.

Stancke

Legacy Member
Dennoman zei:
Serieus, taalfouten zijn zo irritant, vooral op officiële documenten. Ik zou daar als werkgever over struikelen om eerlijk te zijn. Een typefoutje kan gebeuren, maar als iemand duidelijk niet de moeite doet om zijn Nederlands een beetje te verzorgen is het toch al ernstig twijfelachtig of ik die persoon nog serieus ga nemen.

²nd!

Vanmiddag zat er iemand naast me aan de PC's:

"Beste,

het was om te informeren of men stageplaats nu in orde is.

Bedankt."

Like OMFGWTFBBQ!

MisterX334

Legacy Member
Download snelheid bij MegaUpload, iemand die weet wanneer die happy hours zijn?

Dennoman

Legacy Member
:lol:

Serieus, zo'n kattebelletjes (dat noem ik niet eens een mail) zouden echt linea recta in mijn trash map vliegen.

Yunastie

Legacy Member
Net met men sokken ergens op getrapt waardoor heel men teen 1 grote wonde is :(
En morgen L.O, yay !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan